What’s In My Travel Beauty Bag?

Maine voi pleca in vacanta. Yeeee!!! Duminca, pe 30, este ziua mea asa ca imi permit sa fug cateva zile din tara.

Neavand foarte mult timp la dispozitie m-am apucat incetisor de astazi sa-mi pregatesc bagajul de calatorie. Mereu uit cate ceva chiar daca trollerul este plin-ochi si ma vad nevoita sa cumpar de pe unde ajung (nu ca nu mi-ar face placere🙂  ), dar de data aceasta mi-am propus sa pastrez o ordine, sa le aranjez pe categorii pentru a sta fara nici o grija mai ales ca stiu ca voi avea de umblat destul de mult.

M-am gandit sa va prezint si voua ce produse cosmetice iau cu mine in trusa de beauty. Se apropie cu pasi repezi si vacanta de Paste si poate aveti nevoie de inspiratie.

Cu trusa de makeup am facut acum ceva timp o postare asa ca nu mai reiau sau poate daca sunteti curioase va voi arata cand ma voi intoarce desi cu siguranta i se vor mai adauga cateva rujuri sau farduri.

Bioderma Bag

Toate produsele de beauty le voi pune in gentuta pe care am primit-o de la Bioderma. Este rosie, frumusica si foarte incapatoare. In general imi place sa iau cu mine in calatorii doar produse mini pentru ca sunt mult mai usor de introdus in bagaj si daca le termin nu mai este nevoie sa ma intorc cu ele acasa. Si numai bine fac loc noutatilor, nu?🙂

Pentru ten:

Beauty Bag

Sebium gel spumant pentru igiena cu clatire a pielii grase cu tendinta acneica – varianta la 100 ml care de curand a aparut in farmacii si este numai buna de luat in calatorii. Pe acesta il voi folosi in special dimineata.

Sensibio H2O 100 ml – cum as putea sa plec fara ea?! Perfecta pentru indepartarea machiajului de la ochi si de pe fata.

The Body Shop Aloe Calming Toner – pe care l-am turnat in recipientul de Camomile Gentle Eye Make-Up Remover deoarece este mai mic. L-am spalat bine, bine in prealabil.

Hydraluron Moisture Booster – care va avea dublu rol: si de serum si de crema de zi.

Kiehl’s Ultra Light Daily UV Defense SPF 50 PA+++ UVA – crema mea preferata cu SPF.

Mai am si cateva mostre de : Origins GinZing Refreshing Eye Cream si Lancôme DreamTone Serum.

Pentru par:

Haircare

La produsele pentru ingrijirea parului stau cel mai prost. In afara de o mostra cu tratamentul Moroccanoil nu am nimic mini-size. Si cam toate sampoanele pe care le am sunt pe terminate.

Cred totusi ca voi alege samponul detoxifiant si purifiant Fekkai pentru ca imi place mult. Dar mi-e ca imi va ajunge doar pentru o singura utilizare.

Peria Tangle Teezer.

Pentru corp:

Bodycare

Gelul de dus Atoderm varianta travel-size de 100 ml pe care l-am folosit deja si imi place mult. Este foarte hidratant, curata bine, miroase frumos si este un produs ideal daca ai pielea sensibila. Eu cred ca il voi folosi si pentru igiena intima.

Mini lotiunea de corp White Musk de la The Body Shop.

Deodorant Garnier Mineral InvisiCool Stick.

Mini parfum Dior Addict.

Si cam atat. Cred ca sunt destule. Dar mai astept sfaturi de la voi. Ce credeti ca mi-ar mai trebui?

Va pup si va mai astept!

15 thoughts on “What’s In My Travel Beauty Bag?”

  1. Iti doresc sa ai parte de cele mai frumoase momente si amintiri in aceasta vacanta! Profit de ocazie sa-ti urez si eu ~La Multi Ani!~ si multe bucurii.
    Pupici!

  2. fain bagajul, nu iti mai trebuie nimic, doar sa te bucuri de vacanta. la multi ani minunati si tot ce iti doresti, as vrea sa ne revedem, te pup!

  3. Ce cuminte esti cu produsele de par… Eu iau dupa mine sampon, balsam, masca, ulei pentru par, la care adaug pe langa trusa de beauty, peria rotativa – acasa folosesc si o placa de par, dar de obicei nu o mai tarai si pe asta dupa mine in calatorii.

  4. In primul rand La multi ani si multa sanatate si bucurie in viata iti doresc!!
    Ce mai trebuie?? Periuta si pasta de dinti hahahahahahaha :))))
    In rest ai cam tot ce trebuie.
    Vacanta placuta iti doresc!

  5. Chiar mă gândeam acum vreo 2-3 ore că trebuie să mă gândesc ce o să iau cu mine în vacanța de Paște și că poate fac și o postare cu ele.😀 Mie mi-a fost de ajutor, thx!
    Pupici :*

Leave a Reply

