Essence Ultimate Pink

Essence Ultimate Pink Nail Polish

Essence Ultimate Pink este noua mea oja preferata. Am purtat-o doua saptamani la rand in detrimentul vremii de afara. Este un roz-fuchsia tare frumos, cremos si delicios. Culoarea este vesela si ar părea mai potrivita pentru zilele calduroase de vara, dar eu nu tin cont de vreme atunci cand imi aleg lacul de unghii.🙂

Se intinde foarte usor, as putea spune ca are o consistenta aproape perfecta, se usuca repejor si rezista cu zilele. Eu am aplicat-o intr-un singur strat mai grosut dupa ce inainte ma dadusem pe fiecare unghie cu lacul meu de baza preferat – Essie Ridge Filling Base Coat. In pozele de mai jos nu port topcoat asa ca luciul frumos se datoreaza in totalitate ei.

Essence Colour&Go

Essence Ultimate Pink

Essence-Nail-Polish

Pozele sunt facute in a treia sau in a patra zi de purtare. Mi-am lasat unghiile cam lungi, dar week-end-ul acesta vreau sa le tund scurt, scurt.

Voua cum vi se pare oja? Va place?

Va pup si va mai astept!

19 thoughts on “Essence Ultimate Pink”

  1. Imi place nuanta,e finuta.Am si eu cateva oje de la Essence dar niciuna nu-mi rezista pe unghii mai mult de o zi.De fapt,problema asta o am cu toate lacurile de unghii..🙂

  2. O oja foarte frumoasa! Am sa mi-o cumpar si eu!
    WOW..deci unghiile tale imi par extra scurte in comparatie cu ale mele :)) urasc unghiile scurte-scurte! parca nu sunt femeie fara unghii lungi ..Eu cand le mai scurtez,le tai cat le ai tu acum :)))
    Oricum se vede foarte frumos culoarea!!!

      1. 🙂 Da, sa stii ca e tare frumoasa!
        Mie nu imi plac asa lungi, ma deranjeaza la scris. :)) Si imi cresc super repede.
        Sper sa iti placa oja si sa te bucuri de ea! Pupici.

  3. Culoarea este superba, vad ca la tine rezista mai mult, ieri mi-am facut si eu cu alta de la essence dar a si inceput sa se toceasca si maine fie o dau jos fie scurtez unghiile si mai prelungesc putin purtarea.

Leave a Reply

