Magazin INGLOT in Bucuresti + Blush 33

INGLOT Cosmetics

Maine 24 aprilie se va deschide primul magazin INGLOT din Bucuresti in mall-ul Baneasa Shopping City. Eu am facut cunostinta cu produsele lor anul trecut in cadrul targului Cosmobeauty ce s-a desfasurat la Sala Palatului de unde mi-am achizitionat si un blush freedom system tare dragut despre care vreau sa va povestesc cateva cuvinte in articolul de astazi.

INGLOT

In primul rand eu il tin intr-o cutiuta transparenta de plastic pe care am primit-o atunci cand l-am cumparat. Nu am apucat inca si drept sa spun nici nu am mai avut cand si de unde sa imi cumpar cutiuta speciala pentru el, care din cate tin minte costa 15 lei, asa ca maine cand voi ajunge in magazin sper sa nu uit de ea. De bine sta bine si asa, dar parca arata mai frumos in carcasa lui. Sau de ce nu.. poate ca imi voi lua o paletuta in care sa includ si un alt blush (visez la la numarul 55) si cateva farduri de ochi.🙂

INGLOT Freedom System Blush este numarul 33 are o nuanta interesanta de piersicuta maronie-caramizie iar ca aspect ai zice ca e pudra de cacao. Este foarte rezistent si se aplica bine chiar daca pare un pic prafos. Sculpteaza frumos pometii, nu se intinde sau strange pe ten, iar eu l-am folosit de cateva ori si ca bronzer si mi-a placut. Are un pic de sclipici atunci cand il privesti in cutiuta, dar aplicat pe ten acesta nu se mai observa decat foarte putin. Mi se pare foarte potrivit pentru vara aplicat pe pometi, pe frunte si pe tample, mai ales daca ai un ten bronzat si sexy deoarece va da stralucire si luminozitate fetei.

Inglot 33

Costa 24 de lei si are o cantitate maricica de 6g. Iar dupa cum v-am scris si mai sus daca va doriti si cutia pentru el trebuie sa mai platiti inca 15 lei.  La blushuri si nu numai au foarte multe culori frumoase pentru toate gusturile si tenurile. Eu nu l-am uitat pe cel in numarul 55 (sper sa nu ma insel) care din pacate la targ era out of stock, dar aveau tester si l-am putut incerca si despre care pot sa spun ca fost unul dintre cele mai fine, mai pufoase, mai matasoase si mai speciale blushuri incercate de mine vreodata.

Voi ati incercat produsele INGLOT? Va plac?

Mi-ar placea sa imi spuneti si ce produse v-ati dori de la ei.🙂

Va pup si va mai astept!

9 thoughts on “Magazin INGLOT in Bucuresti + Blush 33”

  1. Eu am vreo 4 produse Inglot si pot sa spun ca m-am indragostit de pudra iluminatoare AMC!❤ e foarte matasoasa si nu arata ca o folie de aluminiu pe ten.

  2. Eu n-am nici un produs de la Inglot si nici o sansa sa ajung pe acolo azi, m-a terminat raceala asta, dar la cat am vazut ca ati laudat produsele cred ca o sa fac o vizita curand.🙂

  3. Ah Inglot my love😡 Am incercat asa: fardurile, blush-ul 57, creion de sprancene, gloss Sleeks 47, baza de machiaj, gel eyeliner nr. 89. Toate sunt absolut geniale! vreau neaparat sa iau rimelul False Lash sau ceva de genul (cel pe care l-a laudat Iguanitza) si corectorul crema pe care il foloseste Jully😀. Astea ar fi in top momentan *pe langa absolut toate celelalte produse :))*

  4. Am doua farduri Inglot si le iubesc cu pasiune. Ma bucur oarecum ca nu mai sunt in Bucuresti ca sa am acces la ele, mi-ar fi foarte greu sa ma abtin de la a devaliza portofelul in magazin la ei. :)) As testa cate un pic din toate pentru ca sincer au atatea chestii faine de nu stii la ce sa te opresti. Si mi se pare ca au si preturi excelente pentru calitatea produselor.

Leave a Reply

