Trei produse de machiaj bune de la Golden Rose

Va aratam acum ceva timp (prin toamna asa) ca am primit din partea magazinului online cosmania.ro cateva produse Golden Rose pentru a le testa. Dupa ce mi-am format o parere buna despre fiecare in parte in articolul de astazi va prezint preferatele mele sau mai bine zis produsele care m-au facut sa le folosesc cel mai des.

Ordinea este aleatorie, dar cred ca subconstientul dicteaza si le voi aseza in functie de cat de repede intind mana dupa ele.

Asadar voi incepe cu:

Golden Rose Silky Touch

Golden Rose Silky 105

Fardul de pleoape Silky Touch Pearly Eyeshadow in numarul 105. Am profitat din plin de calitatile sale luna trecuta, l-am avut cu mine in geanta de make-up cat am fost plecata si pentru un machiaj simplu de zi este perfect. Nu incarca deloc pleoapele, este extrem de comod de purtat si poate fi aplicat fara probleme si cu varfurile degetelor datorita texturii sale usoare, ca de matase. Se amesteca natural pe piele creând un voal subtire de culoare si un grad subtil de irizare.

Silky Touch Pearly Eyeshadow

Nuanta este de asemenea foarte interesanta: un gri-bej-lila subtil, extrem de versatil si natural. Nu este cel mai pigmentat fard de pleoape incercat de mine si nici cel mai rezistent (insa cu un primer aplicat inainte ce va preveni deplasarea nu mai este nici o problema), dar pe mine m-a cucerit cu textura sa de vis, usoara, suava si rafinata dar si cu placerea cu care imi transmite ca vrea sa fie folosit.🙂 Iar pentru 10 lei cat costa eu zic ca merita incercat.

Golden Rose Eyeliner 336

Golden Rose 336

Creion pentru conturul ochilor Golden Rose numarul 336 – nuanta sa este tare placuta si purtabila. Daca iubiti griurile veti fi cucerite. Este pigmentat si se intinde cu usurinta pe pleoape chiar daca nu are cea mai cremoasa textura. Eu il aplic la baza genelor superioare sau inferioare in functie de cum vreau sa ma machiez iar pentru ca rezultatul sa fie cat mai soft finisez cu ajutorul unei pensule creion de genul celei 219 de la MAC. Rezista destul de bine si nici nu ma trezesc pe parcursul zilei cu impuritati stranse sub ochi. Costa doar 12 lei, iar nuantele acestor creioane sunt diversificate.

Golden Rose Powder

Golden Rose Silky Touch Powder 04

Pudra Silky Touch Compact Powder – nu folosesc in general pudra pentru ca nu veau sa imi incarc inutil tenul si tocmai din acest motiv imi place la Silky Touch pentru ca este foarte lejera si abia daca se simte si se vede atunci cand este aplicata pe fata. Nu o recomand daca aveti tenul gras si doriti sa va tineti in frau sebumul, dar pentru un efect fin de matifiere este destul de ok. Am observat insa ca folosita ca primer pentru buze si pe conturul acestora, pudra asigura un efect de modelare si o rezistenta indelungata rujului. Eu am ales la intamplare numarul 04 si se potriveste cat de cat bine culorii tenului meu de acum. Un picusor cam rozalie, dar nu se observa.

Ce nu prea imi place este ambalajul, care pare foarte fragil. Nu am reusit pana acum sa rup cutiuta, dar nu cred ca mai aveam nici mult.🙂 De vreo doua saptamani i-am dat-o mamei sa o foloseasca si pare sa fie incantata de ea. Costa in mod normal 15 lei dar acum este redusa la 12 lei.

Nu am inclus aici produsul meu preferat rimelul Golden Rose Catwalk Mascara la care imi doresc sa ii fac un review separat dar cred ca pana ma hotarasc eu o sa se usuce.

Voi ce produse de machiaj preferate aveti de la Golden Rose?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “Trei produse de machiaj bune de la Golden Rose”

  1. Si eu sunt foarte multumita de produsele Golden Rose.
    Si pudra mi se pare minunata. Nici eu nu folosesc pudra exact din acelasi motiv, dar aceasta e super.🙂
    Pupici

  2. De la Golden Rose am oje si rujuri. Pudra insa pare a fi intr-o nuanta foarte deschisa lucru care m-a atras imediat deoarece am tenul alb si greu gasesc o pudra care sa arate bine peste fdt. Si cum primavara am tenul mixt iar pretul e tare mic, i-as da o sansa!
    Si daca tot ai mentionat de rimel, cred ca si lui i-as acorda o sansa.

    1. Da, si au nuante si mai deschise.🙂 O poti testa, este destul de ieftina.
      Rimelul imi place mult, chiar eram pe punctul de a-l adauga la preferatele anului trecut.🙂

Leave a Reply

