Doua trucuri acelasi maestru – crema de ras

Am mancat, m-am distrat, am dormit, m-am odihnit si de astazi am revenit. Nu chiar vesela deoarece ma confrunt cu o durere sacaitoare de masea dar trecand peste asta m-am bucurat din plin de aceasta mini-mini vacanta.

De curand am citit despre doua trucuri tare dragutele si in acelasi timp ciudatele, bine despre unul dintre ele stiam dar nu il incercasem, ce au la baza un singur si simplu produs si anume crema de ras. Asa ca astazi vreau sa vi le prezint si voua in cateva cuvinte mai ales ca le-am testat si am vazut ca dau oarece rezultate.

shaving cream

Daca v-ati murdarit bluza sau rochia preferata cu fond de ten (eu patesc acest lucru atunci cand sunt pe graba si imi tot schimb bluzele pentru ca nu imi place nici una cum imi vine) si nu aveti nici un produs profesional de curatare la indemana puteti apela la crema de ras. Fondul de ten se indeparteaza destul de bine si usor cu un astfel de produs, nu trebuie frecat ci doar aplicat pe pata si apoi clatit. Bineinteles pentru cel mai bun rezultat trebuie continuat cu procesul clasic de spalare in masina automata.

Al doilea truc este cel pe care l-am descoperit recent si despre care ma tot intreb de ce nu auzisem pana acum?! Dupa cum bine stiti de cele mai multe ori atunci cand facem dus oglinda din baie se abureste, lucru care pe mine si cred ca nu numai pe mine ma deranjeaza. Chiar daca am gemuletul deschis aburii tot se formeaza. Pentru a preveni acest lucru trebuie sa acoperim intreaga oglinda cu crema de ras sau spuma de barbierit, cum vreti sa ii spuneti si sa o lasam sa se usuce complet, de preferabil pe timpul noptii. Apoi venim cu un produs special de geamuri si o curatam bine. Astfel, timp de sase luni oglinda noastra va ramane vesela si neaburita.🙂

Apropo, in ambele cazuri trebuie folosita spuma clasica de ras, in nici un caz gel de ras.

Cum vi se par cele doua trucuri? L-ati incercat pe vreunul dintre ele?

Va pup si va mai astept!

18 thoughts on “Doua trucuri acelasi maestru – crema de ras”

  1. Ah, ce tare! Habar n-aveam! Aia cu oglinda mi se pare soooo cool, trebuie să încerc neapărat! Mă scoate din sărite că se aburește atât de bine la duș, că apoi oricât frec, tot aiurea mă văd în ea. Și trebuie să îmi continui ritualul de aplicat poțiuni în mini oglindă, sau mai rău, pe neve😛

  2. Foarte, foarte tare!😀 Cu fondul de ten am foarte mare grija, asa ca sansele sa ajunga pe bluzele mele sunt mici, dar nu inexistente :)) insa chestia cu oglinda e foarte misto, o sa o incerc asta seara pentru ca si pe mine ma enerveaza ca se abureste:/ Multumesc pentru idei😦

  3. Ce interesant si primul si al doilea, chiar ma enerva rau fondul de ten de pe gulerul hainelor, chiar o sa le incerc. Merci, pupici

Leave a Reply

