Cateva detalii despre noul Dipbrow Pomade de la Anastasia Beverly Hills

Anastasia

Brow Wiz si Brow Powder Duo de la Anastasia Beverly Hills sunt produsele mele preferate pentru conturarea sprancenelor. Am scris de nenumarate ori pe blog despre ele si probabil stiti deja acest lucru asa ca nu mai are rost sa detaliez.

De curand, Anastasia a lansat un nou produs, o pomada pentru sprancene cum i se mai spuse, ce de vreo trei saptamani a ajuns si in saloanele din tara de la noi. Curioasa din fire cum sunt nu am rezistat si a trebuit sa o testez.🙂

Dipbrow Pomade are o textura cremoasa usor ceroasa, se intinde foarte usor pe piele, este foarte pigmentata si destul de rezistenta la apa. Este perfecta pentru sculptarea si definirea cu precizie a sprancenelor care raman intacte pe parcursul intregii zile.

Anastasia Beverly Hills DipBrow Pomade

Crema este disponibila in cinci nuante: Blonde, Auburn, Chocolate, Dark Brown si Ebony. Nuante care din pacate nu sunt foarte versatile si eu cu greu mi-am ales una care sa mi se potriveasca cat de cat. Am optat pentru Dark Brown, care a fost si ea destul de inchisa in comparatie cu nuanta sprancenelor mele, dar cred ca a fost alegerea cea mai buna. Chocolate este un maroniu cam prea rosiatic, Ebony este un pic cam prea neagra, Auburn este mai mult pentru roscate, iar Blonde este prea deschisa si prea verzuie. Cred ca pentru un rezultat perfect ar trebui combinate nuantele, dar cine sta sa si le cumpere pe toate?!🙂

In legatura cu produsul in sine am doar cuvinte de lauda. Rezista super super bine, este foarte pigmentat, iar daca aveti goluri mari in sprancene vi le acopera fara probleme, adera bine pe firul de par, contureaza frumos (chiar daca nu foarte natural) forma sprancelor si in acelasi timp le si fixeaza. Totusi trebuie sa va miscati cu atentie si cu repeziciune doarece tinde sa patrunda destul de repede in pigmentul pielii si pe urma este mai greu sa retusati ceva. Ar trebuie sa stergeti si sa o luati din nou de la capat.

Ca rezistenta va spun sincer ca nu prea aveti ce sa ii reprosati, iar daca aveti sprancenele prea rare si lipsite de culoare veti fi foarte multumite de ea. Se intinde usor cu ajutorul unei pensule unghiulare.

Crema vine depozitata intr-un borcanel de 14 g, costa 69 de lei si se gaseseste in saloanele Anastasia Brow Studio din Baneasa Shopping City, Raddison si mai nou in cel din Dorobanti. Sau daca va este mai usor o puteti comanda online.

Dupa parerea mea Dipbrow Pomade este un produs ofertant care merita incercat. Imi place, dar in sufletul meu nu il inlocuieste deocamdata pe Brow Wiz.

Si o poza cu mine si cu sprancenele.🙂 Puteti vedea si pe instagram.

Dipbrow Pomade in Dark Brown

Voi l-ati testat? Sunteti curioase cum este?

Va pup si va mai astept!

20 thoughts on “Cateva detalii despre noul Dipbrow Pomade de la Anastasia Beverly Hills”

  1. Tare mult imi doresc si eu sa incerc ceva produse de la Anastasia.🙂
    Cred ca ar mai fi mers vreo 2 nuante intre Blonde si celelalte.

  2. Nu am incercat produse de genul acesta insa mi-ar fi de folos o astfel de pomada,sprancenele mele sunt mereu ciufulite,abia reusesc sa le tin in frau.;))

  3. Eu chiar as vrea unul, n-am avut nimic profi pentru sprancene, acum folosesc un fard ELF care se potriveste bine culorii parului si sprancenelor. Ce ma trage inapoi e nuanta, Dark Brown pare cam inchis, iar Chocolate ai zis si tu ca e cam rosiatic… What to do?!

  4. Interesanta aceasta pomada, nu stiu daca voi apela la ea vreodata, dar arata bine. M-ai facut putin curioasa si stiu ca produsele de la Anastasia sunt foarte bune.

  5. eu folosesc acum kitul de la benefit si imi place mult pt ca nuanta e chiar potrivita pt ten f deschis si par blond🙂 asta e vesnica problema atunci cand aleg ceva pt sprancene… sunt curioasa sa le vad in realitate, nuanta cea mai deschisa intr-adevar, pare…ciudata…

    1. Am avut si eu kitul de la Benefit, dar nu prea mi-a placut.
      Cred ca ti s-ar potrivi Blonde, chiar daca are o usoara tenta verzuie mi se pare ca este nuanta care se muleaza cel mai bine.

  6. Dap, aceeasi problema o am si eu cu nuantele – fie e prea deschis, fie prea rosiatic. Eh, daca nu-mi sta bine cu niciuna, ma “sacrific” si iau pudra :)) (acum ca ma gandesc, parca m-ar tenta mai mult pudra :-?).

    1. 🙂 Produsul este chiar foarte interesant, pacat ca nu prea ma inteleg cu nuantele. Pudra imi place si ea tare mult si m-a tinut o vesnicie.🙂

  7. Îmi place mult cum arată și ai niște sprâncene tare faine! Eu luasem la un moment dat un tuș cremă de la Elf și am ajuns să-l folosesc pentru conturarea sprâncenelor. Mă înțeleg bine cu el, totuși mi-ar plăcea ceva mai ceros, care să țină în loc firele zburlite🙂 Îl trec pe wishlist și cu prima ocazie iau dipbrow. Ha!

    1. Multumesc frumos, Ioana. Acesta chiar tine foarte bine in frau firele rebele, iar daca iti gasesti o nuanta care sa ti se potriveasca merita sa il cumperi.
      Pup!

Leave a Reply

