Simple Hairstyle for Vacation

Buna fetelor, ce mai faceti si ce ati mai facut? Eu sunt tot in vacanta, dar ma pregatesc incetisor sa iau drumul Bucurestiului.

Astazi vreau sa va arat cum mi-am aranjat eu parul in ultimele zile. Poate ati observat in articolul trecut ca nu mi-am luat la mine decat un sampon si un ulei de par. Nici nu aveam nevoie de mai mult. Parul mi-l spalasem si coafasem inainte sa plec si trei zile mi-a stat perfect. Apoi am ales sa mi-l aranjez (bineinteles dupa ce mi l-am spalat) ca in pozele de mai jos.

Hair

Vazusem poza pe pinterest, mi-a placut si am zis sa incerc si eu. Nu prea am rabdare in general sa imi fac cozi si codite, optez mai mereu pentru simpla coada de cal, dar de data aceasta m-am ambitionat sa trec peste durerea mainilor ridicate, iar rezultatul a fost minunat. O impletitura interesanta, lejera, de efect si usor de realizat chiar si pe un par neascultator, asa cum il am eu. Si mi-au fost necesare doar un piaptan si un elastic de par. Nimic mai mult.

Cum vi se pare? Voi ati incercat-o?

Va pup si va mai astept!

18 thoughts on “Simple Hairstyle for Vacation”

Leave a Reply

