Noul gel de dus Nivea Creme Care

Cutiuta albastra de crema Nivea este nelipsita din trusa mea de beauty de mai bine de zece ani de zile. Daca stau bine si ma gandesc a fost printre primele produse cosmetice pe care am inceput sa le folosesc. Mama obisnuia sa isi indeparteze machiajul de la ochi cu ea asa ca aveam mai mereu una prin casa. Tot ca demachiant pentru ochi am inceput sa o utlizez si eu datorita formulii blande si faptului ca nu ma usturau ochii deloc de la ea, dar in timp i-am gasit un alt scop si astfel o folosesc zilnic pentru a-mi aranja si ordona sprancenele. (daca sunteti curioase o sa scriu un articol)

De curand cei de la Nivea au lansat un nou gel de dus NIVEA Creme Care ce împrumuta din proprietatile celebrei creme si vine cu o formula de îngrijire delicata cu pro-vitamina B5 si uleiuri nutritive curatand si hranind pielea in profunzime. Acesta asigura o experienta senzoriala placuta inspiranduse-se din mirosul inconfundabil al cremei Nivea ce contine un amestec de bergamota, portocala, lavanda, trandafiri, liliac si lacramioare, precum si o ingrijire superioara datoirta texturii cremoase. Mie cu siguranta imi va aduce aminte de momentele copilariei la fiecare spalare.

Pretul sau recomandat este de 11.38 lei pentru 250 ml de produs. De asemenea este disponibil si in varianta de 500 ml si 750 ml.

Voi l-ati incercat? Dar crema Nivea va place?

Va pup si va mai astept!

12 thoughts on “Noul gel de dus Nivea Creme Care”

  1. Cutiuta albastra cu crema Nivea ma fascina de cand eram micuta si mama o folosea iar eu nu prea aveam acces la ea🙂. Gelul de dus inca nu l-am incercat dar cum termin gelul de dus actual sunt sigura ca voi achizitiona un Nivea Creme Care.

  2. Sa stii ca si la noi in casa a fost si este nelipsita cutiuta albastra Nivea.🙂 Eu sunt mare fan al produselor pentru ingrijirea corpului de la acest brand, am incercat tot ce a aparut in materie de geluri de dus si imi plac foarte mult. Trebuie sa caut sa vad daca voi gasi acest nou produs si aici in State.
    Te pup!

  3. pe mine nu ma incanta crema Nivea, iar in ceea ce priveste gelurile de dus sunt indragostita de cel de la Dove. Insa de la Nivea am descoperit crema de corp care se aplica sub dus si o iubesc😀

    1. Mai niic pe mine nu ma incanta s-o aplic pe fata, dar pentru sprancene e super.
      Apar acum cateva variante de creme de corp sub dus si abia astept sa vad cum or fi.

Leave a Reply

