Goodbye Empties IV

1

Nu v-am mai aratat ce produse am mai consumat de anul trecut. De atata timp (mai mult de sase luni de zile) s-au tot adunat, pe multe dintre ele le-am si aruncat iar astazi vi le prezint doar pe cele care s-au salvat. Nu pentru mult timp deoarece abia astept sa le fac loc in punga mare de gunoi.

Si voi incepe cu produsele pentru ten:

Face Products

Derma ESoothing Toner with Anti-Aging Pycnogenol – pe care l-am cumpar de pe iHerb. Mi-a placut cat de cat, l-am folosit pana la ultimul strop dar nu ma declar cucerita de el. Nu cred ca il voi mai cumpara, cel putin nu in viitorul apropiat.

The Body Shop – Aloe Calming Facial Cleanser – este cotat BEST pe Beautypedia si acesta a fost in primul rand motivul pentru care l-am cumparat. Este un lapte demachiant recomandat pielii sensibile, are o textura usoara, indeparteaza machiajul binisor, dar clar dintre el si Vitamin E Cream Cleanser il prefer pe cel de-al doilea.

The Body Shop – Aloe Calming Toner – o lotiune tonica cu o textura blanda, nu contine alcool, nu irita tenul, improspateaza placut pielea insa nu m-a convins sa o recumpar. A fost buna cat a fost dar am trecut la altceva.

Bioderma

Solutia micelara de la Bioderma nu mai are nevoie de nici o prezentare. Am mai terminat doua bidonase de 250 ml, mai am unul inceput din care am consumat mai mult de jumate si ca o concluzie cred ca voi mai “bea” la bidonase d-astea pana nu oi mai putea. Deocamdata o iubesc – e preferata mea!

Produsele pentru corp:

Body Products

The Body Shop Ginger Sparkle – un unt de corp si un gel de dus – ambele fac parte din colectia de Craciun. Mi-au placut, au fost hidratante, aromate si foarte potrivite pentru serile reci de iarna. Textura gelului de dus a fost un pic cam apoasa si am impresia ca s-a cam terminat si foarte repede.

Gel de dus The Body Shop Vanilla Bliss – o aroma dulce, vanilata, relaxanta si calmanta perfecta pentru a-ti rasfata corpul si simturile atunci cand simti ca au nevoie.

Gel de dus Soap and Glory CLEAN GIRLS – are o textura cremoasa, foarte placuta, curata delicat dar eficient si cat timp l-am folosit mi-a ajutat pielea corpului sa se pastreze hidratata. Cu mirosul lui pot sa spun ca am fost asa si asa: pe de o parte mi-a placut, era usor racoritor, dar pe de alta parte mi se parea cam barbatesc. Intre el si Clean on Me il prefer pe cel de-al doilea.

Produsele pentru par:

Haircare Products

Sampon VO5 Gloss Me Smoothly Shampoo – l-am cumparat pentru a-mi mai calma parul meu frizzy si dificil de aranjat. La inceput mi s-a parut ca face el ceva, eram si incantatata ca mi-am descoperit produsul minune, dar pe urma pauza si pa. M-a dezamagit si nu-l voi mai cumpara.

Macadamia Flawless – mama cat mi-a placut aceasta spumita cu rol de sampon, balsam si tratament de par! Curata foarte bine parul, il hidrata, ii oferea volum si stralucire lasandu-l moale, fin si usor de manevrat. Am iubit-o pana la ultima picatura si imi pare rau ca s-a terminat asa de repede, cam prea repede. O voi recumpara candva.

Lite Detangler Conditioner Spray de la Paul Mitchell – a fost un produs foarte bun si mi-a fost de mare ajutor atunci cand trebuia sa-mi descurc parul: pulverizam cativa stropi pe parul ud sau uscat, depinde de situatie, iar pieptanatul devenea o placere.🙂

Tratament cu menta Label.m – i-am facut review acum aceva timp, daca vreti sa aflati mai multe detalii despre el puteti citi aici. Nu l-am mai terminat, a expirat si il arunc ca nu mai am ce sa fac cu el. Nici nu mi-a placut cine stie cat.

Random

Crema de ochi La Roche-Posay Redermic C Yeux – mi-a placut destul de mult, i-am facut review aici. Din pacate nu este disponibila si in magazinele de la noi asa ca nu prea mai am cum sa pun mana pe ea. In prezent o folosesc pe cea de la Bioderma – Sensibio Eye care mi se pare si ea foarte buna.

La Roche Posay Hydreane Legere – a fost o crema de fata cu care m-am inteles extraordinar de bine iarna aceasta. Hidrateaza foarte bine, intra repede in piele si a fost si este o buna baza pentru orice fond de ten avut de mine.

Pasta de dinti Lavera – am cumparat-o de la Farmacia Tei, era la oferta parca si mi-a placut destul de mult. Curata bine dintii, nu imi irita gingiile si improspata intr-un mod placut respiratia.

Instant Restock Aesop Parsley Seed Mask

La final am lasat masca mea preferata de fata din toate timpurile – Parsley Seed Cleansing Masque de la AESOP. Puteti citi review-ul ei aici. Am terminat-o in week-end si deja mi-am achizitionat un al doilea tub pentru ca este pur si simplu minunata.

Si gata. Acum ma bucur ca pot arunca in sfarsit punguta umpluta pana la refuz. Ar mai fi fost si cateva produse de machiaj dar cred ca le-am pus “bine” pe undeva sau le-am si aruncat deja ca nu le mai gasesc.

Voi ce produse ati mai consumat in ultima vreme si care au fost cele pe care le-ati adorat?

Si inca o intrebare: ce sampon bun imi recomandati?

Va pup si va mai astept!

26 thoughts on “Goodbye Empties IV”

  1. Felicitari!
    Ai fost foarte harnica!
    Din lista ta am folosit la modul cel mai economic micelara de la Bioderma care este un vis.😀
    Pupici

  2. Un motiv pentru care imi plac genul acesta de postari este faptul ca descopar mereu noi produse pe care vreau sa le incerc la un moment dat si acum, la fel am descoperit noi produse😀

  3. Inainte nu puteam trai fara Bioderma. Acum mai ieftina ei surata de la Garnier i-a luat cu succes locul. Gelul de dus Soap and Glory imi face rau de tot cu ochiul dar din pacate nu am de unde sa il iau. Ai fost harnica la consumat!:)

  4. In ultima vreme am consumat produse Caudalie…gelul de dus chiar “il beau”, cum spui tu despre apa micelara (pe care o am si o folosesc, este geniala, by the way)…apoi uleiul pentru corp si crema de corp :D…am o obsesie cu acest brand

  5. Astept si eu tonerul Derma E, sunt curioasa daca o sa-mi placa. N-am folosit niciun toner in ultimii ani, doar prin facultate mi se lega cate un Garnier de-ala prost formulat de mana. Acum sunt curioasa daca o sa-mi placa acesta si daca o sa vad vreo diferenta.
    Eu iti recomand Tresemme Platinum Strenght, eu le-am terminat, si samponul, si balsamul, si planuiesc sa le cumpar din nou.

    1. Eu nu mai pot trai fara toner.🙂 Cel de la Derma E a fost asa si asa in cazul meu. Nu ii duc lipsa acum.
      Da, citisem la tine de ele, dar ma enerveaza ca nu se gasesc si la noi.😦

  6. Am inceput sa folosesc Tresemme Keratin Smooth, scrie pe el ca ar fi o varianta noua! Momentan imi place, l-am folosit doar de vreo 10 ori poate?🙂 Da-i o sansa daca il gasesti, eu l-am gasit si putea sa fie orice sampon de la Tresemme,il luam, mai ales ca nu il gaseam in Romania. Pupici!

  7. Mi-am comandat si eu tonerul ala de la Derma E sa vad cum e, trebuie sa ajunga zilele astea. Produsele TBS vad ca iti plac mult, eu n-am mai intrat de mult intr-un magazin, dar parca tu ma faci sa-mi fie pofta.🙂

    Intrebare: tu folosesti doar sampon la spalare? Eu intotdeauna am folosit produsele VO5 impreuna (sampon si balsam) si asa am avut rezultate cu ele – Gloss Me Smoothly chiar mi-a placut mult de tot, desi nici eu nu pot sa-ti spun ca am descoperit produsul minune care sa-mi calmeze pletele rebele. Acum folosesc gama pentru volum de la John Frieda, care nu-mi da vreun volum miraculos, dar imi lasa parul matatos si usor de aranjat. Ai incercat ceva de la ei?

    1. Am vazut ca ti-a ajuns. Cum ti se pare? Sau nu l-ai inceput inca?
      Si sampon si balsam, dar nu din aceeasi gama. Balsamul nu mi l-am mai cumparat. S-ar putea sa se vada mai bine rezultatele folosind si si, dar eu caut un sampon care sa ma multumeasca si fara balsam. Mie nu prea mi-a mai placut, spre final chiar deloc.
      Da, am avut samponul hidratant din gama brilliant brunette parca, dar nu m-a convins sa il recumpar.🙂

Leave a Reply

