My Everyday Make-Up Look

In ultimul timp, mai precis de cand mi-am pus extensii de gene, am inceput sa ma machiez cat mai simplu si mai natural. Nu mai simt nevoia sa imi conturez ochii de nici un fel renuntand pur si simplu la fardurile de ochi sau la creioanele de ochi fapt care mi-a injumatatit timpul pe care il petreceam in fata oglinzii. Yupi!!!🙂 Am renuntat bineinteles si la rimel asa ca doar ma dau cu fond de ten, cu anticearcan daca este cazul (de cele mai multe ori da), aplic un strop de blush in obraji, imi definesc sprancenele cu mult iubitul meu creion Brow Wiz de la Anastasia Beverly Hills si ma mai dau din cand in cand cu ruj, dar de cele mai multe ori un simplu gloss sau un balsam de buze pot fi suficiente. Un look simplu dar care ma defineste acum.

Dupa ce m-am machiat azi de dimineata mi-am dat seama ca saptamana aceasta am folosit aceleasi si aceleasi produse in fiecare zi. Le-am facut lor si mie repede poza si am zis sa vi le arat si voua, poate aveti nevoie de inspiratie mai ales ca am fost intrebata de cateva ori de de voi cam ce produse folosesc eu zilnic.🙂 Machiajul minimal realizat de mine nu necesita cine stie ce cunostinte, se obtine in cativa pasi simpli, este usor de facut si la fel de usor de purtat.

My Everyday MakeUp Look

Make Up

Acestea sunt produsule care ma ajuta sa imi termin ritualul de makeup in mai putin de 10 minute. Pentru un efect mai spectaculos puteti aplica si iluminator pe pometi, dar eu am simtit ca nu este necesar. Intr-o vreme foloseam foarte des iluminator pentru a-mi evidentia trasaturile naturale, chiar am scris un articol pe la inceputul blogului, dar acum nu ma mai incanta asa de tare.

Si produsele pe care le-am folosit sunt:

 Chanel – Vitalumiere Aqua nuanta B 30 – pentru ca este light, se vede natural pe ten si il pot aplica frumos cu degetele

Bobbi Brown Corrector – pentru ca este cremos, imi ascunde foarte bine cearcanele si imi lumineaza instant privirea

– MAC Posey Cremeblend Blush – pentru ca este delicat, rezistent si revitalizeaza machiajul oferindu-i un surplus de energie si stralucire

– Anastasia Beverly Hills Brow Wiz – pentru ca il ador!

– Maybelline Colour Sensational Shine Gloss nuanta Glorious Grapefruit – pentru ca imi coloreaza uniform si natural buzele, nu este lipicios, se aplica usor si are o textura confortabila

Si pe final va las cateva sfaturi sau trucuri, cum vreti sa le spuneti, de care eu tin cont pentru ca machiajul sa imi reziste si sa se vada frumos o perioada mai lunga de timp.

– in primul rand trucul cu servetelul de hartie despre care am mai scris aici. Dupa ce imi aplic fondul de ten, astept cam un minut apoi iau un servetel de hartie, il despic in doua parti si cu partea pufoasa (cea din interior) tapotez usor tenul. Astfel pielea arata mai catifelata si fondul de ten rezista mai mult timp.

– dupa ce ma dau cu crema pentru protectia solara astept de fiecare data in jur de 10 minute si apoi aplic fondul de ten.

– blush-ul crema il intind cu o pensula lata de fond de ten. Desi pare mai usor cu degetele se vede mai gratios si mai natural aplicat printr-o usoara atingere cu pensula. Eu o folosesc pe MAC #190.

– si acum ca o mica sugestie, de care si eu incerc sa tin cont, bineinteles cand nu sunt in public sau nu am oameni prin jur, este ca atunci cand vorbesc la telefon sa dau pe spekear.  :) Asa nu mai imi murdaresc ecranul telefonului si nici nu raman cu o pata pe fata in jurul urechii.

Sunt curioasa. Voi cum preferati sa va machiati in aceasta perioada.

Va pup si va mai astept!

34 thoughts on “My Everyday Make-Up Look”

  1. Si eu acest tip de machiaj – minimalist, cat sa sublinieze frumos trasaturile.
    Uneori mai renunt si la rimel (sau la fdt. in favoarea unui CC cream)… iar daca as putea, as renunta total la fdt si as aplica doar o pudra care sa uniformizeze nuanta tenului, un gloss (si uneori un rimel), insa tenul meu nu e perfect, asadar inca mai intind mana dupa fdt.🙂

    Am citit numai impresii bune despre fdt de la Chanel. Acum ca obs cat de frumos se aseaza pe tenul tau, il trec pe wishlist.😛
    Sa continui sa te machiezi asa. Iti sta tare,tare bine!!!😉

    1. Sunt si eu in cautarea un BB Cream sau CC Cream pe care sa il folosesc pe timpul verii. Si imperfectiunile le voi ascunde cu un corector.🙂
      Da, imi place foarte mult Vitalumiere Aqua, dar daca ai tenul gras nu il recomand.😦
      Iti multumesc frumos, esti o draguta si te mai astept pe la mine.🙂

      1. Acum am vazut raspunsul. Tenul meu este mixt, uneori mai am si probleme cu acneea. Asadar, sa ma reorientez in privinta fodului de ten,nu?
        E mai mult pentru un ten normal/uscat acest fdt?
        Merci,pupici!

  2. am si eu fondul de ten de la chanel si jur ca parca cere un machiaj cat mai natural + genele false care arata superb si de asemenea natural = un machiaj super romantic. as vrea si eu sa imi pun gene false, dar momentan mi se pare o investie cam mare. as prefera sa folosesc banii pt masaje de relaxare🙂

    1. Da, este foarte potrivit atunci cand vrei sa te machiezi cat mai simplu.
      Da, acum nu stiu ce sa zic, depinde cat de mult ti le doresti.
      Nu mai imi aminti de masaje de relaxare ca as avea nevoie urgent. Bine, cred ca si tu tinand cont de faptul ca ai nascut recent.

  3. In primul rand, esti foarte frumoasa si ai un ten de vis! Si niste ochi superbi, Machiajul natural nu face decat sa iti evidentieze trasaturile.
    Si eu folosesc tactica cu servetele de hartie in special in zona T si sunt de acord ca pielea arata mai catifelata🙂

    1. Iti multumesc Andreea. Si tu esti super frumoasa.
      Da trucul cu servetul mi se pare foarte eficient, iar pe mine m-a ajutat si in cazul fondurilor de ten care oxideaza.

  4. Cred ca extensiile sunt cea mai buna investitie.
    Chiar nu mai ai nevoie de altceva. Frumusetea naturala este intotdeauna binevenita.🙂
    Esti foarte frumoasa si, intr-adevar nu mai ai nevoie de conturare sau farduri.
    Pupici

    1. Sunt, merita incercate. Si cred ca le voi tine pana cand ma voi plictisi de ele sau mi se va face dor de rimel. :))
      Multumesc frumos pentru aprecieri. Te pup!

  5. Foarte bine îți stă, ai niște ochi foarte frumoși.
    În ultima perioadă și eu m-am machiat destul de natural, cred că e de la vreme. :))

  6. Arati minunat, ti se potriveste machiajul! Cat despre gene, sunt foarte de efect si pot doar sa-mi imaginez ce placut e sa scapi de “stresul” aplicarii rimelului dimineata🙂

  7. Da,si eu ma machiez natural in ultima vreme🙂 Desi mai simt nevoia sa trag o liniuta de gel liner pe la ochi asa :)))))
    Mi-a atras atentia faptul ca ti-ai facut extensii de gene.Se poate sa dai mai multe detalii te rog? Sunt interesata.Sau sa faci un post pe tema asta ar fi super.

    1. Si eu ii cam duc dorul liniutei de tus, desi perosanele care nu stiu ca am extensii au impresia ca mi-am conturat un pic ochii.🙂
      Voi scrie un articol, am pregatit pozele si trebuie sa ma mobilize ca scriu textul ca sa nu uit nimic si sa va ofer cat mai multe detalii.

  8. Eu saptamana trecuta am avut problema la un ochi, imi lacrima destul de tare, asa ca am renuntat la orice fel de machiaj al ochilor..Si a fost tare bine, eram si eu gata la timp😀. M am invatat si cu rujurile, asa ca ma colorez ceva mai mult pe buze: roz, violet, corai..In rest, the usual: fdt, pudra, blush.
    Tare bine iti sta cu acest machiaj natural, simplu si de efect😀

  9. Eu nu m-am mai machiat deloc de o săptămână şi jumătate, dintr-o cauză absolut nefericită, dar mă bucură că mi-am adus tenul la un stadiu în care nu îmi este ruşine să ies nemachiată din casă🙂

    Vreau şi eu gene frumoase. Oare să apelez la extensii sau la permanentare?

    1. Da, conteaza foarte mult sa avem un ten curat si fericit cu care sa nu ne fie rusine sa ne afisam.
      O sa scriu un articol, eu recomand extensiile, dar acum depinde ce isi doreste fiecare.

  10. machiajul meu e simplu de cele mai multe ori: fdt, putin blush sau iluminator, rimel si gloss/ruj. Uneori prefer un gloss aproape incolor, alteori folossec ruj intr-o nuanta puternica. la sprancene nu umblu, le prefer cat mai naturale, mai ales ca am tendinta de-a tot pune mana pe ele. cam atat🙂

  11. Buna,machiajul meu zilnic consta in fond de ten,fard de pleoape intr-o nuanta de maro,creion de contur,si bineinteles mascara neagra care imi face genele frumoase,si un luciu de buze de la Dior f frumos,care da si volum si nu este lipicios. Tu esti foarte frumoasa,iti citesc mereu postariile si ai un ten superb, se vede ca-i acorzi o grija deosebita ! Acum as vrea sa te intreb,eu am tenul cu pistrui pentru ca sunt roscata, crezi ca daca as folosii fondul de ten Chanel Vitalumiere i-ar acoperii cat de cat ? Am vazut ca folosesti serul Lancome Dream Tone,crezi ca merita incercat ? Multumesc anticipat !

    1. Buna Marioara. Multumesc foarte mult pentru aprecieri si ma bucur din suflet ca iti face placere sa imi citesti blogul.
      Da, eu cred ca da, este light, dar acopera bine. Pe mine ma tenteaza acum noul Chanel Perfection Lumiere Velvet despre care am citi doar pareri de bine.🙂
      Serumul nu imi place asa de mult. Am avut cateva mostre, dar nu m-a convins sa il cumpar.

Leave a Reply

