Parfumul de poseta

Essence Fragrances

In luna decembrie a anului trecut am facut cunostinta cu parfumurile Essence. Cel care mi-a captat in mod special simturile este Like a New Love. Un parfum romantic, ametitor, dulce si savuros.

  • note de varf – mandarine, grepfruit, piper rosu, elemi
  • note de mijloc – bujor, zambila, trandafir si piersica
  • note de baza – cafea, ciocolata, vanilie, mosc

Acesta este disponibil in varianta de 10 ml si in varianta de 50 ml.

Essence

Eu am ambele variante, dar flaconul mini de 10 ml il tin mereu cu mine in poseta sau geanta. Este usor de purtat si ma pot reimprospata cu aroma sa ori de cate ori simt nevoia.

Essence-perfume

Sticluta este draguta, transparenta cu numele parfumului scris in interiorul unei inimioare, foarte usoara si rezistenta. L-am scapat de cateva ori pe gresie si nu a patit nimic. Pe langa acest lucru dupa cum observati din poza eu nu am capac la el si nu s-a scurs nici macar o picatura in interiorul gentii. Dar oricum mie imi place sa mai pulverizez din cand in cand cativa stropi pe panza din interior.🙂

Aroma sa calduroasa, florala si confortabila o simt pe pielea mea o perioada destul de lunga de timp, in jur de 4-5 ore. Esenta se mai pastreaza in continuare, dar dupa aceasta perioada nasul meu incepe sa se obinuiasca cu ea.

Parfumul mini costa doar 16 lei si il puteti gasi in magazinele ce vand produse Essence sau online, din cate am vazut eu pe 1001cosmetice. Sunt in jur de 6-7 mini-parfumuri Essence disponibile la noi si voi il puteti alege exact pe acela in acord cu stilul si cu preferintele voastre.

Eu ma declar foarte incantata de Like a New Love si in scurt timp a devenit parfumul meu preferat de purtat in poseta.

Voi ati incercat parfumurile Essence? Cum vi se par?

Va pup si va mai astept!

6 thoughts on “Parfumul de poseta”

  1. nu am incercat acest parfum, insa imi plac variantele de poseta.
    acum vreo 2 ani am primit o varianta de poseta pt coco mademoiselle de la sotul meu si mi-a placut f mult ideea. asa ca acum am si dior j`adore in varianta de poseta, si daisy de la marc jacobs🙂
    pentru mine e f avantajoasa varianta de poseta pt ca mai tot timpul sunt pe drumuri, iar parfumul mic e mai practic🙂

  2. Nu am încercat niciun parfumel de la Essence, dar nu-i timpul pierdut. Plănuiesc o comandă pe 1001 cosmetice şi tind să cred că nu voi rezista să nu-l adaug, cu atât mai mult că ai rostit şi cele două cuvinte magice pentru mine: vanilie şi mosc! ♥♥♥

  3. N-am incercat niciun parfum de la ei, dar as vrea tare mult! Nu vreau sa comand online, pentru ca-mi doresc sa-l miros “pe viu”, sa vad daca-mi place sau nu. Problema e ca nu am pe aproape niciun stand Essence.

Leave a Reply

