Mavala Spicy Red

Timp de doua saptamani am purtat doar un lac transparent pe unghii. Am zis ca le las sa se “odineasca” si ele putin pana le voi bombarda din nou cu cele mai nonconformiste si vesele nuante de oja. Doar a venit primavara, nu?

Nu am mai rezistat inca o saptamana (aveam in plan cam trei saptamani de pauza) cu unghiile asa cumintele si m-am hotarat ieri sa le imbrac in ceva intens colorat. Visam la un oranj fierbinte, la un verde menta, la un roz pudrat delicios sau la un albastru stralucitor, dar degetele mi s-au agatat de Spicy Red de la Mavala.

Spicy Red

Poate ati observat ca mie in general imi plac lacurile de unghii cat mai colorate, mai ales primavara si vara, oja rosie nu este chiar printre preferatele mele, dar nu stiu ce am avut acum. Cred totusi ca numele nu i-a fost ales intamplator si nuanta sa condimentata de rosu m-a prins in mrejele ei.

Mavala Spicy Red

Spicy Red este un rosu flatant cu un luciu spectaculos ce se vede superb sub razele primavaratice ale soarelui.

In trecut am mai avut oje Mavala, le-am descoperit prima data in Monoprix-urile din Franta si am fost impresionata de la bun inceput de calitatile lor. Se intind foarte usor, au o pensula foarte buna care simplifica mult aplicarea si rezista pe unghii neciobite cateva zile bune. Pe Spicy Red este prima data cand o folosesc si ma bucur ca cel putin pe primele doua calitati le poseda.

146 Spicy Red Mavala

Se vede foarte bine aplicata intr-un singur strat si se usuca destul de repede asa ca imi va fi de ajutor atunci cand nu am foarte mult timp la dispozitie pentru a-mi face manichiura.

Sticluta este micuta, are doar 5ml, dar mie imi place pentru ca oricum nu reusesc niciodata sa termin o oja.

Voua cum vi se pare? Ati incercat ojele Mavala?

Acestea sunt disponibile pe mavala.ro sau un farmaciile Sensiblu.

Va pup si va mai astept!

20 thoughts on “Mavala Spicy Red”

  1. E superbă culoarea! Eu tocmai ce-am ieșit din ojele vișinii și roșii, am dat-o direct în pasteluri. Sunt un pic pricey, dar de-o aroganță merge..Blue Curacao și French Cancan…Chiar și Daring Pink – pentru pedi de vară ♥

Leave a Reply

