Rimmel Nail Polish Remover

Rimmel Nail Polish Remover

Am citit prima oara despre acest dizolvant pentru indepartarea lacului de unghii la Jules. Daca nu ma insel este unul dintre preferatele ei.

Mi l-am cumparat si eu acum ceva timp si de atunci il folosesc numai pe el. Nu este nici foarte scump, nu este nici cel mai ieftin, din punctul meu de vedere are un pret ok, in jur de 10 lei pentru 100 de ml. Poate fi usor de procurat din orice supermarket.

Contine glicerina si vitamina E, are o culoare albicioasa-laptoasa si un miros dulce placut, mult mai bland decat cel al unui dizolvant obisnuit. In sticluta mirosul nu se simte atat de bine dar dupa ce-mi sterg unghiile cu el acesta lasa in urma o aroma calda de vanilie.

Indeparteaza foarte bine si usor orice culoare de pe unghii, nu imi usuca unghiile si nici cuticulele si nici nu se consuma foarte repede. Cred ca il am de vreo doua luni – doua luni si ceva si inca ma mai tine.

Dar cel mai mult si mai mult si motivul pentru care m-a cucerit pe mine este faptul ca pot sterge cu el intr-un timp mai scurt si fara prea mare bataie de cap ojele sclipicioase, nisipoase si cum or mai fi ele. Dovada clara a fost cand atunci cand a venit momentul sa o sterg pe Zoya Carter de pe unghii. Si unde va mai spun ca mai aplicasem peste Carter si un strat de Golden Rose Holiday Nail Color in numarul 60. Am crezut atunci ca raman asa cu oja pe unghii o luna. :)) Dar dizolvantul de la Rimmel a fost salvarea mea si cand am vazut cat de frumos si cu cata usurinta imi sterge unghiile m-am linistit instant.

Ma cam deranjeaza la el capul sau mai bine spus sistemul de dozare. Orificiul prin care curge produsul mi se pare cam lat, cam prea mare si daca nu sunt foarte atenta poate sa curga pe discheta mai mult decat am nevoie. Cateodata chiar prea mult.😦 Dar pentru cat este de eficient am lasat in urma acest aspect.

Si acum va arat manichiura de saptamana aceasta. Daca am vazut ca Zoya Mason rezista asa de bine pe unghiile mele, era doar usor ciobita la varfuri,  nu mi-as mai sters-o si am aplicat peste un strat de Golden Rose Impression in numarul 14. Mie mi-a placut rezultatul si cred ca se vad tare dragut cele doua oje combinate. Si acum nici nu mai stau stresata ca o sa-mi fie greu sa le indepartez de pe unghii.

Nails Golden Rose

Voua cum vi se pare combinatia? Care este produsul vostru preferat pentru demachierea unghiilor?

Va pup si va mai astept!

21 thoughts on “Rimmel Nail Polish Remover”

  1. Whoaaaa…. aproape ca ii jurasem dragoste vesnica dizolvantului Kallos, dar se poticneste la ojele sclipicioase. Daca asta e mai bun, clar o sa il incerc!

  2. Si eu l-am iubit in urma cu cativa ani si acum ma intreb de ce nu l-am mai recumparat….
    Ce bine ca mi-ai reamintit de el.
    Data viitoare il voi achizitiona.🙂
    Pupici

Leave a Reply

