Rujul preferat in aceasta iarna: Illamasqua Magnetism

Illamasqua Lipstick Magnetism

Illamasqua Magnetism a fost rujul dupa care am intins cel mai des mana in ultimele saptamani. Este unul dintre cele mai placute si confortabile rujuri din mini-colectia mea si este potrivit atat pentru a fi purtat la un machiaj simplu de zi cat si la unul de seara.

Stiti ca sunt fana rujurilor Illamasqua in general dar Magnetism m-a atras in primul rand prin nuanta sa de rosu-visiniu intens, extrem de senzual si feminin. Unele persoane il aseamana cu Rebel de la MAC dar mi se pare un pic mai diferit.

Este cremos spre deosebire de restul rujurilor Illmasqua pe care eu le-am incercat, are o formula fina, se aplica cu usurinta direct din tub si are un luciu ce le ofera buzelor o luminozitate aparte. Rezista bine in jur de 2-3 ore, daca nu mananc sau nu beau, dupa care isi mai pierde din intensitate usor, usor. La capitolul rezistenta nu il intrece nimeni pe Corrupt.

Illamasqua Lipstick

Illamasqua Magnetism Lipstick

Magnetism

Illamasqua Magnetism

Cum vi se pare? Pe mine m-a cucerit si imi pare nespus de rau ca produsele Illamasqua nu sunt disponibile si la noi dar le puteti comanda de pe site-ul lor si acum chiar este la reducere.

Va pup si va mai astept!

31 thoughts on “Rujul preferat in aceasta iarna: Illamasqua Magnetism”

  1. Cu adevarat o nuanta superba! Si foarte purtabila oricand. Te inteleg de ce a devenit preferatul ultimei perioade! Imi place finish-ul lui glossy, rujurile complet mate nu ma incanta foarte tare pentru purtat toata ziua pe buze.

    1. Da, asa zic si eu! Si se aplica si foarte usor, mai ales daca am nevoie de mici retusuri.
      Mie imi plac si rujurile mate, dar in general cand merg la un party, o intalnire, ceva de genul.😛

Leave a Reply

