Zoya Mason

In luna decembrie a anului trecut ma pregateam pentru o intalnire importanta anuntata in ultimul moment. Cum timp nu aveam foarte mult la dispozitie am ales sa imi fac manichiura la salon. Cel care mi-a iesit primul in drum a fost Perfect Nails din Afi Cotroceni. Experienta a fost una foarte placuta motiv pentru care saptamana aceasta am ales sa ma reintorc. Unul dintre motive este si faptul ca in salon se lucreaza si cu lacurile de unghii de la Zoya, care sunt preferatele mele.

Daca data trecuta am ales o oja texturata Zoya Pixie Dust cu numele de Carter pe care v-am aratat-o pe instagram aici,

Zoya Carter

dar care din pacate nu mi-a rezistat foarte mult pe unghii, de data aceasta am ales un rosu violet metalic superb sub numele de Mason – ce face parte din colectia de toamna 2013 Zoya Satins Collection.

Zoya Mason Nail Polish

Mason cred ca este cea mai frumoasa si mai interesanta oja pe care am incercat-o de la Zoya. Si doar v-am spus ca sunt preferatele mele. Are si un pic de sclipici movuliu fin si des care se observa mai mult in lumina puternica si un luciu placut si natural. Pozele nu sunt cele mai reusite.😦

Au fost necesare doua straturi pentru a deveni perfect opaca, intr-un singur strat era destul de sheer si s-a uscat repede, chiar foarte repede as putea spune. Nu mi-am stricat nici o unghie in contextul in care dupa ce mi-au fost facute m-am oprit si prin mall sa fac niste cumparaturi.

Zoya Mason

Imi place ca mi-a rezistat pe unghii foarte bine intreaga saptamana, ca majoritatea ojelor Zoya, cu exceptia lui Carter, si ca se aplica foarte frumos fara a forma acele dungi sau linii total inestetice. La mana dreapta s-a luat un pic la varfuri, dar la mana stanga mi se pare ca se vede perfect dupa cele 6 zile de purtare. Chiar ma gandesc sa mi-o cumpar s-o am si eu acasa.

Zoya Nail Polish

Zoya Nails

Zoya

Cum vi se pare? Va place?

Care este cea mai frumoasa oja de la Zoya in opinia voastra?

Va pup si va mai astept!

17 thoughts on “Zoya Mason”

  1. Intamplarea face ca exact asta seara mi-am facut unghiile cu o nuanta foarte asemanatoare de la o sora mai vitrega …Gabrini:)) Numai ca oja aia s-a dovedit ca s-a cam ingrosat si nu se mai usuca pe unghii asa ca am concediat-o definitiv. Rozul/mov cu reflexii albastre imi place foarte mult si mi se pare o alternativa vesela si moderna la o manichiura clasica. De la Zoya prima oja pe care as lua-o ar fi Carter pentru ca anul trecut am innebunit dupa texturate iar lila-ul ala frumos cu sclipiri subtile mi-a luat mintile!:))

    1. Nu am mai avut oje de la Gabrini de ceva timp. E frumoasa nuanta si pe mine ma incanta de fiecare data cand imi privesc unghiile.
      E tare draguta si Carter, se vede super bine pe unghii, dar din pacate la mine nu a rezistat. Si in general ojele Zoya imi rezista cam o saptamana fara probleme.

Leave a Reply

