Max Factor 825 Pink Brandy si de ce probabil nu imi voi mai cumpara niciodata un ruj din DM

Imi place sa ma dau cu ruj. In ultimul timp mai mult ca niciodata. Si atunci cand ies doar un pic pana la magazin, chiar daca nu ma machiez deloc un strop de ruj tot imi aplic pe buze.

In general sunt atrasa de nuantele de roz fuchsia, dar atunci cand in mana imi ajunge un corai-piersiciu superb cum este Pink Brandy de la Max Factor nu am cum sa nu-i cedez. Numele sau m-a indus si pe mine un pic in eroare, nu stiu la ce s-or fi gandit atunci cand l-au ales, dar trecand peste acest aspect nuanta este realmente deosebita si foarte potrivita pentru acest sezon. Ca un mic truc va spun ca se vede foarte bine si iese frumos in evidenta atunci cand este sustinuta de un machiaj complementar minimal.

825 Pink Brandy

Max Factor Lipstick

Rujul vine ambalat intr-un etui foarte dragut, auriu, ce denota pretiozitate si eleganta. Are o textura extrem de fina, senzuala si cremoasa, se aplica cu usurinta si rezista destul de bine pe parcursul zilei. Nu migreaza, nu necesita retusuri si imi place ca hidrateaza si buzele cele mai uscate lasandu-le moi si catifelate, numai bine pentru a fi sarutate. Are o aroma dulceaga, eu as spune de zahar vanilat si costa in jur de 30 de lei.

Max Factor Pink Brandy

Max Factor 825 Pink Brandy

Pink Brandy face parte din gama Colour Elixir, iar eu l-am cumparat cu 19.99 lei acum cateva luni cand a fost la reducere in magazinele DM (noroc cu articolul lui Jully de aici ca eu nu mai tineam minte pretul). Probabil va veti intreba care este povestea cu titlul. Pe scurt, chiar daca am ales de pe raft un ruj sigilat, infasurat in scotch, cand l-am deschis am observat ca fusese deja folosit sau incercat, cum vreti sa ii spuneti desi design-ul ambalajului permite observarea nuantei rujului fara ca acesta sa fie desfacut. Puteti vedea si in pozele de mai sus care au fost facute chiar in acea zi. M-a deranjat destul de mult acest lucru, initial am vrut sa ma intorc cu el in magazin sa il schimb, dar pana la urma am renuntat la idee. L-am dezinfectat si asta a fost tot.

Am mai discutat despre acest lucru si despre cum unii si altii isi permit sa deschida produsele noi in magazine si nu se multumesc doar cu testerele, dar in cazul de fata am fost intrigata mai mult de cel sau cea care daca a vazut ca este deschis si incercat l-a sigilat si l-a pus frumos la raft pentru a fi cumparat. Eu am cazut in plasa si sper ca pentru ultima oara.

Revenind la ruj va spun ca sunt foarte incantata de el si daca sunteti in cautarea unor nuante frumoase de primavara sau vara va recomand sa va opriti in fata standurilor Max Factor. Pe langa rujurile Colour Elixir veti descoperi cat de curand in magazine si noua colectie de rujuri ultra rezistente Lipfinity cu 16 nuante noi si un nou aplicator. Eu de ieri am inceput sa testez cea mai naturala, mai frumoasa si mai delicata nuanta – Always Delicate  ce s-a facut remarcata la Victoria Beckham SS14 show unde Pat Mcgrath, Global Creative Design Director pentru Max Factor, a folosit-o pentru a crea un look ultrarafinat.

Victoria Beckham SS14 show

Sunt curioasa, voi aveti vreun ruj preferat de la Max Factor? Daca da, care este acela? Pe Pink Brandy l-ati incercat?

Va pup si va mai astept!

44 thoughts on “Max Factor 825 Pink Brandy si de ce probabil nu imi voi mai cumpara niciodata un ruj din DM”

  1. Eu din DM imi iau de obicei rimeluri Maybelline🙂 La 6 luni le schimb si mereu gasesc preturi bune cand am nevoie de rimel. De fiecare data cand am cumparat de la ei, erau infasurate cu scotch care de altfel prindea bine si codul acela de bare de securitate a lor, nu stiu cum se numeste. Am vazut ca asa erau “sigilate” si restul cosmeticelor,indiferent de brand.
    Ultima data cand am cumparat un rimel, luna trecuta, chiar mi-a dat ceva de lucru scotch-ul acela :))) asa de multe straturi erau, ori eu vroiam sa-l dezlipesc fara sa las urmari pe ambalaj. Nu am avut nicio problema la cap. rimeluri.
    Alte cosmetice nu am cumparat de la ei fie datorita pretului la momentul respectiv, fie datorita faptului ca in zona cosmeticelor era o temperatura cam ridicata adesea. De ex. la raftul cu fonduri de ten aveau becuri din acelea tipice pt makeup-artisti, le stii sigur😛, care incalzeau si mai mult aerul in jurul lor, ceea ce m-a determinat sa imi pun intrebari in privinta calitatii produselor. Sau nu aveau aer conditionat in magazin (de ex. vara,cand afara erau 30 d egrade, ei stateau cu usile deschise…).
    Cu toate acestea, imi place ca au multe cosmetice disponibile si uneori la preturi foarte bune fata de alte magazine, dar in conditiile astea, am preferat sa iau din alta parte, chiar ceva mai scump, ceea ce aveam nevoie.

    In legatura cu ce ti s-a intamplat, acum 1 an mi s-a intamplat si mie ceva similar: am cumpart un ruj Seventeen intr-o nuanta portocalie frumusica – in genul portocalei, greu mai gasesc la mine in oras nuanta aceasta! Atat de mult m-am bucurat ca am gasit nuanta aceea, incat am platit rujul in maxim 1min din momentul in care am vazut nuanta si i-am aratat-o vanzatoarei.
    N-apuc sa fac 10pasi ca in euforia aceea scot rujul din pungulita aratoasa ce-mi fusese inmanata impreuna cu acesta si cand sa-l desfac, vad sigiliul rupt.😦 Se vedea clar ca a fost desfacut. Nici nu m-am mai uitat sa vad ce era inaintru,daca era si incercat sau nu, ca m-am si intors cu el si i l-am inapoiat vanzatoarei, Aceasta s-a aratat foarte deranjata de gestul meu si totusi mi l-a schimbat,insa cu multe comentarii care nu-si aveau locul… sunt sigura ca daca apucam sa ies din magazin, nu mi-l mai schimba. Oricum, nici n-am mai cumparat nimic de acolo dupa aceea. Intre timp s-a desfiintat si magazinul, ceea ce nu este nicio pierdere.
    Cred ca m-as fi intors cu inima deschisa pentru viitoare cumparaturi daca as fi observat o reactie fireasca, prietenoasa si de bun simt.
    Te-as sfatui ca daca totusi vei mai merge la cumparaturi in DM, cand iti iei vreun produs cosmetic, dupa ce platesti produsul sa si desfaci produsul, eventual sa ceri chiar vanzatoarei sa te ajute (sau celor din magazin), iar daca nu iti place ceva sa-l poti returna pe loc. Nu dureaza mult si nu e nicio problema mai ales ca folosesc asa mult scotch :))). Eu as asa proceda, cel putin in cazul acelor cosmetice unde iti poti da seama daca produsul a mai fost deschis/folosit anterior, cum sunt rujurile.

  2. Am vazut pe un site rujul si era la promotie cu pudra Creme Puff la un pret bun si nu l-am luat desi imi placea mult culoarea si acum ca o vad la tine imi place si mai mult, dar pe site pretul a crescut si intre timp am primit pudra Creme Puff.🙂

  3. L-am ochit si eu de cateva ori, in final am ales English Rose, care e destul de metalic si “rece”. Daca era Pink Brady si mai aproape de coral, il luam.

  4. De acum inainte, sa retii ca rujurile Max Factor nu vin infasurate in nimic, nici in tipla nici in scotch, au doar o “prelungire” de eticheta perforata, ce se intinde pe capac si se rupe in momentul in care il deschizi. Probabil aia lipsea si ca sa impiedice clientii sa il deschida si sa observe ca e folosit, au infasurat in ceva. Eu mergeam cu el inapoi, desi nu imi sta in fire. Ale naibii sa fiti voi daca va iau eu porcariile folosite, mi-as fi zis.
    Mi s-a intamplat o chestie intr-o zi la magazinul unde lucrez. A venit o clienta inapoi cu un ruj tot de la Max, mi s-a parut un pic dubios ambalajul si cu orice risc, am desfacut capacul si m-am uitat la el. Surpriza, era folosit. Nu i l-am schimbat. Nu vreau ca pentru un ruj de 30 de lei oamenii sa isi schimbe parerea despre magazin si sa nu mai cumpere sau sa cumpere cu inima indoita ca cine stie ce descopera in ambalaj. Vreau sa am clienti multumiti, chiar daca mai pune cate una bot de un metru ca nu ii schimb cutare sau cutare.
    In alta ordine de idei, iubesc rujurile astea, Sunt aproape perfecte. Si au si niste nuante minunate.❤
    Te pup!

    1. Da? uite ca nu stiam. Eu mi-am imaginat ca daca e infasurat in scotch e sigilat.😦
      Si mie imi plac, sunt cremoase, se intinde frumos si miros si bine.🙂
      Pup si eu!

  5. Eu am incercat de la ei doar rujul creion care nu m-a incantat atat de tare, dar o sa incerc si nuanta ta este tare frumoasa. Angajatii DM-urilor din Bucuresti sunt niste nesimtiti inclusiv paza, stau cu ochii pe tine de parca ai fura, nu de multe ori am auzit comentarii chiar langa client “ca este nesimtit, femeile sunt disperate sa miroase si desfac toate produsele”, chiar m-am luat la cearta cu un paznic, deci nu ma mira rujul folosit si sigilat apoi.
    Eu foarte rar le trec pragul.

    1. Sa desfaci asa toate produsele mi se pare foarte urat. Unii poate vor sa le cumpere si sa le faca cadou. De exemplu daca l-as fi cumparat si il daruiam cuiva ce ar fi zis de mine? Ca eu l-am incercat, nu?

  6. E foarte frumoasa nuanta! Imi pare rau pentru starea rujului luat de tine, din pacate mi s-a intamplat si mie si am inceput sa inspectez produsele foarte atenta! Daca nu se sunt sigilate vizibil, le deschid usor sa vad in ce stare sunt – nu le incerc, doar ma asigur ca nu le-a incercat altcineva

    1. Si mie imi place si chiar este un ruj care merita.
      Iti multumesc Adelina, si eu le studiez pe toate partile, dar daca am vazut ca e asa de bine sigilat nici nu mi-a trecut prin cap ca a fost deja incercat.

  7. din pacate se intampla asa peste tot, degeaba e sigilat, lumea le desface chiar daca au sigiliu. poate angajatii n-au vazut ca e testat, sau poate da, bine ca nu era uscat sau jumate folosit, atunci chiar era de toata jena, produsele care sunt testate crezi ca le fac testere? nop, trebuie sa le returneze la producator, sau sa primeasca alte testere si sa le faca alea produse, asta in caz daca are cod de bare, iar cei de la MF nu au:))

    1. Da, asa este. Bine inteleg ca este cam greu sa vezi daca un ruj ti se potriveste, il poti testa pe mana, stiu ca nu este acelasi lucru, dar totusi nu incerca rujul nou si apoi sa il pui la loc pe raft. Iar tu ca vanzator sa vezi ca a fost folosit si sa il mai si sigilezi.
      Nu stiu politica magazinelor, dar mi se pare urat. Sau macar daca ai paznic, camere vezi ce se intampla.

  8. nuanta este absolut superba.

    eu prefer sa iau cosmeticele online sau, daca chiar iau ceva din magazin, de prin spatele rafturilor. e adevarat, pot fi desfacute si ele, insa sansele sunt putin mai mici.

    1. Ma bucur ca iti place si tie, Alina!
      Eu nu prea mi-am comandat online. Si eu tot asa iau de prin spatele rafturilor si le studiez pe toate partile, dar nah…

    1. Da, preturile in general sunt mai mari, eu imi cumparam produsele cam cand erau la reduceri. Si poate asta o insemna reducerea, ca iei produsul deja folosit.😦

  9. Asa am ajuns eu sa zic ca nu mai cumpar in veci nimic de la Lidl :)) Mereu iau tot felul de chestii sigilate si cand ajung acasa constat ca ba lipseste o piesa, ba nu e ce scrie pe cutie, puii mei….mai nou am ajuns sa le desfac si eu sa le studiez pe toate partile inainte sa le pun in cos.
    La DM chiar n-au nicio scuza, ca acolo exista testere, nu pricep de ce dracu ar desface si produsul cand au tester, niste tarani domle, n-ai cu cine.

    1. Aaaa nu mai imi zice de LIDL ca acolo e balamucu de pe lume. Toti deschid produsele, le incearca, le testeaza, trebuie sa fii foarte atenta ce iti pui in cos.🙂
      Ce imi place cum ai zis! Chiar tarani (dar nu termenul obisnuit de taran) si macar daca il incearca sa il si cumpere. Mai ales ca rujurile nu se dau de la gura la gura. Bleah…

  10. Doamne,😦 SI vanzatoarele alea care iti respira in ceafa unde erau, ca atunci cand vrei sa te uiti la ceva linistit nu scapi deloc de ele…

    Foarte frumoasa nuanta oricum.

    Kisses

    miu-miu.ro

    1. Habar nu am.😦 urat, urat da. Dar asta este acum, o sa fiu mai atenta.
      Si mie imi place tare mult si ma bucur ca am incercat-o.🙂
      Pup si eu!

  11. Este foarte frumoasă nuanța!
    Ce urât din partea celui care a resigilat produsul.😦 De faptul că unii nu se mulțumesc doar cu testerele nu mă mir prea tare. Și testerele arată uneori oribil, multe cred că trec pe acolo ca să-și facă machiajul. Urât! Bine totuși că a fost doar puțin încercat și ai putut să-l „repari”.

    1. Si mie imi place Ella.
      Da, testerele sunt jalnice si cateodata lipsa. Dar macar daca vad ceva sigilat nu vreau sa ma trezesc acasa cu el deja incercat si de altcineva.
      Am reparat eu, dar daca era jumate incercat?😦

  12. Mda, asta este unul dintre motivele pentru care nu cumpar din dm de obicei. Cam tot am vazut ca este lipit cu scotch, deci iti dai seama de nivelul celor care frecventeaza aceste magazine.
    Una peste alta, nuanta este tare frumoasa, chiar merge la orice.

    1. Eu mai cumparam, bine in general produse care sunt la promotie.🙂
      Da, da asa le sigileaza ei cu scotch. Dar macar daca sunt sigilate sa nu fie domne sigilat-incercate.
      Nuanta intr-adevar merita.

  13. Eu am patit-o la fel ca tine, dar cu un rimel. De atunci, nu mi-am mai luat de la ei rimel, pot sa il dea si cu 5 lei la promotie.
    Sunt niste nesimtiti ca le pun scotch ca noi sa credem ca sunt nefolosite produsele si de fapt sunt testate.
    La rimel a fost si mai nasol, ca era aproape uscat😦
    Mi-a fost jena sa ma duc cu el inapoi, nu imi sta in fire sa ma cert sau sa fac chestii de astea. Oricum, mi-a fost invatatura de minte si nu mai iau de la ei.

    1. Cu rimelul a patit-po sora mea. Isi luase chiar luna trecuta unu de la Rimmel parca, era tot asa sigilat si cand a ajuns acasa a observat ca e uscat.😦
      Da si mie mi se pare nesimtire. Eu m-as fi intors, dar nu cred ca as fi avut cu cine sa ma cert din pacate.

  14. Deci cel cu aplicator e criminal, imi place culoarea de mor!! Referitor la DM cred ca totusi trebuia sa te intorci inapoi, imi place si culoarea lui e mai nude asa.. Apropo.. cum l-ai dezinfectat?

    1. Da, si mie si rezistaaaaaa!
      Da, poate ca ar fi trebuit sa ma intorc, asa fac in general cand nu imi convine ceva, dar acum nu am avut tragere de inima. Ar fi trebuit sa il desfac eu dupa ce l-am cumparat acolo la iesire ca sa vad ce si cum.
      Am folosit alcool medicinal imbibat pe discheta si am sters bine varful. Exista si un spray special, dar nu am avut.

  15. hai maaaai! tu nu te-ai invatat pana acum sa desfaci orice iei din DM? degeaba sunt “sigilate”..
    persoanele responsabile sunt nesimtite, vad ca sunt testate si totusi le lipesc.
    e vina NOASTRA, implicit si a ta, ca incurajezi astfel de practici. Pe bune.. daca nu cerem respect ca si cumparatori, n-o sa il primim. Eu l-as fi dus inapoi, chit ca faceam inca un drum si faceam un scandal monstru.
    Una peste alta, imi place nuanta – si eu am un crush c-un ruj MF🙂

    1. :)) Mai eu nu prea imi permit sa le desfac.
      Da, e foarte urat ca procedeaza asa, macar sa le puna ca testere ca oricum am observat ca duc lipsa.
      Si eu m-am gandit sa il duc inapoi, dar chiar nu aveam chef de scandal in ziua aceea si poate daca as fi avut cu cine sa ma cert ma intorceam si de la 100 de km.
      Nuanta este tare frumoasa si merita incercata, dar nu in magazin!!!🙂

    1. 🙂 Acum depinde si de DM cred. Eu l-am luat din Afi unde mai mereu sunt goale rafturile mai ales la produsele reduse.
      Si mie imi place nuanta, nu aleg in general rujuri portocalii, dar aceasta chiar e frumusica.
      Pup si eu!

  16. preferatul meu de la ei este exact acesta :)) si eu il am si imi place mult, merge la aproape orice machiaj pe care il folosesc eu, iar ambalajul chiar e demn de un produs mai mult decat drugstore🙂

      1. L-am inclus in lipstick tag, probabil asa il tii minte🙂
        in alta ordine de idei, eu in dm, ultima oara mi-am luat o pudra maybelline, am vazut ca de pe una scotch’ul era dezlipit si lipit inapoi. Zic, ia sa vedem, binenteles ca era folosita, asa ca am cerut una din depozit. La dm-ul de la mine din oras o stiu pe una din fete si a zis ca e groaznic, oricate testere pun, tot sunt desfacute produsele.
        De acum, ca ai povestit si tu asta, cand vreau sa cumpar cosmetice, am sa le desfac la casa sau cer sa imi fie aduse din depozit. Mi se pare f urat, oricat costa, ca e la promotie, ca nu, e urat.
        mda… niste ” educati” …

Leave a Reply

