Mini-review CHANEL Perfection Lumière Velvet Foundation

Chanel

Probabil stiti deja ca Chanel a lansat de curand un nou fond de ten sub numele CHANEL Perfection Lumière Velvet – varianta pentru ten normal, mixt sau gras a celebrului Chanel Vitalumière Aqua. Astazi am avut ocazia si eu sa il incerc si sa-l testez pe parcursul unei zile intregi si ma declar pur si simplu indragostita de el.

Are o textura placuta, fina si delicata ce se muleaza perfect pe pielea mea, imi uniformizeaza impecabil tenul fara sa-l incarce si in acelasi timp ii ofera o luminozitate aparte. Mi-a placut tare mult la el faptul ca s-a intins extrem de usor si rapid cu degetele (metoda mea preferata si acum de aplicare a fondului de ten) si ca pe parcursul intregii zile si-a pastrat naturaletea. Este genul de fond de ten care iti ofera senzatia aceea placuta ca nu porti deloc machiaj si care iti evidentiaza simplu dar inteligent frumusetea. Are un finish mat dar nu matul acela pudrat ci un fel de light-mat-catifelat ce lasa pielea sa radieze si ii opreste luciul inestetic. A rezistat foarte bine timp de 10 ore (atat cat l-am avut eu pe ten) in ciuda vremii calduroase de astazi si mi se pare foarte potrivit pentru un machiaj de zi cu zi.

Ca si Vitalumière Aqua este un fond de ten pe baza de apa asa ca trebuie agitat bine inainte de aplicare. Vine ambalat intr-un recipient negru compact de 30 de ml, asemanator cu cel a lui Vitalumière Aqua (care era bej cu capac negru) fiind tot asa usor de purtat in geanta de makeup atunci cand plec in calatorii. Mai mult de atat, nuanta testata de mine astazi -B20 mi s-a potrivit perfect, perfect spre deosebire de B30-ul de la Vitalumière Aqua cu care am de lucrat un pic. Apropo de asta nu stiu de ce B20 de la Vitalumière Aqua nu se gaseste pe niciunde ci doar BR20 care are o tenta roz si nu ma incanta. Imi place si mirosul lui un pic mai mult, este mai subtil si mai natural decat al celorlalte fonduri de ten Chanel.

Ca o concluzie pot sa spun ca mi-a placut tare mult Chanel Perfection Lumière Velvet, m-a uimit doar dupa o zi de purtare si am in plan sa mi-l cumpar. Nu stiu insa cat de repede deoarece in Sephora este 213 ron si s-ar putea sa mai astept pana voi avea ocazia sa mi-l iau dintr-un duty free. Va recomand insa daca aveti ocazia sa nu ezitati sa il incercati. Dupa parerea mea merita!

Si daca tot am ajuns la Sephora vreau sa va anunt ca cei de la Bourjois au adus si la noi cele doua produse pentru conturarea pometilor: pudra bronzanta in forma de ciocolata Delice de Poudre si bronzerul cremos Bronzing Primer. Iar la achizitionarea unuia dintre ele veti primi gratuit un blush Bourjois, din cate tin minte numarul 39.

Sephora

Voi ati incercat noul fond de ten de la Chanel? Daca da, cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

30 thoughts on “Mini-review CHANEL Perfection Lumière Velvet Foundation”

  1. Ce ma bucur ca nu am un Sephora prin preajma ca sa fiu tentata cu asemenea promotii la produsele Bourjois :)) Glumesc putin, in proportie de 49,99% :))

  2. L-am testat si eu in Spania, inainte de Paste, apoi l-am recomandat unei cliente care si l-a cumparat, este foarte multumita de el: tot nuanta B 20. Este luminos, natural, efect matifiant….

  3. Mi-au ajuns si mie rujurile Edition Velvet de la Bourjois, love them, am 3 nuante. M-ar tenta si un fdt Chanel, dar inca nu m-am hotarat.

  4. eu sunt obseadata de mirosul lui vitalumiere! am facut si eu review despre vitalumiere acum ceva timp cand inca aveam probleme mai serioase cu tenul http://cosmeticerecomandatenerecomandate.blogspot.ro/2013/05/chanel-vitalumiere-aqua_15.html

    cu siguranta o sa ma duc la un sephora si o sa le cer sa imi dea intr-un recipient putin fond de ten din acesta despre care zici tu. si o sa cer si putin primer tot de la chanel. Sunt curioasa cum e.🙂

    cred ca te pot ajuta eu cu reducere la sephora. inca nu imi dau seama daca am reducere 10% sau 20%. de curand am devenit eligibila pt card black. let me know…

    te pup

    1. Da, da l-am citit. Mie mi se pare un pic cam puternic, dar bine ca dupa ce il aplici nu se mai simte.
      Sper sa fie de treaba fetele si sa iti dea.🙂
      Iti multumesc frumos pentru ajutor, esti tare, tare draguta. Hai ca ma mai gandesc sa vad si daca e ceva te anunt.
      Multi pupici.

  5. Sounds nice, desi cred ca m-ar tenta mai mult Vitalumiere Aqua, fiindca tenul meu are tendinte de uscare, si cred ca tot B20.
    Si nu-mi vine sa cred ca au adus si la noi bronzerele de la Bourjois, nu pot sa pricep de ce le-a luat atat de mult…Am fost chiar zilele astea printr-un Douglas (cred…) si nu le-am vazut, dar tu ai fost mai norocoasa🙂

    Pup!

    1. Mie cred ca imi place mai mult acesta decat Vitalumiere Aqua, dar trebuie sa ma mai joc cu el un pic.🙂
      Cred ca le-au adus doar la Sephora, nu stiu daca se gasesc si in Douglas.
      Pup si eu!

  6. Am avut un fond de ten chanel, am primit un set cu multe produse chanel la nunta, dar din pacate nu mi s-a potrivit nuanta deloc, asa ca l-am facut cadou unei prietene… de vitalumiere aqua am auzit intr-adevar, pareri foarte foarte bune🙂
    Ce e si mai interesant: produsele bourjois dupa care ma tot uitam si eu …🙂 ia sa dau o fuga maine sa vad daca au ajuns si la mine in oras🙂
    Te pup, Dara🙂

    1. Mie cred ca imi place acesta un pic mai mult decat Vitalumiere Aqua, dar totusi trebuie sa il mai testez.
      Sper sa fi ajuns, oricum am inteles ca si aici in Bucuresti le-au adus doar in cateva magazine si in stoc limitat.
      Te pup si eu! :-*

    1. Mai eu am citit de bine despre el. Este asemanator cu Vitalumiere Aqua, care stiu ca ti-a placut, doar ca de la acesta nu mai lucesc ca un bec dupa 4 ore. Si imi pare si mai rezistent.

  7. Ah il stiu de la Fleur😀 i-a facut review acum vreo 2-3 saptamani cred. Vezi ca si Lisa l-a folosit intr-un video, dar nu mai stiu care.
    In sfarsit bronzer-ul de la Burjois e si la noi..nu mai stau sa pandesc pe asos..:))

    1. Da, ii stiu review-ul. Ia sa ma uit la Lisa ca nu am mai urmarit-o de ceva timp.🙂
      Da si eu ma bucur ca le-au adus, dar am inteles ca au stoc limitat.😦

  8. Acum m-ai facut mega curioasa in privinta acestui fdt.,mai ales ca am ten mixt.😛
    As vrea sa te intreb:
    1. daca este similar ca textura/finete cu fondurile de ten de la Bourjois? (ambele branduri parca apartin ale aceleeasi companii, nu-i asa?), ca idee intreb sa-mi dau seama de consistenta.
    2. Intr-un duty free la ce pret crezi ca o sa-l gasesti?
    3. Si pentru ca citesc des despre cosmetice cumparate din astfel de shop-uri, practic acestea sunt magazine cu cosmetice in aeroporturi? si sunt scutite de anumite taxe, cum ar fi tva-ul care la noi este enorm? si ca urmare, au returi mult mai mici? inteleg bine?
    (eu n-am calatorit cu avionul, nici macar n-am ajuns intr-un aeroport :P)
    3. Si inca o nelamurire: aceste cosmetice cu pret redus din duty free-uri pot fi cumparate doar din aeroportul de plecare? sunt destinate doar calatorilor/pasagerilor… sau oricine are trecere printr-un aeroport, poate face astfel de cumparaturi in duty free-uri>?
    4. Noi avem asfel de magazine? daca da, cum sunt preturile?

    1. Buna Daria,
      1. Are asa un pic din Bourjois Happy Light Foundation, dar nu ma pot pronunta 100%. Mai trebuie testat.🙂 Este foarte fin asa catifelat si are un finish placut: nici prea luminos, dar nici mat. Il poti incerca in Sephora; ceri unei fete de acolo sa iti dea o mostra sau sa iti puna intr-o cutiuta mica un pic din el.
      2. Cred ca il voi gasi cu cel putin 50 de ron mai ieftin. Cam in jur de 130 de ron asa, acum depinde.
      3. Duty free-urile sunt magazine in aeroporturi scutite de niste taxe si de aceea preturile sunt mai mici.
      4. Da, doar daca pleci cu avionul; trebuie sa ai bilet si sa treci de portile de securitate ca sa ajungi in zona de duty free. In general cand vrei sa cumperi ceva iti cere sa arati biletul si acesta trebuie sa fie spre o destinatie alta decat in tara unde e aeroportul. Eu cumpar de obicei candv vin din alta tara in Romania.
      5. La noi in tara sunt doar trei, dar cam prost aprovizionate.

      1. Multumesc mult pentru raspunsuri. Abia acum am inteles cum e cu duty free-urile…🙂
        Cand am drum printr-un Sephora, cu siguranta o sa cer o mostra din acest fdt. E chiar tentant!😛 Daca ti-l iei full size si deci o sa-l poti purta des, te rog sa revii cu un review pe blog.🙂

      2. Cu mare, mare drag!
        La orice intrebare iti raspund cu placere.
        Da, cu siguranta ii voi face un review mai amnuntit. Pup!

Leave a Reply

