Stradivarius Shoes

Nu am fost niciodata foarte atrasa de incaltamintea de la Stradivarius, daca stau bine sa ma gandesc nu cred ca mi-am cumparat si nici nu am incercat vreodata ceva de la ei. Adica au modele dragutele, dar cam toate mi se pareau incomode si parca nu erau pe aceeasi lungime de unda cu picioarele mele. Pana luna aceasta cand au lansat magazinul online si am inceput sa tot primesc pe mail ofertele si noutatile de la ei. Le-am studiat site-ul mai cu atentie si m-am indragostit de cateva ispite pe care cu siguranta nu le-as fi observat in trecerea mea rapida prin magazin. Mi-am instalat si aplicatia “stradivarius” pe telefon pentru a putea urmari mai usor ce produse au pe site si in ce magazine sunt disponibile ca sa nu mai fie nevoie sa alerg de la unul la altul atunci cand nu imi gasesc marimea sau numarul. Asa ma duc la fix!

Si acum sa va arat ce mi-as cumpara, in ordinea preferintelor:

Tenisi cu fermoar aici

Tenisi cu fermoar

Sandalele fara toc metalizate aici

Sandale fara toc metalizate

Sandale cu platforma si cureluse aici

Sandale cu platforma si cureluse

Sandale cu toc jos aici

Sandale cu toc jos

Voua cum vi se par? Sau ce modele de pe site va fac voua cu ochiul?

Si daca tot vorbim de incaltaminte ia uitati ce solutie interesanta am gasit pe pinterest pentru aranjarea pantofilor:

footwear

Da, da ati vazut bine…etalati in vitrina cu geamuri de sticla din sufragerie. Mie imi place cum arata. Voua?🙂

Va pup si va mai astept!

28 thoughts on “Stradivarius Shoes”

  1. Ce-mi plac tenisii! A trecut ceva timp de cand nu am mai fost prin Stradivarius,saptamana viitoare o sa fac o vizita rapida.😀

Leave a Reply

