February Favorites

March

A venit si martie, luna mea preferata ce aduce odata cu ea primavara si ziua mea.🙂 Ma bucur ca in sfarsit mi-am luat adio de la februarie care pentru mine a fost o luna grea si obositoare. Ati observat poate si voi dupa cat de rar am scris pe blog. Dar am revenit, am lasat toate lucrurile neplacute in spate si acum vreau sa ma bucur de cel mai frumos buchet de ghiocei primit anul acesta.

In lista de favorite de luna aceasta nu am adaugat foarte multe, fiind mai tot timpul plecata imi luam cu mine doar produsele preferate si atunci nu prea am mai descoperit noutati. Dar printre picaturi si-au facut loc si cateva bunatati care merita toata atentia mea.

February Favorites

Kiehl’s Ultra Light Daily UV Defense SPF 50 PA+++ UVA – iubesc aceasta crema!!! Si cand ma gandesc cat m-am câcâit pana mi-am cumparat-o imi vine sa ma iau de urechi.🙂 Este cea mai cea dintre toate cremele cu SPF pe care eu le-a incercat. Very, very good!!! Ii voi face review cat de curand daca sunteti interesate.

MAC Cleanse Off Oil – este noul meu cel mai bun prieten pentru indepartarea machiajului de la ochi. Are o textura usoara, delicat uleioasa, se simte foarte placut atat pe ten cat si la ochi si dizolva fara probleme rimelul waterproof. In acelasi timp imi place ca lasa si zona sensibila a ochilor hidratata.

Soap and Glory Sexy Mother Pucker Gloss Stick nuanta Plum Jam – a devenit rujul si balsamul meu de buze preferat. Da, are consistenta unui balsam de buze, fiind foarte cremos si lucios si pigmentatia unui ruj. Si daca va mai spun ca are un miros delicios de vanilie sigur vi se face pofta.🙂 Eu il recomand cu toata inima si imi doresc sa incerc toate nuantele gloss stick-urilor.

The Body Shop Honey Bronzer numarul 02 – cumparat acum la reducere cu 40 de lei. Imi place super mult si de cand il am doar pe el il folosesc. Este ca o pudra usoara, mata si delicata ce ofera tenului o nuanta placuta de bronz discret. Il aplic cu pensula Real Techniques Duo-Fiber Contour Brush.

Natracare

Descoperirea acestei luni o reprezinta absorbantele naturale cu aripioare Natracare varianta long (de noapte) pe care le puteti cumpara de pe organicbaby.ro. Pana la ele intampinam de fiecare data probleme in acea perioada a lunii, care la mine nu e chiar regulata si atunci cand vine vine cu viteza. Am incercat o groaza de produse de-alungul timpului, dar acestea sunt singurele care au reusit sa imi ofere confortul de care aveam nevoie. Sunt foarte comode, se simt placut in contact cu pielea, nu o irita, nu contin parfum, dar absorb bine mirosurile si protejeaza cu adevarat. In sfarsit nu am mai stat in zilele cu pricina stresata ca o sa ma patez. Eu am terminat deja cutia, dar dupa cum v-ati dat seama au devenit preferatele mele si clar nu o sa ma mai despart prea curand de ele.

Later edit: Am vazut absorbantele si la farmacia Tei si in magazinul meu preferat Pukka Food situat in Piata Amzei.

tarte framboises paul

Paul

Tarta cu zmeura Paul

Si desertul meu preferat de luna aceasta a fost tarta cu zmeura de la Paul. Vai cat imi place, as manca zilnic cate una.🙂 Arata atat de bine si are un gust delicios. Nu stiu de unde au zmeura de deasupra, dar este super super buna. Yammmyyy!!!

Acum sunt curioasa si astept sa imi spuneti si voi ce ati iubit in luna februarie.

Va pup si va mai astept! Sa aveti o primavara frumoasa si o zi de martisor plina cu floricele.

38 thoughts on “February Favorites”

  1. Ai incercat crema cu SPF 50 de la LRP Dry touch gel-cream. Sunt curioasa cum ar fi in comparatie cu cea de la Kiehls. Pana acum eu nu am gasit nimic mai bun, dar nici cea de la LRP nu prea ma multumeste!

      1. Ok. Sincer, nici pe mine nu cred ca m-ar deranja, dat fiind ca ar fi printre putinele produse ale mele, daca nu singurul, care contine parabeni, si aia la capatul listei.

  2. N-am folosit nimic din preferatele tale, dar mi-a atras atentia crema Kiehl’s. Tarta ma prefac ca nu am vazut-o, mai devreme am scos din cuptor blatul pentru un tort de cioco :)) te pup, primavara frumoasa!

  3. Cred ca cel mai mult din postarea asta mi-a placut tarta🙂
    “sosul`” este gelatina, deloc gretoasa, foarte delicioasa, mai ales in combinatia asta🙂

  4. Mie imi e pofta de toate… :)) Incepand cu tarta si continuand cu pudra, pe care sper sa o gasesc ca vin in Bucuresti, si ajungand si la crema, despre care chiar te rog sa scrii si cu instructiuni clare legate de cumparare.😀

    1. 🙂 Si eu sper sa o mai gasesti. Crema din pacate nu este disponibila si in magazinele de le noi, dar cred ca se poate cumpara online de undeva.

  5. Sunt tare curioasa de crema de la Kiehl’s,vreau mai multe detalii.:D
    Oare cum am nimerit pe blogul tau exact in miez de noapte cand nu am nimic dulce la indemana sa pot alina pofta de tarta?!Doamne,cum arata!!Mi se face rau,singur o sa-mi apara si in vise. ;))

    1. Eram sigura ca o sa ti se faca pofta! :))
      Sunt tare, tare misto, ma oftic ca nu mi-am mai luat acum cand am fost!😦
      E misto uleiul, cred ca o sa-ti placa.

  6. Pudra de la The Body Shop arata foarte bine, iar tarta e atat de yummy ca o sa ma duc la culcare cu stomacul suparat pentru ca mi-ai facut pofta :))

    1. Da, e chiar tare misto pudra si foarte potrivita pentru un machiaj de zi cu zi. Tarta este super super buna, dar tu te pricepi la deserturi si poate faci una si mai buna.🙂

Leave a Reply

