Kiko Cupcakes Nail Lacquer – 653 Glicine

O zi asa ploioasa si intunecata ca cea de astazi m-a facut sa nu prea mai am chef de nimic. Ma simt mai mult adormita si obosita decat vesela si fericita. Sper ca macar de Paste sa fie soare si sa primim Lumina Sfanta in suflet cu intelepciune si multa iubire.

Trecand la lucrurile efemere astazi vreau sa va prezint o oja zaharoasa si frumoasa ce mi-a bucurat si indulcit unghiile in utima saptamana. Numele ei este Kiko 653 Glicine si face parte din colectia in editie limitata Cupcake.

Cupcake Header

Kiko Cupcakes Nail Lacquer

Nuanta este foarte calda, luminoasa si vesela. Un bleu deschis sau un baby blue, cum vreti sa ii spuneti, cu mici particule zgronturoase multicolore ce o fac speciala. Se intinde foarte usor si uniform, chiar m-a suprins, iar eu am aplicat-o peste lacul meu de baza preferat de la Essie doar intr-un singur strat. Strat care s-a uscat destul de repede, a rezistat nealterat o perioada lunga de timp, in jur de sase zile si fost tare usor si relxant de indepartat. S-a dizolvat pur si simplu asemenea unei oje simple cremoase.

La inceput, dupa cum se poate observa si in sticluta, lacul este lichid, iar apoi in cateva secunde, in timp ce se usuca pe unghii isi schimba textura intr-una aspra, mata, dar destul de delicata la atingere. Nu mi-am agatat cu unghiile nici o bluza si nici nu m-am zgariat in ele.

Kiko

Mie mi-a facut placere sa o port, chiar daca nu sunt o mare fana a ojelor nisipoase. Fugeam mai mereu de ele deoarece mi se pareau foarte greu si enervant de indepartat dar se pare ca cei de la Kiko au fost mai inspirati. Si denumirea Cupcake mi se pare foarte inspirata si cred ca li se potriveste de minune.

Eu la momentul acela imi taiasem destul de scurt unghiile, daca ati vazut manichiura trecuta cu Essie Madison Ave-Hue veti observa diferenta si cred ca aceaste oje Cupcake nail lacquer s-ar vedea si mai frumos pe niste unghiute mai lungi.

Kiko 653 Glicine

Nu am mai multe poze pentru ca am tot amanat sa ii fac si pana la urma am uitat.🙂

Voua cum vi se pare? Va plac ojele nisipoase sau zaharoase?🙂

Si pentru ca s-ar putea sa nu ne mai auzim decat dupa Paste vreau sa va urez inca de pe acum Un Paste fericit, cald, luminos si linistit!

Va pup si va mai astept!

Pentru noutati si multe poze urmariti-ma si pe instagram.

20 thoughts on “Kiko Cupcakes Nail Lacquer – 653 Glicine”

  1. Ce dulce e nuanța asta, chiar îmi place. Sunt fană oje texturate, singura care nu mi-a dat bătăi de cap la șters a fost aia zaharoasă de la Rimmel🙂

  2. E foarte frumoasa! E superba de-a dreptul!
    Si sunt surprinsa ca se indeparteaza usor. Am o oja nisipoasa de la P2 si una de la GR si se indeparteaza destul de greu ..

    1. 🙂 Ma bucur ca iti place. Da, se intinde super usor si se indeparteaza la fel de usor.🙂 Da, de cele de la P2 am auzit si eu ca se sterg cam greu.😦

    1. Sa stii ca nici eu nu aveam, dar acum parca imi place si cred ca imi voi mai cumpara.🙂
      Da, si eu fugeam de ele, dar asta s-a sters super usor. Pup!

Leave a Reply

