Garnier Mineral InvisiCool Stick

Garnier Mineral InvisiCool Stick

Nu am fost o fana a deodorantelor de la Garnier. Am incercat de-a lungul timpului diferite variante, diferite texturi, dar nu m-au convins si nu am ramas fidela niciuneia dintre ele.

De cateva saptamani mi-am cumparat Garnier Mineral InvisiCool Stick si pe zi ce trece imi dau seama cat de mult imi place. Pe langa faptul ca are grija de pielea mea are grija si de garderoba mea fiind primul deodorant cu dubla actiune de la Garnier. Contine o formula specifica ce protejeaza hainele impotriva urmelor albe si are un parfum usor fresh, placut, ce pastreaza pielea uscata, catifelata si parfumata intreaga zi. Datorita texturii de pasta cremoasa devine usor de intins si nu este necesar sa asept sa se usuce.

Nu stiu sigur daca produsul este nou, dar ambalajul mi se pare un pic diferit fata de cum il stiam eu pe cel al antiperspirantelor sub forma de stick.

De asemenea pe ambalaj puteti observa si faptul ca ar proteja impotriva transpiratiei 48 de h. Nu l-am testat 48 de h, dar dupa parerea mea 24 de h maxim sunt suficiente. Il aplic seara, dupa ce fac dus, si ma declar multumita de el chiar si a doua zi nefiind necesar sa il reaplic. Pielea se mentine uscata si curata chiar si dupa un efort fizic prelungit. Nu stiu insa daca acest lucru mai este valabil in cazul unei transpiratii excesive.

Formula este testata dermatologic, este imbunatatita cu mineralit si nu contine alcool (asa scrie pe ambalaj, dar eu am vazut penultimul ingredient benzyl alcohol). Totusi eu l-am folosit si dupa ce m-am epilat cu ceara la axile si nu am avut nici un fel de problema. Dar nu va recomand sa il aplicati pe pielea iritata.

Mie mi se pare un antiperspirant eficient, ce-i drept nu l-am testat in zilele calduroase sau caniculare, dar daca imi va placea la fel de mult pana la vara si il voi recumpara voi reveni cu un update.🙂

Voi l-ati incercat? Daca da, cum vi s-a parut?

Ce produs folositi in zona axilelor?

Va pup si va mai astept!

26 thoughts on “Garnier Mineral InvisiCool Stick”

  1. Recomand Piatra de alaun un antiperspirant natural…fara parabeni si aluminiu, ce-i drept fara parfum ..il gasiti in magazine naturiste si este in jur de 20 lei ( tine vreo 8 luni )

  2. Eu in ultimul timp am folosit Nivea pure & natural roll-on. Are un parfum placut si mi se pare eficient impotriva transpiratiei, dar eu nu prea transpir de obicei, asa ca nu stiu cum s-ar comporta la cineva cu probleme. In general ma feresc de deodorantele stick pentru ca lasa urme pe haine. Dar parca m-am plictisit de Nivea si as mai lua si altceva… poate ca o sa il incerc si eu pe acesta🙂

  3. Nu mai tin minte daca am folosit vreodata un deodorant Garnier, produsele lor imi plac in general, pe acesta sigur nu l-am incercat. Suna bine si am vazut ca are si un pret ok.
    Acum folosesc de la Bioearth.

  4. Eu sunt mereu în căutare de deodorante noi, am o problemă cam mare cu transpirația și nu mă ajută mai nimic pe o perioadă mare de timp. Stick-ul ăsta e și pe lista mea de încercat, pentru că prefer aplicarea locală exactă (stick sau roll-on) unui spray. Deși spray-urile în general au mai mare succes pe axilele mele tare dificile.

    Ca notă, Benzyl alcohol este un alcool gras. În general referirile la fără alcool se referă la cel în stare pură sau denaturat, alcooli grași sunt safe🙂

    1. Eu nu am asa mare problema, dar e necesar sa folosesc un astfel de produs. Sper sa iti placa, daca il vei incerca. Eu cateodata folosesc si spray peste.🙂
      Din cate stiam eu benzyl alcoholul nu este un alcool gras. Si stiu ca poate irita pielea. Bine, aici este in concentratie destul de mica.

      1. Eu folosesc de cateva luni Rexona Active 0%. Acesta are 0% parabeni, alcool si parfum. Este pe placul meu
        ca deodorantul sa nu aiba miros prea puternic sau chiar deloc, ca acesta. Stickurile sau rollurile nu imi plac deloc pt ca imi distrug toate hainele😦

  5. Nice, e bine de stiut ca nu lasa urme.
    Preferatul meu era Lady Speed Stick, dar mi-a cam stricat hainele, nu neapărat prin urme albe, dar cu timpul se impregna in material..Am renuntat la el, dar mi-e dor de un deo stick😀
    Cu siguranta o sa-l incerc si eu🙂

  6. Mie toate mi se par eficiente iarna, chiar daca foloses numai o solutie preparata de mine, cu bicarbonat de sodiu, insa numai si numai vara pot spune 100% cat de eficient este un produs sau altul. La fel se intampla si la cremele matifiante, de altfel:)

    1. La mine nu-i chiar asa. Inainte de acesta am avut unul de care nu vreau sa imi amintesc. Zici ca nu ma dadeam cu nimic.😦
      Pentru mine conteaza, mai ales ca acum port haine mai groase, ma imbrac, ma tot dezbrac, sunt bluze cu lana, haine care absorb imediat mirosurile etc…

  7. Eu in general prefer roll-on-urile. N-am un favorit dar nici probleme foarte grave. Acum folosesc de cateva zile piatra de alaun si as putea zice ca e ok. Mai astept cateva zile si pe urma o sa ii fac review. Suna fain ce spui tu de deodorantul asta dar eu nu suport nicicum genul asta de “consistenta”:(

    1. La roll-on-uri ma deranjeaza ca sunt mai apoase. Dar imi plac si ele. De fapt, deodorantul meu preferat Dusch Das este roll-on.🙂
      Astept review-ul! PUP!

  8. Folosesc unul de la Nivea de ani de zile! Dar vad ca cel de la Garnier n-are parabeni🙂 Un mare plus, am citit un articol acum cateva zile si m-a speriat putin pentru ca scria actiunea parabenilor asupra noastra🙂

Leave a Reply

