MAC Pink Swoon Blush

MAC Pink Swoon Sheertone Blush

MAC Pink Swoon este unul dintre veteranii blush-urilor din colectia mea si a fost printre primele produse pe care eu le-am cumparat de la MAC. La inceput l-am folosit destul de des, as putea spune chiar zilnic, era mica mea obsesie, apoi doar sporadic, o perioada de timp am uitat de tot de el, dar acum si-a intrat din nou in drepturi si imi place sa ma bucur de frumusetea sa aproape zilnic.

Gratiosul Pink Swoon este un fard de obraz cu o texura pudrata, foarte fina la atingere si face parte din gama Sheertone Blush. Are una dintre cele mai calde si mai placute nuante de baby pink si improspateaza cat ai clipi textura pometilor. Este pigmentat, dar intr-un mod placut fiind foarte usor de controlat sau estompat. Eu il aplic folosind pensula Small Contour Brush 109 tot de la MAC dar cu atentie cred ca l-as putea aplica si cu degetele. La prima vedere nuanta pare foarte intensa si greu de manevrat dar odata ce a fost intinsa pe ten aceasta se vede destul de natural si clar. Ca rezultatul sa fie pe gustul meu aplic de fiecare data cam doua-trei straturi dar doar atingand pielea usor cu pensula. Rezista in jur de 5-6 ore si nu lasa urme sau puncte inestetice pe obraz ci doar isi pierde putin cate putin din intensitate. Nu imi plac deloc blush-urile care imi pateaza fata asa ca din partea mea are un mare plus.

MAC Pink Swoon

Mac Pink Swoon swatch

Eu il port cel mai des ziua deoarece mi se pare fardul potrivit pentru un machiaj simplu si rapid de zi de genul acesta: ca baza un fond de ten luminos, un pic de anticearcan, ochii conturati usor cu un creion negru rezistent (preferatul meu Smolder tot de la MAC), un strat de mascara pe genele superioare (dar daca ai extensii ca mine nu mai este necesar), sprancenele periate si natural conturate, in obraji blush-ul Pink Swoon, iar pe buze un balsam de buze cum este Korres Lip Butter varianta Pomegranate sau un ruj roz bonbon cum este balm stain-ul Cherish Devotion de la Revlon. Un machiaj simplu, dar care iti ofera prospetime, incredere in tine si o stare de bine pe parcursul zilei.

Sunday Makeup

Voi ce blush-uri iubiti de la MAC?

Va pup si va mai astept!

18 thoughts on “MAC Pink Swoon Blush”

  1. Ce culoare dulce! Îmi plac mult rozurile, bălesc la ele, însă nu-mi place în mod deosebit cum arată pe mine, deşi am primit sugestii cum că mă avantajează🙂 Sper ca în curând să pun şi eu mâna pe câteva produse de la MAC..

    1. Eu zic ca ti s-ar potrivi si roz, dar trebuie sa gasesti acea nuanta care sa se transpuna pe pielea ta. Eu iubesc produsele lor, bine nu pe toate, dar au cateva super bune. Pup!

  2. E o nuanta tare frumoasa!🙂 Nu m-am putut decide la nici un blush MAC, asa ca momentan ma bucur de 2 de la Inglot, imi plac mult ca textura si nuante.
    Te pup!

  3. Are o nuanta foarte placuta.
    Eu nu detin niciun produs MAC (dar lista e lunga …).🙂
    Sa il folosesti cu placere in continuare.
    Pupici

Leave a Reply

