Manichiura care a rezistat perfect doua saptamani

Va aratasem acum doua saptamani pe instagram o poza cu unghiile mele ce erau colorate cu o oja superba de la Zoya sub numele de Mischa.

Mischa este o nuanta extrem de feminina, un roz neutru cu o usoara tenta de corai si mici particule de sidef auriu. Am descoperit-o tot la salonul Perfect Nails unde mai nou cam la trei saptamani-o luna imi place sa ma duc sa imi fac manichiura. In general il aleg pe cel din Afi Palace, dar acum am fost la cel din Baneasa Shopping City.

Timp de doua zile am purtat-o frumusel doar pe ea, dar in a treia zi am vrut sa o mai luminez putin si am aplicat peste cateva straturi de Stairway to Heaven de la Deborah Lippmann, oja pe care v-am mai aratat-o aici in combinatie cu Essie Fiji.

Zoya Mischa Deborah Lippmann

Zoya Mischa Nail Polish

Zoya Mischa Nails

Zoya

Zoya+Deborah Lippmann

Rezultatul mi-a placut tare mult si unde mai spun ca intreaga manichiura mi-a rezistat impecabil timp de doua saptamani. Sambata dimineata mi-am sters unghiile, dar cred ca puteam sa le mai tin vreo doua trei zile.

Voua cum vi se pare? Va place?

Va pup si va mai astept!

P.S. Castigatoarea concursului organizat pe pagina de facebook este Andreea Sîrba. Draga mea felicitari si astept sa imi trimiti datele tale pe adresa de email darlyst.ro@gmail.com.

24 thoughts on “Manichiura care a rezistat perfect doua saptamani”

  1. Eu momentan sunt la faza de unghii ingrijite si date doar cu lac incolor. Apelez si la oja, in proportie de 90% culori pastel, dar mai mult cand am treaba in public, mai ales cand am de pozat evenimente. Eu de obicei ma plictisesc repede de o culoare, asa ca indiferent cat de rezistenta e o oja, in 2-3 zile o schimb anyway.

  2. Eu nu imi imaginez cum e o manichiura cu o oja normala care sa reziste atat de mult!
    (in afara de varianta cu oja semipermanenta)
    Bine ai revenit, ti-am lipsit lipsa, am tot intrat sa vad ce mai e nou pe la tine si nimic🙂
    te pup!

    1. Da, si de la sclipici si de la oja. In general lacurile de unghii de la Zoya rezista foarte bine pe unghiile mele.
      Multumesc tare frumos pentru apreciere. :-*

  3. 2 saptamani?! Nu sunt fan roz, dar arata tare bine pe unghiile tale! Cel mai mult mi-a tinut un sand de la OPI, 8 zile. Poate ca mai tinea, dar imi cresc unghiile foarte repede si se vedea aiurea la baza.

  4. Superba manichiura, imi place foarte mult combinatia facuta si iar m-ai facut sa-mi pun in gand noi cumparaturi :)) mai ales ca nu am oja de la Deborah si nici de la Essie😀 Si daca si a rezistat 2 saptamana e super🙂

  5. Vai, cat de frumos arata, e atat de feminina si romantica! Imi place foarte, foarte mult!
    Treaba cu 2 saptamani mi se pare fantezie, la mine 2 zile e media sau maximul😛

    pup!

Leave a Reply

