REN Clarifying Toning Lotion

REN Clean Skincare Clarifying Toning Lotion

In ultima perioada mi-am schimbat aproape radical rutina de ingrijire a tenului. De prin noiembrie asa am inceput sa reduc drastic cheltuielile, sa nu mai arunc banii pe toate prostiile si am investit tot mai mult in produsele de ingrijire. Chiar daca nu aveam probleme majore cu tenul eu nu eram pe deplin multumita de aspectul sau. Si cum intotdeauna e loc de mai bine am inceput sa citesc mai mult, sa ma documentez si bineinteles sa testez diferite produse care am crezut ca mi-ar putea fi de ajutor. Unele mi-au placut mai mult, altele mai putin, iar pe cateva dintre ele am ajuns sa le ador.🙂

Din ultima categorie face parte si REN Clarifying Toning Lotion. Aceasta este o lotiune tonica exfolianta, de improspatare, curata porii si indeparteaza celulele moarte de la suprafata pielii. Am auzit prima oara de ea acum mai mult timp la Caroline Hirons (daca nu ii citit blogul nu stiti ce pierdeti) si am adaugat-o in lista mea nesfarsita de dorinte cosmetice. Acum vreo luna am reusit sa mi-o cumpar si de atunci o folosesc aproape zilnic.

Dupa ce imi curat tenul urmatorul pas in rutina de ingrijire din fiecare seara este aplicarea acestei lotiuni exfoliante pe fata perfect uscata. Se absoarbe aproape instant, eu astept in jur de cinci minute si continui cu Serozincul de la La Roche Posay – un spray toner hidratant, dezinfectant si anti-iritant. Dar rutina completa o voi detalia cam pe la sfarsitul lunii asa. Am aplicat-o (evitand bineinteles zona ochilor) cateodata si dimineata, in functie de cum imi simteam tenul, dar imi place mai mult seara. In acest caz nu sar niciodata peste protectia solara, mai ales ca de curand am descoperit un produs cu SPF care imi place la nebunie si pe care il veti vedea cu siguranta la preferatele lunii februarie.

REN Clarifying Toning Lotion contine acid glycolic din extractul de ananas, acid lactic din fructul pasiunii, acid citric din extract de lamaine si acid tartaric din extractul de struguri. Exfoliaza bland, dar eficient, are proprietati antimicrobiene, purifica pielea cu probleme, reduce secretia de sebum si ajuta la curatarea porilor. Dupa aproape o luna in care am folosit-o in mod constant rezultatele nu au intarziat sa se vada. Micile cosulete care imi mai apareau au devenit aproape inexistente, chiar si in zona barbiei unde din cauza fularelor sau esarfelor pe care le port ma trezeam cu puncte negre sau chiar rosii cateodata. In scurt timp tenul mi-a devenit mai curat, mai luminos, mai fin si mai uniform iar porii de pe nas si de langa nas s-au micsorat vizibil. Cand ma uit in oglinda nu imi vine sa cred cum punctele negre de pe nas dispar cu fiecare zi ce trece. Nu am simtit sa imi usuce deloc pielea, doar cosurile si chiar am observat ca reduce incetisor si iritatiile din jurul lor. Apropo de efectele ei vreau sa va spun ca se poate intampla ca in primele zile de utilizare unele cosulete sa dispara ca prin minune si sa apara altele. Dar am citit ca este ceva normal, este nevoie de o perioada scurta ca tenul sa se obinuiasca cu ea, asa ca in cazul in care veti dori sa o incercati sa nu va speriati.

Are o textura apoasa si un miros slab, usurel, racoritor, mie personal mi-ar fi placut sa nu il aiba, dar nu ma deranjeaza.

Tubul are 150 ml de ml, o perioada de valabilitate de noua luni si eu prevad ca ma va mai tine in jur de trei-patru luni. Dar am in plan ca pe viitor sa o alternez cu un alt toner exfoliant si atunci ma voi bucura mai mult timp de efectele ei. Ce-i drept pe mine m-a uimit si nu am de gand sa renunt prea curand la ea. Costa £18.00, o gasiti in diverse magazine ce comercializeza produse REN (la noi din pacate nu), pe lookfantastic.com sau pe site-urile romanesti skinmagia.ro sau pe cel al Andreei Raicu.

Voi ati incercat-o? Folositi lotiuni exfoliante?

Si daca tot se apropie Valentine’s Day, sarbatoare care pe mine nu prea ma intereseaza, imi doresc si eu ceva.🙂 Mi s-a pus pata grav pe aceasta husa de telefon cu buzulite. ❤❤❤

Diane von Furstenberg's 3D iPhone 5

Va pup si va mai astept!

21 thoughts on “REN Clarifying Toning Lotion”

  1. Dupa multe dezbateri intre mine si.. mine, am decis sa pun si eu mana pe cateva produse Ren, respectiv un set de 4 mini produse, 2 creme, o lotiune de curatare si o masca glycolica. Nu stiu de ce atata “fuss” pe YT si bloguri, nu m-a dat pe spate nici un produs, dar deloc. Sunt ok, dar nimic ce sa nu gasesc la alte produse normale si mult mai ieftine.

  2. Pare un produs benefic si pentru tenul gras din ce am citit din review-ul tau.
    Eu am avut in urma cu doi ani o acnee foarte urata, mi-au ramas pete iar acum imi mai apare cateodata un cos pe ici pe colo dar sunt curioasa ce efecte ar avea lotiunea asupra tenului meu. Pretul ei este unul acceptabil astfel ca o sa o trec pe lista.
    Cat despre husa, am vazut-o si la Kristina Bazan😀

    1. Da, este foarte buna si pentru tenul gras, eu il am normal.
      Cred ca ajuta si la diminuarea petelor. Pretul sa zicem ca este marisor, dar este un produs tare bun.
      Vai cat imi place husa, la nebunie. :))

Leave a Reply

