Bioderma VS Garnier Micellar Cleansing Water

Bioderma VS Garnier Micellar Cleansing Water

Nu cred ca este nevoie sa va mai spun cat de mult iubesc lotiunea micelara Sensibio H2O de la Bioderma. E preferata mea de cel putin trei ani incoace si am cumparat-o pana acum de nenumarate ori. Ca o mica paranteza pe a mea scrie Crealine H2O deoarece este luata din Franta, dar este identica cu Sensibio H2O, doar denumirea difera.

Probabil stiti deja ca cei de la Garnier au lansat de curand prima lor solutie micelara sub numele de Garnier Micellar Cleansing Water. Cu un bidonas foarte asemanator cu cel al Biodermei (cel de la B este mai rotund, cel de la G un pic mai patratos-oval), aceasta este disponibila la 400 ml – suficient pentru 200 aplicari (dupa calculele Garnier), este potrivita tuturor tipurilor de ten, chiar si celor sensibile si are un pret ce se invarte in jurul sumei de 25 de lei. (Eu am luat-o din Carrefour cu 23 de lei, la Auchan este in jur de 20 de lei, iar la DM am vazut-o cu 29 de lei)

O folosesc aproape in fiecare seara de aproximativ trei saptamani, imi place neasteptat de mult, dar nu a reusit sa o detroneze pe Bioderma, cel putin in ochii mei.

Indeparteaza destul de bine impuritatile cat si machiajul de la ochi, de pe buze dar si pe cel de pe fata. Nu mi-a agresat tenul in nici un fel, nu mi l-a uscat si nici iritat, nu m-au usturat ochii de la ea, buzele cu atat mai putin ba chiar am observat ca dupa utlizarea ei pielea ramane fina si matasoasa. Desi nu necesita clatire (asa este specificat pe ambalaj) eu limpezesc tenul dupa folosirea ei, dar au fost seri in care am ales sa nu o mai clatesc si atunci i-am putut vedea mai bine efectele.

Nu are miros, ceea ce pe mine ma bucura foarte tare (nu fug mereu de miros, dar la lotiunile micelare nu am “nevoie” de el) si are o lista curata de ingrediente.

Garnier

Toate bune si frumoase pana aici.🙂 Dar i-am gasit si mici, mici defecte.

Chiar daca imi place la ea textura lejera si delicata ma deranjeaza un pic consistenta. La Bioderma iubesc faptul ca se simte ca apa-apa, pe aceasta o simt mai mult ca o solutie, o solutie-detergent si cred ca mi-ar fi placut sa fie mai mult apa decat solutie. E greu de explicat, unora li se poate parea insesizabila diferenta, dar eu o vad si in acelasi timp o simt. In nici un caz nu seamana cu cea de la L’Oréal care dupa parerea mea era usor uleioasa.

Dopul sau mai bine zis orificiul prin care curge lichidul mi se pare cam ciudatel. Este foarte asemantor cu cel al Biodermei, doar ca la cea de la Garnier se prelinge usor solutia pe langa si parca iese si mai multa dintr-o data. Nu as spune ca se risipeste produs ci doar ca solutia de la Bioderma este mai usor de dozat.

Garnier Micellar Cleansing Water

Per total sunt multumita de ea si chiar o s-o folosesc cu drag pana la ultima picatura. Merita incercata, mai ales ca are un pret destul de mic pentru o cantitate destul de mare. Cred ca este a doua lotiune micelara (dupa Bioderma) pe care o voi recumpara si pe aceasta cale tin sa ii felicit pe cei de Garnier, mai ales ca eu nu ma inebunesc dupa produsele lor de ingrijire.

Voua cum vi se pare? Ati incercat-o? Daca da, care va place mai mult: Bioderma sau Garnier?

Va pup si va mai astept!

49 thoughts on “Bioderma VS Garnier Micellar Cleansing Water”

  1. Eu folosesc de multa vreme Bioderma si imi place tare mult, dar m-ai facut curioasa si dupa ce termin sticla de Bioderma pe care o folosesc acum, voi incerca si lotiunea micelara de la Garnier.

  2. Eu o am doar pe cea de la Garnier si sunt topita dupa ea. Din contra, cred ca mi-ar fi placut sa nu aiba dop din ala de dozare deloc. Mai usor cred ca as fi scos apa aia din sticla asa, decat sa stau pana se sparcaie ea un minut pe discheta aia. :))
    Nu am reusit sa scap pe langa decat prima data cand am folosit-o, pentru ca nu eram obisnuita cu ea. Dar in rest e ok.

  3. Sa stii ca ieri m-am gandit daca sa aleg bioderma sau garnier insa m-am orientat spre bioderma fiindca am un ten super sensibil si plangacios, dar daca isi va reveni cred ca o sa o incerc si pe asta de la garnier. Zici ca e okay, nu?

  4. Nu m-a tentat niciodata nimic de la Garnier, n-as sti sa zic de ce. Cred ca de vreo 2 ori mi-am vopsit parul cu vopsea de la ei, in schimb produsele de ingrijire (am primit mai demult cadou) pt. mine au lasat de dorit. Nu suna rau acea apa micelara, nu stiu daca la mine se gaseste in magazine, Garnier exista, dar de multe ori produsele nu coincid 100% cu cele din Romania.

  5. Chiar vreau si eu sa.mi iau minunatia de la bioderma🙂 de foarte mult timp zic ca mi.o iau si nu mi.am luat o :))) Imi place tot ce ai spus despre ea si cat de curand o sa o achizitionez. Trebuieee!! :* te pup

  6. M-ai facut foarte curioasa cu aceasta comparatie! Initial refuzasem sa folosesc Bioderma Sensibio deoarece am tenul gras si foloseam strict varianta Sebium. Am primit insa cu ceva timp in urma varianta Sensibio si am decis sa o folosesc. Sincer nu vad nici o diferenta intre cele doua decat faptul ca Sensibio nu are parfum. Si acum ca spui ca cea de la Garnier i se asemana destul de bine, tare mult mi-ai starnit interesul.
    La L’oreal nici nu imi e gandul. La tenul meu gras sa mai pun ceva care tinde spre uleios e tocmai ce nu am nevoie.

    1. Eu ti-o recoamand tot pe cea Sensibio, chiar daca ai tenul gras. Diferenta poate nu o simti pe ten, dar se vede la ingrediente.
      O poti testa si pe cea de la Garnier, cred ca iti va placea.
      Pup!

  7. Azi mi-am cumparat-o si eu.Este prima mea lotiune micelara.Dupa ce o termin pe asta am sa o iau si eu pe cea de la Bioderma.
    Maine am sa o folosesc,chiar sunt curioasa cum este!
    Oricum mi-ai intarit un pic increderea ca nu am irosit banii pe ceva naspa.

  8. Am spus de o groaza de ori ca-mi voi lua o potiune din asta magica si tot nu am reusit. :))
    Ei, lasa, ca voi reusi sa-mi fac hatarul.
    Sa le folosesti cu spor in continuare; e bine de stiu ca cea Garnier nu e tocmai de lepdat!

  9. Mi-am luat-o si eu azi si am si folosit-o. Fix aceeasi parere o am si eu. Nu se simte pe ten la fel ca cea de la Bioderma, care e fix ca apa! Si nici dupa ambalaj nu ma innebunesc. Aceeasi problema am avut-o si cu ambalajul de la L’Oreal. Se iroseste produs aiurea daca nu esti ft atenta. Bioderma rules forever and ever!
    Pups

    1. Stiam eu ca ne potrivim la gusturi, cel putin la produsele de ingrijire.🙂
      Da, si eu o iubesc tare, tare pe Bioderma, dar nici Garnier nu e de lepadat.
      Pup si eu!

  10. Nu am stiu de ea si nici nu am vazut-o in magazine pana acum. Neaparat o sa o cumpar si eu, acum folosesc una la fel de ieftina, Bypasse din Auchan.
    Merci de review!🙂

  11. Ma gandeam eu ca o sa iti placa mai mult Bioderma, nu stiu de ce :))
    Nu am incercat-o nici pe asta, nici pe cea de la L’Oreal, dar dintre cele doua ma tenteaza cea de la Garnier, cred ca o s-o incerc si eu, dar cred ca tot la Bioderma raman😀

    1. 🙂 L-am citit Ilda! Ai scris foarte bine si cu detalii.
      Merita incercata cea de la Garnier, chiar este un produs bun la un pret convenabil.
      Te pup si iti doresc o zi cat mai frumoasa!

  12. In afara de Bioderma, care e mamica si taticul lor :)), am incercat solutia micelara de la Ivatherm si, pe langa parfum, ma deranja senzatia aia despre care ai scris si tu, ca se simte si ramane pe piele ceva. In ultima vreme, m-am sters cu Bioderma si nu m-am mai clatit si fata mea arata uimitor de bine a doua zi, mai ales dupa cea noua, anti-roseata

  13. Ma bucur ca am citit in detaliu despre lotiunea micelara de la Garnier si ca ai facut o comparatie intre Bioderma si ea. Cu toate ca nu am incercat niciuna pana acum cred ca m-as incumeta sa iau una, ori de la L’Oreal ori de la Garnier (pana o sa imi permit una de la Bioderma:P)
    E foarte util articolul. Multumim! :*

  14. Nu am incercat nici Bioderma, nici Garnier dar vreau sa le incerc pe amandoua si cel mai curand voi incerca Garnier😀 Oricum ma bucur ca am citit diferentele dintre ele, voi stii ce sa urmaresc la fiecare🙂

Leave a Reply

