Cel mai delicios balsam de buze – Nivea Caramel Cream Kiss

De vreun an si ceva au aparut si in magazinele de la noi balsamurile de buze sub forma de unt lansate de cei de la Nivea. Eu am fost foarte atrasa de ele dar mai ales de aromele lor incantatoare asa ca pana in acest moment am incercat negresit toate variantele disponibile.

Nivea Caramel

Cel-mai cel-mai si cel mai placut dintre toate mi se pare Nivea Lip Butter Caramel Cream Kiss. Avand buzele un pic mai grosute orice crapatura si orice pielicica nelalocul ei creeaza la suprafata pielii un aspect neplacut. Si doar stiti ca iubesc sa ma dau cu ruj, dar oricat de bun sau de scump ar fi rujul pe care il folosesc daca am buzele crapate sau deshidratate nu are cum sa se aseze frumos. Asa ca m-am invatat ca in fiecare seara inainte de culcare sa aplic pe buzele curate un pic de balsam Nivea. El ma asteapta zilnic pe noptiera iar dimineata dupa ce il las sa-si faca de cap toata noaptea ma trezesc cu cele mai hidratate, mai moi si mai catifelate buze. Are o formula ce contine unt de shea – un ingredient plin de vitamine, si ulei de migdale ce ajuta la calmarea si hidratarea pielii uscate. Aroma fina de caramel este apetisanta si poate inlocui cu succes pofta de desert sau mai mult de atat ar putea transforma buzele intr-un desert.🙂

Nivea Lip-Butter-Caramel-Cream-Kiss

Imi protejeaza buzele de frig (a fost o reala placere sa il aplic pe timpul iernii) si de aerul uscat din camera pe timpul noptii, ingrijind si hidratand intens pentru mai mult timp. Repara orice fisura a pielii netezind suprafata ei si cel mai mult imi place ca dimineata cand ma trezesc inca il mai simt pe buze.

Nu are cel mai igienic ambalaj, din acest motiv si evit folosirea lui pe parcursul zilei dar noaptea cand oricum sunt spalata din cap pana-n picioare nu este nici o problema.

Nivea Lip Butter

Voi ati incercat aceste unturi de buze de la Nivea? Daca da, care este varianta voastra preferata? Eu mai visez la cel cu aroma de zmeura, in special la gustul sau mirositor dulce-acrisor.

Unturile de buze costa in jur de 10 lei si sunt disponibile in majoritatea supermaketurilor.

Pe final vreau sa va anunt de o promotie interesanta de care am profitat si eu astazi. Stiti ca va aratam acum ceva timp pe instagram ca au adus si la noi produsele frantuzesti Le Petit Marseillais; in Carrefour au in aceasta perioada o oferta: la doua produse cumparate al doilea este la jumatate de pret; in plus gelurile de dus sunt la oferta la doar 10 lei. Eu mi-am cumparat doua pentru care am platit doar 15 lei.

Le Petit Marseillais

Va pup si va mai astept! Week-end frumos!

16 thoughts on “Cel mai delicios balsam de buze – Nivea Caramel Cream Kiss”

  1. Imi poți spune din ce magazin l-ai cumpărat ,deoarece nu l-am găsit pr nicăieri …in rest am cel cu vanilie, cel cu zmeura si cel original ….dar cel cu caramel nu il găsesc pe nicăieri …Imi poți spune de une l-ai cumpărat???😊Pls

  2. Eu le am pe toate , vanilie , zmeura si cel original le iubesc pe toate 3 am vreo 25 de balsame de buze in colecție dar nu a-și înlocui lip butterele pentru nimic !
    Faza naspa e ca la mine in oras nu se găsesc si nici online
    Eu vreau sa imi iau cu caramel si cocos

  3. L-am încercat doar pe cel cu vanilie și macadamia și este delicios. O prietenă îl are pe cel cu zmeură și mă tentează acum și acela pentru că lasă o tentă de roz pe buze care arată foarte drăguț.
    Chiar că este o promoție interesantă.🙂
    Week-end frumos și tie!

    1. Da si cel cu vanilie mi-a placut asa, dar parca un pic mai mult varianta cu zmeura, era mai pofticioasa.🙂
      Da, mai ales ca gelurile de dus sunt foarte bune si se simt foarte placut pe piele.
      Multumesc la fel! :-*

Leave a Reply

