Essie Madison Ave-Hue

Essie Madison Ave-Hue este oja pe care am purtat-o in vacanta si implicit de ziua mea. Desi am cumparat-o acum vreun an, a fost prima oara cand am folosit-o. Nu stiu cum si ce s-a intamplat, dar pur si simplu am uitat de ea. Rascolind inainte cu o zi de plecare prin cutiuta in care imi tin lacurile de unghii am observat-o, am luat-o in mana, am studiat-o si mi-am zis in gand: “Da, cu ea ma voi da! Si cum mi-o fi norocu’, chiar daca rezista sau nu macar este frumoasa!”

Acum dupa doua saptamani (nu, nu, nu am purtat-o atata🙂 ) pot spune asa: s-a intins extraordinar de usor si uniform pe toate unghiile, nu a fost necesar nici macar un retus, este foarte pigmentata, se usuca destul de repede, se vede foarte bine aplicata doar inr-un singur strat si are o nuanta absolut superba. Essie o descrie pe Madison Ave-Hue as a ‘chic upper east pink’ eu spun ca este un roz aprins, intens si clar cu mici, mici straluciri argintii. Straluciri care se pot observa doar din anumite unghiuri, veti vedea si in pozele de mai jos.

Essie

Essie Nails

Ca rezistenta pot sa spun ca s-a mentinut foarte bine in jur de patru zile, apoi a inceput sa se ia usurel la varfuri, dar nu deranjant. Oricum tinand cont de faptul ca a fost aplicata doar intr-un singur strat e de inteles. Daca as fi avut sticluta cu oja la mine as fi putut sa mai aplic dupa cele patru zile inca un strat si cred ca o saptamana rezista perfect.

Ca baza am folosit tot ceva de la Essie si anume Essie Ridge Filling Base Coat la care as vrea sa ii fac un review cat de curand deaorece am observat o imbunatatire a texturii unghiilor de cand il folosesc.

Essie Madison Ave-Hue

Madison Ave-Hue

Voua cum vi se pare? Eu zic ca este perfecta pentru primavara.

Care este oja voastra preferata de la Essie?

In alta ordine de idei vreau sa va multumesc tuturor celor care ma urmariti si pe instagram. Ieri am ajuns la 500 de followers si ma bucur tare mult, mai ales ca am inceput sa indragesc instagramul mai mult decat pe facebook.🙂

Va pup si va mai astept!

31 thoughts on “Essie Madison Ave-Hue”

  1. Uh, Instagram e noua mea pasiune. Am contul de doar 3-4 saptamani, dar consecinta a fost ca am terminat netul alocat pe abonament in primele doua saptamani, desi de obicei imi ajungeam mult si bine.
    Oja e tare frumoasa, nu stiu daca pe mainile mele ar arata la fel de bine, dar asta nu ma impiedica sa o admir la tine.

  2. E frumoasa foc!
    Mi-e pofta de o mani cu roz.🙂
    Felicitari pentru noii fani de pe Instagram! si mie imi place foarte mult.🙂
    Pupici

Leave a Reply

