Max Factor Excess Volume Extreme Impact Mascara

Max Factor Excess Volume

M-am grabit sa ii fac review acestui super rimel de la Max Factor deoarece de saptamana aceasta imi pun extensii de gene si o sa imi iau adio de la mascara pentru o perioada nedeterminata de timp. Nu sunt eu foarte buna prietena cu rimelurile, cu greu imi gasesc unul care sa ma multumeasca din toate punctele de vedere, mereu eram in cautarea celui perfect, dar de superbul Max Factor Excess Volume cu siguranta o sa fi mi se faca dor. E prea bun si m-a surprins intr-un mod placut, trebuie sa recunosc de la inceput!

Max Factor Mascara

Pentru inceput sa va dau mai multe detalii despre el. Acesta a fost creat pentru acelea dintre noi mai degraba nemultumite de o mascara normala pentru volum aducand laolalta o baza ce confera volum extrem si un al doilea pas – lacul negru-intens pentru finisarea ce cu siguranta iti va face genele remarcate, mai mult ca oricand. Mai pe romaneste este un rimel 2 in 1: are doua formule diferite si doua aplicatoare diferite. Se pot folosi amandoua sau doar unul.

Recomandare de aplicare:

Baza (pas 1) – VOLUM EXTREM: Formula pentru ingrosarea genelor contine ceara, pigmenti de culoare inchisa si sfere pentru volum, pentru o finisare superioara si extra-volum de mare impact. Pe langa aceasta, cea mai mare perie din portofoliu este menita sa asigure volumul maxim.

Max Factor Excess Volume Extreme Impact Mascara

Top coat (pas 2) – LAC INTENSIFICATOR: Pasul 2, lacul negru intens pentru finisare, are o formula mai subtire decat baza pentru volum, ceea ce-i asigura alunecarea mai usoara pe suprafata genelor. Datorita micro-texturii pentru volum a bazei, lacul pentru finisare acopera genele de la radacina pana la varf, ceea ce inseamna ca poti avea finisarea negru-intens, stralucitoare, fara a fi nevoie sa inlaturi sau sa distrugi stratul pentru volum de dedesubt. Formula pe baza de gel contribuie, de asemenea, la ingrosarea genelor si la rezistenta lor indelungata. Motiv pentru care excesul este cuvantul cheie pentru acest nou produs.”

Excess Volume Extreme Impact Mascara

Eu folosesc cel mai des baza. Si desi nu eram o fana a periutelor de silicon aceasta imi place tare mult. Este conceputa astfel incat, printr-un singur gest, sa le ofere genelor volum si o frumusete aparte prin alungirea lor. Daca am mai mult timp la dispozitie sau daca ma machiez foarte subtil si vreau sa imi pun ochii in evidenta aplic si lacul. Acesta are o periuta clasica ce distribuie cantitatea perfecta si suficienta de produs si datorita formulii sale ingroasa genele si le face mai rezistente, mai negre si mai lucioase. Nu de putine ori le-am mai aplicat si alandala, cum mi-a venit mie, iar efectul a fost satisfacator de fiecare data.🙂

M-a convins si prin rezistenta lui, de dimineata pana seara genele mele arata fresh. Ba chiar in zilele ploioase de la inceputul lunii l-am purtat non-stop si nu m-a dezamagit chiar deloc. Se fixeaza bine si uniform pe gene si nu se sfarimiteaza jenant sub ochi dupa cateva ore. Ce-i drept se demachiaza mai greu datorita texturii rezistente, dar nu este nimic la care sa nu faca fata MAC Cleanse Off Oil.

Poza de mai jos este facuta vineri dimineata inainte sa ies pe usa. Aplicasem doar baza-volum extrem si nu imi conturasem inca sprancenele, asa ca ma scuzati.

Max Factor Excess Volume Mascara

Eu zic ca este numai bun de incercat daca va doriti sa aveti primavara aceasta niste gene spectaculoase.

Tubuletul este grosut, maricel, dar nah acum, trebuia sa fie si el intr-un fel! Rimelul costa in jur de 60 de lei, dar il puteti gasi si la oferta in diferite supermaketuri.

Voua cum vi se pare? L-ati incercat deja sau va doriti sa il incercati?

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “Max Factor Excess Volume Extreme Impact Mascara”

  1. wow, ai niste ochi !!!
    vroiam sa iti scriu si ieri, dar m-am luat cu altele😀
    iar fardul, ce hram poarta?
    si eu am vazut rimelul in dm, si nu stiu, pentru ca e asa mai… grasut… nu pare f handy? e ok asa, la manuire?
    pupici

      1. mmm… cat de bine arata fardul! rozul perfect! fie vorba intre noi, mai bine nu-l vedeam, caci eu sunt cu rozul pt ochi forever :))

  2. ce ten aiiii si ce ochi!!! :)) rimelul nu ma intereseaza :)) despre cremele pe care le folosesti daca ai mai putea sa scrii :))

    1. Ma gandeam eu ca despre el este vorba in articolul in care ai scris ca ai un rimel care te-a dezamagit rau.
      Mai, sa stii ca mie imi place tare! Si rezista super, super mult.

Leave a Reply

