Bourjois Rouge Edition Velvet – 03 Hot Pepper

Bourjois

Va plac rujurile rosii? Mie da, dar pana acum vreo luna, inainte sa imi cumpar noul ruj Bourjois Rouge Edition Velvet in nuanta 03 Hot Pepper, era nevoie de o ocazie speciala ca sa ma hotarasc sa le port. Stiti ca pentru a aplica fara cusur un ruj rosu trebuie sa fim foarte atente la detalii, sa-l intindem cat mai corect si precis, sa avem buzele bine hidratate inainte, sa incercam sa nu depasim conturul lor si sa alegem de fiecare data un produs cat mai rezistent care sa nu se scurga la prima ceasca de cafea.

Nu neg, am si eu cateva rujuri tare bune asa dar parca nici unul dintre ele nu imi sculpteaza atat de frumos si natural buzele cum o face Hot Pepper de la Bourjois. As mai adauga ca sunt chiar foarte surprinsa de el cat si de calitatile lui mai ales ca eu si rujurile lichide eram pana recent cam asa si asa: ba se intindeau cam greu si neuniform pe buzele mele, ba formau dungile acelea neplacute si inestetice la vreo ora de la aplicare, ba nu-mi rezistau deloc si ma trezeam cu ele mai mult printre dinti. Cu Hot Pepper nu am avut nici macar o problemuta cat o fi ea de micuta.

Bourjois Rouge Edition Velvet este rujul lichid perfect pe care l-as putea aplica si purta cu cea mai mare placere, la orice ora din zi si din noapte. Are o textura catifelata, la inceput usor lucioasa, pe parcurs devine fina-mata-satinata si spre final ramane mat-pudrata; se intinde cu usurinta, este foarte pigmentat devenind perfect opac inca de la primul strat aplicat si rezista pe buze pana la 10 ore fara retusuri si fara sa le usuce. Bine depinde si cate straturi ati aplicat la inceput, dar eu l-am testat de la 8 dimineata si pana la 6 seara si am ramas uimita de cat de bine se mai vedea in conditiile in care si mancasem si bausem si vorbisem.

03 Hot Pepper

Hot Pepper este o nuanta intensa de rosu ce imbraca buzele intr-o culoare radianta si le ofera un finisaj delicat, placut, uniform si confortabil de purtat. Uiti pur si simplu ore intregi ca te-ai fi dat cu ceva. Eu la inceput chiar le atingeam cu mana de cateva ori pe parcursul zilei sa vad daca se ia ceva si cum nu se lua nimic ma uitam repede in oglinda si de fiecare data rosul cel atragator imi facea cu ochiul zambitor ca el sta cuminte si sa fiu fara grija ca toate liniile si curbele sunt nemiscate si la locul lor.🙂 Si seara atunci cand e nevoie sa il dau la o parte se incapataneaza sa mai ramana si am nevoie de doua trei dischete imbibate cu solutie micelara ca sa il conving.

Am facut si-o poza ca sa il vedeti mai bine in actiune:

Bourjois Hot Pepper

Eu ma declar cucerita de acest ruj cat si de nuanta lui. L-am cumpar din Auchan cu 43 de lei si zic ca merita toti banii. Este disponibil in opt nuante si eu am mai pus ochi deja pe 02- Frambourjoise.

Voua cum vi se pare? Ati incercat rujurile Bourjois Rouge Edition Velvet?

Va pup si va mai astept!

36 thoughts on “Bourjois Rouge Edition Velvet – 03 Hot Pepper”

  1. E adaugat si el pe lista mea, imi place mult intensitatea culorii lui si culorile in care se gaseste rujul sunt adorabile🙂 Portofelul ma va uri daca imi doresc prea multe :))

  2. Te prinde foarte bine aceasta nuanta si scoate foarte frumos in evidenta tenul tau de “Alba-ca-zapada”.Inca nu am incercat nici un ruj de la Burjois,insa m-ai facut curioasa in privinta rezistentei de care a dat dovada.

      1. Da, m-am gandit sa revin, ca imi era dor sa mai scriu si eu. Am pus chiar si un post azi🙂 Te pup si eu (si sa stii ca te-am “urmarit” constant!🙂

    1. Si pe mine m-a cucerit.🙂 Da, e adevarat, si eu purtam pana acum ceva timp foarte rar un ruj rosu, dar acesta chiar daca pare intens se vede calm si natural pe buze. Iti multumesc frumos pentru apreciere! :-*

  3. Eu am nuanta 06 Pink Pong :)! Este absolut fenomenal acest ruj, imi place si mie la nebunie…pot sa spun ca e cel mai de calitate dintre rujurile mele, si aici il compar chiar si cu produse ale unor branduri de lux! Iti sta foarte fain aceasta culoare, ma tenteaza si pe mine cu toate ca nu duc lipsa de lipstick rosu :))

    1. Ti-am citit review-ul acum ceva timp. Si Ping Pong e o nuanta tare frumusica.
      Da si mie mi se pare foarte bun mai ales ca rezista atat de mult timp si nu usuca mai deloc buzele.
      Iti multumesc frumos. Te pup!

  4. Eu le-am testat (tot in Auchan) dar ma cunosc destul de bine si stiu ca le-as purta o data la nu stiu cate luni, asa ca am stat in banca mea. Tie iti sta foarte bine cu el.

Leave a Reply

