iHerb Beauty Haul

Nu sunt “cea mai buna prietena” a site-ului iHerb. Am doar trei comenzi la activ; primele doua date acum vreun an si un pic, nici nu mai stiu cand, si cea de-a treia despre care va voi vorbi astazi.

Daca ar fi fost doar dupa mine as fi dat cate-o comanda in fiecare luna, poate si mai des, dar datorita experientei nu tocmai placute cu primele doua colete m-am abtinut. Primul mi-a ajuns foarte tarziu, dupa o luna jumate-aproape doua de ma plictisisem de asteptat, iar cel de-al doilea a ajuns tot zmotocit si transfigurat saracul. Pe 21 ianuarie anul acesta mi-am luat insa inima in dinti, imi doream foarte mult setul in editie limitata de la Real TechniquesDuo-Fiber Collection, mi-am facut un cont nou (nu mai stiam ce adresa de mail folosisem in trecut si nici ce parola aveam) si am plasat ce-a de-a treia comanda, care se pare ca a fost cu noroc. A ajuns in doar 10 zile, iar cutia era in stare perfecta. Apropo, daca sunteti la prima comanda pe site, folosind codul WSD172, vi se aplica o reducere de 10$ la comenzile de peste 40$ si de 5$ la comenzile mai mici. Eu daca mi-am facut cont nou si comanda mea nu a depasit 40$ mi s-a aplicat reducerea de 5$. Am ales cel mai ieftin transport de 4$ incadrandu-ma in cele 1814 grame necesare pentru un singur colet.

Si acum dupa ce v-am explicat ce si cum mai bine va arat si ce mi-am luat, nu?🙂

iHerb Beauty

Real Techniques Retractable Lip Brush – o pensula de buze retractabila pe care nu am apucat inca sa o folosesc. Este nou-aparuta si pare foarte draguta. Daca va uitati cu atentie veti observa ca spre deosebire de restul pensulelor RT lansate in trecut pe aceasta scrie by Sam & Nic Chapman.

Asa arata cand o scot din cutie, ii pot retracta partea de sus pentru a o acoperi sau ii pot pune capacelul transparent pentru a o proteja.

Real Techniques

Gelul de dus Method Pure Naked cu frunze de maslin si aloe vera, care are un miros foarte interesant, seamana cu cel al unui parfum, dar nu mai stiu care, este foarte cremos si curata bine. Nu stiu ce m-o fi apucat pe mine sa aleg combinatia aceasta, dar dupa prima spalare pot sa afirm ca imi place. Si mai imi place si cantitatea lui de 532 ml pentru doar $5.62. Nu mi-a venit sa cred, atunci cand l-am scos din cutie, cat de mare este. Nu mi-am mai cumparat de ceva timp un gel de dus, le-am cam terminat pe toate cele pe care le aveam asa ca am inceput sa cumpar iar.

Si setul meu drag Real Techniques Duo-Fiber Collection pe care mi l-am dorit tare mult si pe care in sfarsit am reusit sa mi-l cumpar. Acesta contine trei pensule: Duo-Fiber Face BrushDuo-Fiber Contour Brush si Duo-Fiber Eye Brush. Cea care m-a cucerit este Duo-Fiber Contour Brush cu care imi place sa aplic bronzerul. Chiar aveam nevoie de o astfel de pensula, iar aceasta mi se pare perfecta. Dar toate sunt moi, placute la atingere si usor de folosit. Daca sunteti interesate le voi face review si atunci am sa va povestesc mai in amanunt cum si pentru ce le le folosesc.

Din sectiunea Freebies mi-am ales manusile hidratante Moisturizing Gloves de la United Exchange Corp cu ulei de jojoba si extract de aloe vera. Bineinteles ca eu vroiam sosetele, dar nu stiu pe ce am apasat si cum am facut, asa ca m-am ales cu manusile. Inca nu mi le-am pus pe maini, dar sunt curioasa daca le pot refolosi.

Si cam atat cu cea de-a treia comanda. O planuiesc pe a patra desi unul dintre produsele pe care mi le doresc nu este pe stoc deocamdata asa ca mai am de asteptat.

Voi ce v-ati mai cumparat bun de pe iHerb?

Va pup si va mai astept!

30 thoughts on “iHerb Beauty Haul”

  1. Of,nu stiu cat o sa mai rezist sa nu dau o comanda pe iHerb.Atatea lucruri imi doresc ca nici nu stiu cu ce as incepe..;))
    Sa le folosesti cu drag!Pupici.

  2. Tare ma tenteaza si pe mine acea pensula de buze RT. Am cautat-o aici prin magazine, dar nu am vazut-o inca. Vazand atatea postari despre IHerb nu cred ca ma voi putea abtine mult timp pana sa dau o comanda.
    Sa folosesti cu drag produsele achizitionate!
    Pupici!

Leave a Reply

