Origins GinZing Energy-Boosting Moisturizer

Dupa cateva saptamani agitate am revenit cu drag si spor la blogusor. Mi se facuse dor si din cate am observat si voua.🙂

In articolul de astazi va prezint una dintre cremele mele preferate de fata: Origins GinZing Energy-Boosting Moisturizer. Am cumparat-o anul trecut prin toamna si de atunci o tot folosesc.

Origins GinZing Energy-Boosting Moisturizer

Este o crema pe baza de apa, hidratanta, energizanta, se absoarbe rapid, are o textura lejera, placuta, neuleioasa si reda tenului acel aspect radios specific pielii bine ingrijite. La inceput pare usor lipicioasa, dar senzatia dispare imediat. Printre ingrediente se numara glicerina cea mai buna substanta umectanta, aloe barbadensis leaf juice extract (aloe vera) pentru hidratare si catifelare, panax ginseng root extract si caffeine care au proprietati antioxidante si salicylic acid.

Poate fi folosita atat ca si crema de zi cat si ca o crema de seara. Eu in general o aplic ziua si imi place mult deoarece lumineaza si revitalizeaza tenul obosit, se intinde foarte usor cu degetele si este si o buna baza de machiaj. Insa nu de putine ori m-am bucurat de efectele ei si pe timpul noptii. Si nu pot sa spun ca recomand aplicarea aceleiasi creme si ziua si noaptea, ba chiar eu foarte rar folosesec crema de fata noaptea, dar parca cea de la Origins isi realizeaza mult prea bine ambele functii si “cere” sa fie folosita des.

Are un miros racoritor si usor de citrice, pe mine ma duce cu gandul la portocale sau mandarine si cel mai mult ma incanta la ea senzatia acea de contopire cu pielea mea care devine instant mai ferma, mai “vie” si mai catifelata. Eu am aplicat-o destul de des acum pe timpul iernii si chiar daca are o textura destul de light mie mi-a hranit si hidratat fara probleme tenul. Sunt de parere ca este o crema excelenta pentru uzul zilnic desi eu nu am folosit-o chiar in fiecare zi, dar eu am o placere sa rotesc cremele de fata pe care le folosesc.

Cel mai mare minus i-l acord ambalajului, care nu este deloc pe placul meu, crema fiind depozitata intr-un borcanel. Dar asta este, am grija de fiecare data sa ma spal bine pe maini inainte si sa inchid imediat capacul dupa folosire. Cum procedez: introduc un singur deget in borcanel (degetul aratator) dupa care plasez cate un strop de crema pe nas, unul pe barbie, unul pe frunte si doi stropi pe obraz. Apoi masez si intind incetisor cu degetele pana cand crema intra frumos in piele.

Din punct de vedere al ingredientelor nu este imaculata (asa spun unii), dar pe mine ma intereseaza mai mult la ea rezultatele. Iar rezultatele sunt bune deocamdata. Din pacate eu i-am aruncat cutia si nu mai am cum sa pozez lista de ingrediente. Dar le puteti citi accesand site-ul origins.

Borcanasul este tare dragutel si usurel, are o cantitate de 50 de ml, crema are o perioada de valabilitate de 24 de luni si eu am cumparat-o cu 25 €.

Voi ati incercat-o? Ati folosit creme de la Origins?

Va pup si va mai astept!

22 thoughts on “Origins GinZing Energy-Boosting Moisturizer”

  1. Am doar masca overnight de la ei, cea in tub verde, nu stiu daca avem Origins prin Helsinki, masca am luat-o dintr-un aeroport. Daca se absoarbe repede si nu lasa pelicula grasa (te rog sa-mi confirmi), posibil sa o iau si eu, o prietena vine la mine si va pleca exact din acelasi aeroport unde au Origins.

  2. Nu am incercat inca produse Origins desi despre unele chiar am citit pareri pozitive.Acum imi dau seama ca nu am nimic de la acesta marca pe wishlist,cred ca o sa incep cu crema aceasta.:)) Am folosit-o pe cea energizanta de la Clarins si avea acelasi miros pe care il descrii tu,de mandarine..

  3. N-am incercat-o, dar imi pregatesc un wishlist pentru vacanta si asta chiar era pe listuta.🙂
    Am citit si eu ca n-ar fi foarte deosebita dpdv al ingredientelor, dar ce-i drept, am citit pe beautypedia, unde mi se pare ca toate produsele sunt proaste, mai putin cele ale Paulei🙂
    Well, ma bucur mult ca i-ai facut review, ramane pe lista😀

Leave a Reply

