So Real ♥

Astazi m-am indragostit pana peste cap de acesti ochelari de soare minunati inspirati din stilul anilor 50 de la Dior – Dior So Real sunglasses. Stiu, sunt scumpi, nu mi-i permit, dar cine ma opreste sa visez cu ochii deschisi la ei?

Dior So Real sunglasses

So Real

Voua cum vi se par? Apropo, daca vedeti pe undeva ceva asemanator si bineinteles mult mai acccesibil dati-mi de veste!

Iar de vreo saptamana m-am indragostit de melodia aceasta de la Coldplay si o ascult zilnic pe repeat: ma trezesc cu ea si adorm tot cu ea.

Va pup si va mai astept!

9 thoughts on “So Real ♥”

    1. Eu am inceput sa ma uit continuu dupa ochelari de soare. Nici nu concep sa mai ies din casa fara ei.
      Seamana asa un pic, dar parca nu ma atrag.🙂

      1. Eu am decis anul asta sa investesc in niste ochelari mai de calitate.Drept urmare mi-am comandat 2 perechi de ray ban… aviatori din aia dom’le… de sta pisica in coada hihihi😀
        Mi-am luat din aia oglinda si unii negri..dar as vrea si mov,gri,albastru (in degrade).etc etc etc…Daaar satana de barbati-miu sta cu ochii lui pe portofel si mi-i scoate pe ai mei cand mai fac cate o achizitie din asta ..care ii ridica parul in cap…Poate la anul mai iau 2 perechi😀
        Bleah…
        Wahetever…Iti zic sincer..oricat de asemanatori gasesti ochelarii..daca nu sunt aia de la mama lor (chit ca pretul lor este exagerat de nesimtit si nu merita banii aia) ,nu ai sa pui capul pe perna linistita.Asa mi-am luat si eu ochelari aviator de la piata..din aia oglinda.Maaaare fas…mergeam la facultate si aveau toate fetele la fel.Cand am aparut cu ray ban..Ohhhooo fitze,figuri,aleaaa mandrie mare!
        Been there,done that🙂

        PS: Da bine..nu comparam 250 de lei cu 1600 de lei,cat sunt Di(h)orii astia.Pffuuu! Excentrice gusturi mai ai!!

  1. Sunt foarte interesanti ochelarii.. daca ii gasesti la un pret omenesc;), sa ne dai si noua sursa! Pupici

Leave a Reply

