January Favorites

De anul aceasta m-am hotarat ca in fiecare luna sa adaug la favorite si produse care nu tin neaparat de frumusete, dar care m-au bucurat si mi-au facut zilele mai frumoase. Acesta este si motivul pentru care am scos din titlul articolului “beauty”. Imi propusesem acest lucru inca de acum 3-4 luni; daca ati fost atente poate ati observat ca de fiecare data pe final adaugam si un produs non-beauty dar acum vreau sa imi extind ceva mai mult ideea. Sper sa va placa si voua!

January Beauty

Din categoria beauty am ales asa:

Clear Brow Gel de la Anastasia Beverly Hills – gelul meu preferat pentru sprancene. In ultimele zile nu am mai avut deloc chef sa imi conturez sprancele cu fard sau creion, asa ca pentru a mi le defini si aranja putin am apelat la acest produs.

Rimmel Apocalips in nuanta Celestial – nu il mai folosisem de ceva vreme, cred ca de vreo 5 luni, poate si mai mult, dar l-am redescoperit si m-am indragostit de el.

Caudalie Beauty Elixir – L’Wren Scott Limited Edition – nu stiu ce mi-a luat atat de mult timp sa incerc acest elixir al frumusetii.🙂 Ba da stiu, pretul sau m-a tinut la distanta, dar chiar si asa de acum inainte nu o sa ma mai despart de el. Il aplic pe post de lotiune tonica dimineata, nu chiar in fiecare zi ci doar atunci cand tenul meu are nevoie hidratare, luminozitate, netezire si stralucire. Pulverizez cativa stropi pe fata si continui cu un masaj facial usor de tapotare. Micsoreaza vizibil porii si il pot folosi de-asemenea atat pentru a-mi fixa machiajul dar si pe parcursul zilei pentru a-mi energiza tenul.

Sticluta pe care o am eu este o varianta in editie limitata creata de designerul L’Wren Scott.

Benefit Dandelion – l-am cumparat acum la reducerile de la Sephora si de atunci l-am folosit aproape zilnic.

Creion alb jumbo liner 12HR Sephora varianta waterproof cumparat tot de la reduceri si pe care il folosesc pentru luminozitate in coltul intern al ochilor. Este foarte cremos si rezista foarte bine pe parcursul intregii zile. Si unde mai spun ca am dat doar 12.9 lei pe el.

Mascara Hypnôse de la Lancome – face parte din colectia in editie limitata Lancome Hypnose Show recreata de Alber Elbaz si am cumparat-o tot de la reducerile de acum.🙂 Imi place mult, mult si dupa ce o voi termina vreau sa incerc neaparat si Hypnôse Star.

Pe final am lasat doua delicii corporale:

MAD et LEN No. VI Bourbon Vanille de care m-am indragostit pe la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut si pe care l-am folosit in exces in ultimele sptamani. Este un parfum oriental-vanilat cu o aroma calda, dulce, senzuala ce-ti transforma pielea corpului intr-o veritabila prajiturica.

Bath & Body Works Winter Candy Apple Body Lotion este prima lotiune de corp pe care o incerc de la Bath & Body Works si ma declar super incantata. Hidrateza bine si are un miros adorabil care persista pe piele timp indelungat.

Trecand la partea non-beauty vreau sa va prezint bomboanelele mele preferate. In general nu mananc foarte multe dulciuri, bomboane cu atat mai putin, dar pe acestea le ador!!!

Delicatese cu miere

Poza poate va este cunoscuta de pe instagram. Pastilutele (sau bombonelele) sunt cu miere si pin, o combinatie de vis. Le-am terminat de cateva zile si nu stiu cum sa ajung mai repede la magazin sa le cumpar iar.

Scandal

Pe parta de relax: de la inceputul anului am urmarit cu sufletul la gura Scandal si pot sa spun ca a devenit unul dintre serialele mele preferate. Imi aduce aminte un pic asa de 24 care a fost preferatul preferatelor. De vreo saptamana am terminat toate cele trei sezoane si acum astept urmatorul episod care din cate am inteles va aparea in februarie.

Apropo, daca sunt pe aici fane ale serialului 24 va anunt ca va aparea un nou sezon anul acesta. Yupppyyy!!!!🙂 Mie mi se facuse tare dor de Jack Bauer.

Acum sunt curioasa si astept sa imi spuneti  si voi cu ce v-ati delectat in ultimele saptamani.

Va pup si va mai astept!

33 thoughts on “January Favorites”

  1. Elixirul de la Caudalie este genial, l-am inclus si eu in preferatele mele din luna Ianuarie :)…Hypnôse-ul l-am incercat mai de mult, insa nu m-a impresionat precum ma asteptam, iar Rujul Apocalipse mi-a facut chiar ieri cu ochiul, dar finalmente nu l-am cumparat…cum se simte pe buze? Si cum rezista?

  2. Daca tot l-am vazut la tine aici am cumparat si eu Caudalie Beauty Elixir – L’Wren Scott Limited Edition si imi place si cate si mai cumpar cate cumpar eu cand le recomanzi tu pe aici nici nu ai idee :)) … Acum despre seriale Scandal si altele de unde le descarci?
    Pupici ,
    Ema

    1. Buna,
      Nu e chiar roz-roz, pe buzele mele este mai natural, as putea spune mai mult un rose. Dar cred ca isi schimba culoarea in functie de pigmentul buzelor fiecaruia.

      1. Sărut mâna!! Am deja o mulţime de rujuri roz pe care le-am luat sperând ca o sa arate cat mai natural. O sa încerc si nuanţa asta! Mulţumesc pentru răspuns!🙂

  3. Cat de simpatic e parfumelul,unde mai pui ca miroase a vanilie care e preferata mea,yummy!! Mi-am dorit tare mult Rimmel Apocalips iar acum cand mi l-am luat am constatat ca nu-mi place deloc,nici nuanta(Phenomenon) nu mi se potriveste ..:(

  4. Bunatati de toate felurile.
    Nu am avut nimic din lista ta de produse dar visez la un Apocalips. ;))
    Scandal imi place si mie. Trebuie sa imi fac timp si pentru el.🙂
    Pupici

  5. Ce pret are Caudalie Beauty Elixir? Daca zici ca micsoreaza porii, il vreau si eu!!! Cu bombonelele acelea mi-ai facut o pofta cat Casa Poporului de mare!😀

    1. Varianta pe care o am eu este la 100 ml si costa in jur de 150 de lei, dar exista si varianta la 30 ml care este 50 de lei.
      Sunt tare, tare bune bombonelele si par si sanatoase.

  6. Imi plac favoritele tale pe ianuarie, mai ales hypnose, dandelion si gelul de sprancene😀 Apocalips-ul il am si eu in nuanta respectiva, dar nu l-am folosit niciodata. Poate e cazul sa-l scot de la naftalina :))

  7. Scandal este unul dintre serialele mele preferate. Imi plac atat de mult eleganta, atitudinea, dar si momentele de slabiciune ale lui Kerry Washington! Insa de 24 nu am auzit..Chiar astazi am zitit un pic despre apa hidratanta de la Caudalie si mi-a starnit curiozitatea. :*

    1. Si mie imi place de ea si e si frumoasa!🙂 Cred ca iti va placea si 24, pe mine ma tinea cu sufletul la gura.🙂
      Mie mi se pare un produs foarte reusit Beauty Elixir de la Caudalie.

Leave a Reply

