Chanel Particulière dupe? Yes, Oriflame Cappucino!

The One Nail Polish

Saptamana aceasta am ales sa-mi colorez unghiile cu noua oja de la Oriflame sub numele de Cappucino – oja ce face parte din colectia The One, despre care v-am mai povestit aici.

Atunci cand am primit pachetul cu produsele de la Oriflame, pare putin ciudat si pentru mine dar cel mai atrasa am fost de cele doua oje ce se aflau in cutie: NI.ORCHID – un roz-fuchsia perfect pentru vara si CAPPUCINO – un taupe-nude fin, foarte placut si adorabil de purtat. Desi la inceput aveam in plan sa imi fac unghiile cu cea roz, duminica trecuta cand m-am pus frumos la masa sa imi fac manichiura Cappucino a fost cea care s-a facut remarcata in lumina. Mi-a adus aminte de una dintre cele mai scumpe dar interesante oje pe care le-am avut in colectie si anume Chanel Particulière. Particulière a fost fara indoiala cea mai iubita oja a mea – pastrez atatea amintiri cu ea.. dar din pacate nu prea imi rezista asa ca i-am cedat-o mamei acum ceva timp. Cele doua oje au nuante foarte apropiate, doar ca acesta de la Oriflame bate un pic mai mult spre maroniu.

Oriflame Cappucino Nail Polish

Cappucino are o textura fina, cremoasa – usor laptoasa, se intinde frumos devenind opaca intr-un singur strat mai grosut (eu am aplicat doua) si are un luciu foarte dragut care s-a pastrat intact pe parcursul celor sase zile de purtare. Eu am aplicat-o peste un lac de baza asa cum fac de obicei cu orice oja si mi-a placut consistenta sa si faptul ca s-a intins uniform pe toate unghiile. Timpul de uscare a fost relativ scurt: in vreo 15 minute as fi putut si sa ma imbrac ca oja ar fi ramas nemiscata. Bineinteles ca nu am vrut sa risc si am asteptat vreo 30 de minute pana m-am apucat de treaba.🙂

Sticluta este dragutica, are 8 ml si un capacel lucios movuliu sidefat ce ascunde o pensulita care m-a uimit. Desi in general nu imi plac pensulele late si groase aceasta mi s-a parut usor de folosit, ba chiar mi-a usurat procesul de aplicare si nici nu a fost necesar vreun retus pe lateral.

Legat de rezistenta pot sa va spun ca o mai am si in acest moment pe unghii, este julita un pic la varfuri si pe cateva unghii s-a zgariat asa, dar per total se vede chiar foarte bine. Ca un mic truc pentru ca lacul de unghii sa nu se ia foarte repede la varfuri, atunci cand va faceti manichiura sigilati de fiecare data varfurile si in capat si pe interior cu un strat subtire de oja.

Oriflame The One

The One

The One Cappucino

Mie imi place foarte mult aceasta nuanta si cred ca o voi purta destul de des (daca nu eu, mama cu siguranta) in zilele calduroase ce vor urma. Chiar si la toamna cred ca voi profita din plin de ea. Maine am in plan sa o incerc si pe cea roz, sa vedem cum se va comporta. Am testat-o eu un pic incercand un model cam ciudatel peste aceasta dar pentru ca nu mi-a placut ce a iesit nu le-am mai facut poze.

Voua cum vi se pare Cappucino? Ati incercat ojele The One de la Oriflame?

Va pup si va mai astept!

P. S. Din cate am inteles toate nuantele vor aparea in catalogul cu numarul 8.

11 thoughts on “Chanel Particulière dupe? Yes, Oriflame Cappucino!”

  1. Foarte bună oja asta, m-a ţinut 7 zile, se aplică uşor, se usucă repede, e opacă şi pigmentată de la primul strat! I love it!

  2. Dintre toate produsele testate, ojele sunt pe primul loc in topul meu!🙂
    Imi place manichiura ta, Dara!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  3. Stii ce sunt eu curioasa? Daca oja in nuanta orchid iti va rezista la fel de mult ca si cea cappucino. Spun asta pentru ca si mie cea cappucino mi-a rezistat eroic 7 zile pe unghii, in timp ce orchid doar vreo 3-4.

Leave a Reply

