Sensibio Mask de la Bioderma

Am devenit semidependenta de mastile de fata. Deoarece nu mi-am mai facut un tratament cosmetic de aproape trei ani (nu am gasit nici salonul, nici cosmeticiana care trebuie) incerc sa imi rasfat tenul de cel putin trei ori pe saptamana cu masti de fata. In prezent am patru pe care le tot rotesc in functie de zi si de cum s-a prezentat tenul meu in zilele anterioare.

Sensibio Mask Bioderma

Sensibio Mask de la Bioderma este una dintre preferatele mele. O folosesc cel mai des (cateodata chiar si de trei ori pe saptamana) deoarece are o textura placuta, de crema fina si densa, se intinde rapid cu degetele, se simte confortabil pe piele si hidrateaza, calmeaza si reimprospateaza in doar zece minute tenul.

O folosesc si dimineata si seara, cum am chef. Am avut acum vreo saptamana pielea destul de sensibila si uscata in zona gurii dupa ce ma epilasem in prealabil cu ceara, fondul de ten nu se mai intindea cum trebuie, se formau acele mici scamute enervante si atunci ca sa scap de ele o aplicam repede si dimineata inainte sa ma machiez. Mi-a fost de mare ajutor lasandu-mi de fiecare data fata hidratata si cu un glow sanatos.

A fost foarte potrivita si pe durata iernii cand pielea devenise agresata de frig dar este la fel de potrivita si acum cand simt ca fata arata mai palida si mai obosita. Aceasta o relaxeaza si revitalizeaza. Iar daca sunteti racite si nu stiti cum sa scapati de nasul iritat si rosu ii puteti da o sansa. Nu numai ca vă va calma pielea, dar o va si ajuta sa isi revina mai repede.

Eu o aplic pe toata fata, cateodata si pe gat sau decolteu si o las sa actioneze timp de 10 minute-un sfert de ora pentru a permite ingredientelor sa penetreze epidermul. La final, o indepartez cu o discheta demachianta umezita cu lotiunea micelara Sensibio H2O si apoi clatesc cu apa. Rezultatul imi place de fiecare data.

Masca are culoarea alba si un miros usurel, discret care pe mine nu ma deranjeaza, dar nici nu pot sa spun ca ma incanta. Mai bine zis nu il bag deloc in seama.

Vine ambalata intr-un tubulet de 75 ml si costa in jur de 60 de lei, dar eu va recomand sa o cumparati de la farmacia Tei unde este doar 42 de lei.

Ingrediente: Water (Aqua), Glycerin, Cetearyl Isononanoate, Isohexadecane, Glycol Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Triceteareth-4 Phosphate, Fructooligosaccharides, Mannitol, Xylitol, Glycyrrhetinic Acid, Rhamnose, Laminaria Ochroleuca Extract, Glycol Stearate, Peg-2 Stearate, Pentylene Glycol, Titanium Dioxide, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl Glycol, 1,2-Hexanediol, Disodium Edta, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Alumina, Stearic Acid.

Voi ati incercat-o? Daca, da cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

18 thoughts on “Sensibio Mask de la Bioderma”

  1. N-am incercat-o , dar folosesc produse de la derma si sunt mai mult decat OK, deci cu siguranta si aceasta masca este buna. O s-o incerc si eu cat de curand.

  2. Abia ce am terminat si eu masca…iti impartasesc parerea, e o masca foarte buna. Probabil cea mai hidratanta din cate am incercat.

  3. Nu am incercat-o,dar nu as spune pas.Am mai multe produse pe lista de cumparaturi si uite cum am ajuns sa mai adaug unul :))
    Eu am tenul mixt,dar dar il simt si eu sensibil cateodata.Si da..si eu am pielea uscata in jurul gurii .
    Farmacia Tei zici? Ia ca merg pe acolo :))

Leave a Reply

