Doua produse foarte bune pentru ingrijirea unghiilor

Acord o atentie foarte mare ingrijirii unghiilor. Chiar daca nu imi face o mare placere sa mi le tai sau sa le pilez nu le las niciodata sa creasca urat, am grija mereu sa imi pastrez toate unghiile la acelasi nivel si sa le tai cat mai corect, evit produsele de indepartare a ojei care usuca unghiile foarte tare si incerc sa le hidratez cat mai mult posibil pentru a le mentine sanatatea. O data pe saptamana, in general duminica, imi fac timp macar o ora sa le cosmetizez putin.

Iar de cand am descoperit produsele Mavala ingrijirea si colorarea unghiilor mele au devenit mult mai usoare si mai placute. Pot sa spun acum fara nici o urma de indoiala ca produsele Mavala satisfac nevoile oricarei femei preocupate de o manichiura frumoasa. Pe mine m-au cucerit si le folosesc de fiecare data cu mare drag.

Mavala

Preferatul meu este lacul pentru uscarea rapida a ojei Mavala Mavadry. Acest lac este un ultim pas in ingrijirea unghiilor deoarece grabeste uscarea ojei si ii ofera un luciu protector. Si spre deosebire de alte produse de acest gen acesta chiar reduce timpul de uscare a lacului de unghii, cred ca intr-un minut maxim pot sa ma joc cum vreau cu mainile🙂 dar mie imi place sa astept vreo 5 minute sa fiu sigura-sigura desi dupa cum v-am spus un minut ar fi de ajuns. Ofera o stralucire frumoasa, de oglinda si nici nu altereaza in vreun fel nuanta lacului de unghii. Sticluta de Mavadry are 10 ml iar acum o gasiti la reducere pe site-ul mavala.ro. Daca doriti sa le cumparati dintr-un magazin fizic produsele Mavala se gasesc si in farmaciile Sensiblu.

Eu mai vreau sa incerc si spray-ul Mavala Mava-Dry Spray despre care am auzit numai pareri de bine. Din pacate deocamdata nu se gaseste si la noi, dar din cate am inteles il vor aduce cat de curand.

Mavadry

Un alt produs foarte bun este baza protectoare flexibila Mavala 002. Incercand in fiecare saptamana tot felul de culori si texturi unghiile isi pierd aspectul sanatos si frumos devenind fie casante, fie capata un aspect galbui extrem de inestetic. Pentru a preveni aceste neplaceri ma bazez pe Mavala 002 care imi protejeaza unghiile prevenind ingalbenirea lor si le mentine totodata flexibilitatea, prelungind durata manichiurii. Formeaza o bariera intre unghii si lac absorbind socurile si prevenind patarea unghiilor cauzata de diversele culori aplicate. De asemenea, permite o aderenta perfecta a ojei si prelungeste frumusetea si durata sa. Are o uscare rapida si am observat ca de cand o folosesc unghiile mele au devenit mai netede si mai tari, iar manichiura se mentine intacta un timp mai indelungat. O aplic de fiecare data cu pensula din dotare inainte de a aplica oja colorata. O puteti cumpara tot de pe site-ul mavala.ro sau din farmaciile Sensiblu.

Mavala Nails

Voi ati incercat produsele pentru unghii de la Mavala? Daca da, care este preferatul vostru?

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “Doua produse foarte bune pentru ingrijirea unghiilor”

  1. Poate incerc si eu Mavadry, pana acum foloseam Seche Vite care e absolut bestial, dar parca auzisem ca include ceva ingredient nu tocmai benefic. Momentan s-a ingrosat putin, asa ca l-am combinat cu ceva top coat de la essence, e ok, dar si-a pierdut putin din actiunea initiala.

  2. Suna foarte tentant🙂. Am primit de Craciun cadou o oja pentru french de la ei si spre rusinea mea, nu am reusit nici pana in ziua de astazi sa o folosesc. Cu ocazia asta,sambata o voi pune la treaba ♡♥

Leave a Reply

