Rochia alba H&M

Brandul H&M va lansa la sfarsitul lunii martie rochia de mireasa “low cost”. Pretul acestei rochii nu va ajunge nici macar la suma de 100 de dolari asa ca toate viitoarele mirese ce nu isi doresc neaparat o rochie unicat in ziua nuntii se pot bucura de ea.

In cea mai importanta zi din viata lor acestea vor purta o rochie alba inspirata din atmosfera Hollywoodului din anii ’30 ce “promite” sa le ofere mireselor un look ca de “movie star” din acea perioada”.

hm rochie mireasa
Mie mi se pare dragutica rochia, este simpluta, dar in acelasi timp eleganta si pare sa fie foarte confortabila si usor de purtat. Sunt curioasa sa o vad si pe viu in magazine.

Voi ati purta o rochie de mireasa de la H&M in ziua nuntii?

Va pup si va mai astept!

27 thoughts on “Rochia alba H&M”

  1. Si eu ma tot gandeam daca as purta-o sau nu. Si nu stiu ce sa raspund. De placut imi place, e genul meu de rochie dar exista un dar …
    Oare-i ciudat ca gandesc ca H&M au avut o idee super tare de marketing prin lansarea acestei rochii? Nu ca ar fi avut nevoie de publicitate dar simpla idee a captat si mai mult atentia asupra brand-ului.
    Personal eu tanjesc dupa rochiile Rheei Costa❤ Mi se par superbe!

  2. Ideea e buna, dar modelul asta nu imi place. Bine, nu stiu cum arata materialul, cum se simte, cum arata rochia imbracata, dar asa dintr-o poza, tind sa cred ca nu as purta-o. Bine, nu ca m-as marita eu vreodata. :)) In orice caz, daca as face-o as alege o rochie ieftina. Din muuulte motive pe care toate le cunoastem. Si in niciun caz nu as face o afacere din nunta mea. Vreau sa fie o petrecere minunata si o placere pentru toata (putina) lumea.😀

    1. Este un model mai clasic, il vad potrivit pentru mai toate varstele. adica merge si pentru 2- de ani si pentru 40.
      Eu daca m-as marita as face nunta cu 10 persoane. Cat mai simplu si mai discret cu putinta.🙂

      1. Si eu la feeel, nici nu ma gandesc la nunta mare pentru ca nu mi-as permite in primul rand. Iar apoi ma enerveaza chestia aia cu venitul la nunta pentru ca am fost si eu la ei. Sau invers de fapt, merg la nunta la cutare pentru ca o sa am si eu nunta candva si o sa “am nevoie de oameni”. Nu draga, eu nu vreau necunoscuti la nunta mea. Apropiatii sunt de ajuns. Vreau muzica frumoasa, dans pana la transpiratie si o rochie lejera si minunata.🙂

  3. Mie nu imi place..e prea..ma rog.Adica,gusturile nu se discuta,mie imi place ceva mai sexy..cu decolteu …Eu am pus ochii pe rochia asta pentru nunta. La 150$ nici nu i-as cere mai mult.
    http://www.sammydress.com/product788847.html .
    Sau asa..tot 150$
    http://www.sammydress.com/product780145.html

    Iar asta imi place parca cel mai tare
    http://www.sammydress.com/product878657.html

    Si tot le-as modifica la noi.O prietena de-a mea a mers acum in februarie la targul de nunti si a dat 5000 de lei pe o rochie identica cu astea doua ( a modificat-o la bust ca are silicoane si nu ii incapeau in corset),desi i-am zis sa probeze acolo ca sa vada ce stil o avantajeaza si doar sa isi ia de pe net un model asemanator.Nici nu i-am mai zis ca am gasit la banii astia ca sigur o ia razna..desi ea e client fidel sammydress :)))

    Oricum sunt atat de multe optiuni…bani sa fie..Dar aia H&M clar nu..cel putin in cazul meu..mie imi place sa fiu sexosenie asa cum ma stie barbatul meu ,nu mironosita :)))

    1. Georgi, ti-am citit comentariile de atunci si m-ai facut sa zambesc.🙂 Te mai astept pe aici cu mare drag.
      Imi plac rochitele alese de tine. Nu am comandat niciodata de pe sammydress.
      La treaba cu sexosenia ai fost super tare. :))

      1. I-am zis : “Am gasit rochia visurilor mele de mireasa..facem nunta?”
        Si el : “Pai care?”
        Zic : “astea 4”
        El : “Aaaa nununu lasa ca tu divortezi de mine ca sa te mai mariti de 3 ori ca stiu eu ca tu nu te hotarasti la o singura rochie”

        Bun..poveste..adevarata oarecum…prin replici,.nu prin faptul ca nu ma mai ia de nevasta deloc :)))) Asa suntem noi mai dementi.

  4. Haha, ce tare! Chiar mă gândeam că pentru nuntă voi alege o rochie albă din magazine, nicidecum o rochie clasică de mireasă – mi se par prea scumpe și nu mi-aș risca bugetul doar pentru asta. E foarte bună ideea lor, I salute it!

    1. Da, nici eu nu as opta pentru o rochie clasica de mireasa. Si oricum daca as da mai multi bani pe ea as vrea macar sa o pot purta si la alte ocazii. :))

  5. Eu sunt genul de persoana care nu si-ar cumpara pentru nunta cine stie ce rochie de mii de euro, pentru ca nu e genul meu. Vazusem una superba pe Asos la vreo 300 de lire si mi-am zis ca asa ceva as cumpara pentru nunta. Asta de la h&m e draguta, sunt curioasa cum arata in realitate. Dar da, as purta-o😀

  6. Asta ma gandeam si eu cand am vazut-o, daca as alege-o pentru ziua nuntii. Mie intotdeauna mi s-a parut ca nunta e o afacere pentru toata lumea, toti sar pe tine cu preturi exagerate. Sa dai 500-1000 de euro pe o rochie pe care o porti o singura data mi se pare cam mult. As lua-o pe aceasta de la h&m daca m-as marita, in poze mi se pare chiar frumoasa. Sa vedem cum o fi in realitate.

    1. Eu nu mai pun asa de mult accent pe nunta acum. Daca eram mai tinerica poate. Si eu sunt de parere ca nu este nevoie sa iti iei o rochie de mii de euro cand poti gasi ceva frumos, elegant si delicat si la un pret mai ok.
      Si eu sunt curioasa cum este, sper sa o aduca si in magazinele de la noi.

Leave a Reply

