Cel mai delicios scrub si cel mai aromat gel de dus – The Body Shop Early-Harvest Raspberry Collection

The Body Shop

Mi-am dorit si imi pusesm in gand sa imi cumpar noul scrub pentru corp Early-Harvest Raspberry Body Scrub de la The Body Shop inca de prin luna martie cand tot citeam despre el pe site-urile si blogurile straine. Mi se parea interesant modul sau de prezentare, aspectul absolut delicios pe care il are si modul in care imi imaginam ca imi va mangaia corpul la fiecare spalare.

Dupa un timp in care am tot visat la el, l-am zarit absolut intamplator in vitrina magazinului The Body Shop din Afi. Am intrat, l-am mirosit.. hmmmm imi venea sa-l gust, nu alta, dar nu l-am cumparat. A trecut apoi o saptamana si intr-un final am decis sa profit de oferta pe care o au acum in magazin si sa-l iau acasa: -20% pentru 2 produse sau -30% de la 3 produse ce fac parte din gamele raspberry,vineyard peach, chocomania si strawberry. Mi-am ales si gelul de dus din aceeasi gama ca sa ma transform intr-o zmeurica de la un capat la altul.

The Body Shop Raspberry

Scrubul corporal Early-Harvest Raspberry (mi se face apa in gura numai cand ma gandesc la el sau cand il privesc) are o textura unica si foarte placuta de dulceata-jeleu cu mici particule exfoliante ce reprezinta semintele de zmeura. Propriu-zis de aici ii vine si numele early-harvest deoarece fructele au fost culese mai repede si atunci proprietatile lor antioxidante se vor pastra intacte mai mult timp. Contine ulei presat la rece din samburi de zmeura, cat si extract din fructe de zmeura ce inglobeaza antioxidanti naturali prevenind astfel imbatranirea prematura a pielii si eliminarea radicalilor liberi. Este bland cu pielea dar in acelasi timp eficient, fara sa fie nevoie sa insist si sa ma zgarii. Indeparteaza cu usurina celule moarte si ma bucura la fiecare folosire cu un masaj punandu-mi in miscare circulatia picioarelor. Il aplic cu mainile (la dus) pe tot corpul prin miscari circulare de sus in jos, inainte de a ma da cu gel de dus. Il clatesc cu apa calduta si de fiecare data pielea imi ramane parfumata, mai catifelata, mai stralucitoare, mai sanatoasa si mai revigorata. Fara indoiala este o reala placere sa il folosesc desi imi mai murdareste pe ici pe colo cada cu seminte.🙂 Are un miros natural si de cate ori ii deschid capacul si il privesc ducandu-l involuntar si la nas imi vine sa imi pun repede la prajit doua felii de paine, sa intind un pic de unt peste ele si pe deasupra un strat armonios de scrub. Asa de pofticios si delicios arata si se simte. YUM AMA-ZING! Trebuie sa imi cumpar o dulceata de zmeura neaparat, ca nu mai pot.🙂

The Body Shop Early Harvest Raspberry Body Scrub

Early Harvest Raspberry Body Scrub

The Body Shop Scrub

Ei bine gelul de dus se poate confunda usor cu un sirop de zmeura.. siropul pe care il beam in copilarie facut de bunica acum il intind cu miscari fine pe corp. Aroma sa catifelata si dulce imi invaluie simturile si ma trimite inapoi in timp iar textura sa fructata imi curata delicat pielea, o inmoaie, o improspateaza, o parfumeaza si o hidrateaza.

Ambele produse sunt delicioase si imi este foarte greu sa ma abtin sa nu le gust.🙂 Scrubul costa 69 de lei iar gelul de dus 33 de lei.

Voi le-ati incercat? Care este produsul vostru preferat de la The Body Shop?

Va pup si va mai astept!

36 thoughts on “Cel mai delicios scrub si cel mai aromat gel de dus – The Body Shop Early-Harvest Raspberry Collection”

  1. Vazusem postarea cand ai publicat-o si acum cand sa las un comentariu m-am gandit ca mai bine nu intram din nou pentru ca am pofta de zmeura si vreau sa incerc si eu aceste produse, vreau sa simt si eu aroma lor de zmeura care cred ca e nemaipomenita🙂

  2. si eu am ochit de ceva vreme acest scub si-mi pare atat de delicios incat as sta toata ziua cu nasul in el. cu toate acestea, ma opresc doua lucruri: faptul ca am multe produse si mai apoi faptul ca nu m-am inteles extrairdinar de bine cu produsele tbs…sa vedem daca obsesia va prelua controlul :)).

  3. Doamne cum arata!
    Ma crezi ca mie imi este foame dupa ce l-am vazut? Arata foaarte comestibil :))
    Si mirosul acela de zmeura precis e yum!
    Cred ca daca l-as avea, ar trebui sa am alaturi si gem de zmeura (facut in casa, nu cumparat)

  4. si eu vreau neaparat sa imi cumpar ceva din gama asta! ador produsele the body shop, nici nu stiu sa spun care imi place mai mult😀 cred ca gama mea preferata ramane cea cu shea… ah, si bronzerul, pe care mi l-am cumparat nu demult…

  5. Chiar arata ca o dulceata delicioasa. Cine are copii trebuie sa il tina pe ultimul raft, nu cumva sa il ingereze la cat de bine arata si banuiesc ca si miroase la fel de bine. Produsul meu preferat este untul cu cirese, absolut demetial, pacat ca la noi nu l-am vazut.

    1. Da, si asa pofta imi face de salivez numai cand il privesc.🙂
      Ai dreptate la faza cu copiii, pana si eu l-as fi gustat daca nu as fi stiut ce e. Ia sa caut untul cu cirese!

  6. Nuuuuuu, de ce ni le-ai aratat?? Acum nu mai pot pana nu imi cumpar macar gelul de dus :)))
    Arata atat de bine, chiar par comestibile😀

  7. nu mai stiu cand si unde, dar imi aduc aminte ca am incercat un produs (nu de la body shop) cu textura de gel si m-a enervat foarte tare. nu stiu de ce, dar mi se pare scarbos…deci cu siguranta nu o sa il incerc pe acesta. Si nici mirosul de zmeura nu il suport :))

Leave a Reply

