Reduceri mari la produsele cosmetice in Cora

Astazi m-am abatut un pic de la drumul spre casa si am facut un mic ocol spre supermarketul Cora. Aveam de cumparat ceva pentru mancare si stiam sigur ca acolo voi gasi. La intrarea in magazin atentia mi-a fost atrasa de nenumaratele reclame cu low price, special price, reduceri, etc.. Bineinteles ca nu m-am putut abtine si m-am dus frumusel spre rafturile cu produse cosmetice ca sa vad si eu cam cum sta treaba pe acolo. Intr-adevar erau foarte multe reduceri si mai mari si mai mici. Bani sa fie!

In cateva secunde am facut repede poze ispitelor (cu paznicul pe urmele mele) ca sa vi le arat si voua poate, poate aveti nevoie sa va cumparati ceva.🙂

Maybelline Lips

Primul stand la care m-am oprit a fost Maybelline unde cred ca toate produsele erau reduse: de la fonduri de ten, rimeluri si pana la rujuri sau oje. Am ramas surprinsa sa vad noile luciuri de buze Maybelline Colour Sensational despre care tot citisem in ultima perioada pe blogurile fetelor din Anglia. Acestea erau reduse de la 23.23 lei la 19.74 lei. Eu mi-am cumparat nuanta Glorious Grapefruit, un corai-rosé tare dragutel si m-am bucurat sa constat ca mi s-a mai facut o reducere la casa si astfel am platit doar 14.81 lei pe el. Nu ma intrebati de ce, habar nu am.🙂

Maybelline Colour Sensational Glorious Grapefruit

Din poza observati ca mai erau reduse si rujurile Maybelline Color Sensational Vivids de la 22.86 lei la 17.14 lei. Eu am Fuchsia Flash si Vibrant Mandarin.

La fel si rujurile Maybelline Color Whisper de la 22.86 lei la 17.14 lei. Eu am Coral Ambition si Who Wore It Red-er.

Maybelline stand

Si daca ma uit mai bine cred ca toate rujurile Maybelline beneficiau de aceeasi reducere.

Din ce mai tin eu minte si noul fond de ten Maybelline SuperStay Better Skin era redus la 24 de lei.

O alta oferta buna mi s-a parut cea la fondul de ten Revlon Nearly Naked care mie imi place tare mult. Acesta era redus de la 52 de lei la 30-32 de lei, nu mai stiu sigur.

Pe rafturile cu produse Nivea am apucat sa pozez asa:

Nivea

Noua solutie micelara Nivea era redusa de la 17.61 lei la 12.73 lei.

Spuma de curatare Nivea era redusa de la 17.84 lei la 12.73 lei.

Gel de curatare revigorant Nivea redus de la 17.85 lei la 12.73 lei.

Si cam atat. Nu am stat nici foarte mult pentru ca ma grabeam, dar oricum din ce am observat sunt multe produse la oferta in supermaket.

Nu stiu cu ce ocazie au asa de multe reduceri si nici cat timp vor fi disponibile dar daca aveti nevoie sa va cumparati ceva puteti sa dati o fuga prin magazin.🙂 Daca nu, mai bine il evitati.

Spor la cumparaturi!🙂

Va pup si va mai astept!

29 thoughts on “Reduceri mari la produsele cosmetice in Cora”

  1. Adica un ruj Whisper in mod normal e 23 de lei in Cora? Pai e uau, ca eu la munca il am la 30. :)) Scutesc ceva bani. Mwhahahaha! Eu am calculat cumparaturile cu preturile de la mine. :)) Vedem noi ce si cum, la fata locului.😛

      1. In Auchan nu merg, ca nu cunosc bucurestiul. Cam de doua ori pe an merg doar in Sun Plaza sa imi mai iau cate ceva si acolo e doar Cora. Am mers azi, Erau 30 de lei rujurile si nu am luat. O sa cumpar de la mine de la munca luna viitoare, ca macar asa pot sa fiu sigura ca sunt prima care ii deschide capacelul. Am si eu piticii mei, n-ai ce sa imi faci. :))

  2. Buna, fondul de ten Nearly Naked este redus de la 50 si ceva -parca 54 de lei?!, la 27 de lei. Aseara mi l-am luat eu din Cora Lujerului. La prima nuanta, 130 Shell, erau mai multe bucati, a doua nuanta era epuizata -cel putin aseara, aveau doar testerul, restul pareau la fel sa fie mai multe bucati in stoc. Mie mi se pare un pret excelent, demult voiam sa mi-l iau insa am prea multe fonduri de ten deschise si am amanat sa-l cumpar, si bine am facut, caci acum l-am luat redus.

    In legatura cu gloss-ul pe care l-ai cumparat, cat de lipicios este? Are formula din aceea de se lipesc buzele-ntre ele si toate suvitele de par de se-ntinde cand le dezlipesti🙂 sau se simte mai..light? Am avut in urma cu cativa ani un gloss Maybelline foarte putin lipicios, dar nu mai produce si am o cutie plina de gloss-uri pe care le tot evit cand port parul desfacut pentru ca nu mai suport sa am buzele scotch.
    Multzu’!:*

    1. Buna Mihaela,
      A da? Sa corectez atunci, bine ca mi-ai zis. Mie imi place destul de mult fondul de ten si chiar mi-am propus sa il termin primavara aceasta.🙂
      Glossul imi place, ma bucur ca l-am cumparat, dar trebuie sa il mai testez. Cu siguranta ii voi face review. Nu, chiar nu este lipicios si nici nu incarca buzele.
      Te pup!

  3. Uitandu-ma inapoi la perioada cand eram acasa si frecventam destul de des marile supermarket-uri, ma surprind putin aceste reduceri de la Cora. Mai rar vezi atatea reduceri “consistente” oferite de acest magazin. In alta ordine de idei, iubitele mele Vivids de la Maybelline au un pret irezistibil. Am tot vazut pe bloguri noutati despre lotiunea micelra Nivea, sper sa o gasesc si eu aici, mi-ar placea sa o testez. Abia astept sa vad cum arata luciul tau de buze.
    Pupici!

    1. Da, si pe mine m-au surprins. Preturile sunt chiar tare bune.
      Eu nu am incercat-o inca, dar ma tenteaza si pe mine micelara tare de tot.🙂
      Ca o prima impresie arata si vede tare bine. Dar mai trebuie testat.
      Pupici si tie.

  4. Noroc ca nu e Cora in Sibiu ca sigur imi incalcam promisiunile de cumpatare!:)) Asa e mai greu sa o trimit pe mama sa imi cumpere Color Whispers=)) Gloss-ul ala arata extra pretty!Sunt tare curioasa cum se comporta!

    1. Da, da si la restul produselor cosmetice, dar nu am mai apucat sa fac poze.
      Nu este, dar daca nu vrei sa iti consumi banii mai bine nu treci prin magazin.🙂

  5. eu cred ca aveau aia de la Cora o eroare la casa de marcat, si au bagat preturile reduse ca fiind intregi si de aia s-a mai aplicat o data reducerea :))
    oricum, chiar au reduceri calumea, bine ca nu sunt tentata si ca am tot ce imi trebuie :))

Leave a Reply

