Cum poti realiza cat mai simplu un machiaj liniar

Nu sunt cea mai priceputa in aplicarea eyelinerului. Am incercat diferite variante, cateodata imi iese perfect, cateodata binisor, iar cateodata dezastru.🙂 In mare totul tine de exercitiu, de indemanare si de rabdare. Si cum eu nu am deloc rabdare, mai ales dimineata cand sunt pe graba, dupa cateva variante esuate si un car de nervi am renuntat sa ma mai chinui. Pana intr-o dimineata cand de curiozitate, dupa ce vazusem un tutorial (parca la Lisa Eldridge) am ajuns sa imi realizez fara probleme in maximum trei minute un machiaj simplu liniar. Fara tus, fara gel, fara creion ci folosind doar un singur fard negru de pleoape.

Ma intrebase cineva atunci cand v-am aratat preferatele anului 2013 care este tusul sau eyelinerul preferat, raspunsul meu este ca in acest moment nu mai am nici unul si nici nu am mai folosit de ceva timp vreunul.

Cu fardul negru de pleoape pot trasa usor linii ascendente mai groase sau mai lungi depinde de cum vreau si cum imi place urmand linia ochilor cat mai natural. Nu ma avânt in realizarea unui machiaj “ochi de pisica” sau “coada de randunica” sau cum li s-o mai spune pentru ca mi-ar fi cam greu sa le realizez doar cu fard. In schimb pentru alungire si pentru o usoara senzatie de ridicare a ochiului imi sunt suficiente doar de o pensula unghiulara pentru sprancene, cum este 266 de la MAC si un fard bun negru. Mie imi este de ajutor Crave din Naked Basics.

MAC-266

Cum procedez:

Incep din interiorul pleoapei superioare si trasez linii scurte cu pensula, din aproape in aproape tapotand usor, chiar la baza genelor. Daca vreti sa va mariti ochii puteti incepe din mijlocul pleoapei efectuand aceleasi miscari. Dupa ce am trasat perfect conturul ochiului, lungesc foarte putin linia si in exteriorul sau. Iar pentru ca linia trasata sa nu iasa miscata, intind pielea de la coada ochiului. Daca va doriti sa ridicati ochiul trasati linia un pic in sus. In functie de cum va place aceasta poate fi mai groasa sau mai subtire, mai lunga sau mai scurta. Definitivez cu un strat de mascara. Cel pe care l-am folosit eu nu este asa de stralucit asa ca nu va uitati la cum imi arata genele.🙂

Simple Eyeliner

Folosind un fard greselile nu mai sunt asa de evidente, pot fi inlaturate mai usor, nu trebuie sa mai fiu asa de atenta la detalii si am mai multa libertate de joaca cu pensula unghiulara. Daca stau sa ma gandesc bine cred ca pe 266 nu am folosit-o niciodata pentru sprancene, mi se pare perfecta pentru aplicarea linerului.

Voi folositi tus sau eyeliner? Care este preferatul vostru?

Va pup si va mai astept!

33 thoughts on “Cum poti realiza cat mai simplu un machiaj liniar”

  1. Nu mai folosesc tus/eyeliner de foarrte multa vreme, liniile precis trasate imbatranesc un ten matur (35+) si scot in evidenta cearcanele. Numai fard, numai umbre fara contur clar. Seara, din cand in cand, mai trasez cu fard umed o linie…altadata nu imi imaginam viata fara eyeliner negru, acum nici nu mai am asa ceva.

  2. Am o forma a ochilor care se pliaza exact unde ar trebui sa am codita cu tus, asa ca nu-mi fac niciodata. Pentru contur folosesc cel mai des creion, dar si fard, aplicate usor, in linii inguste. Imi place mult cum arata machiajul tau, cam in aceleasi linii ma machiez si eu.

  3. suntem din aceeasi gasca🙂
    si eu folosesc metoda asta🙂
    tocmai ce mi-am luat un bobbi brown la care ravneam de ceva timp.
    ai sa le vezi in curand la mine pe blog🙂
    p.s.: imi plac mult sprancenele tale😀
    o zi buna!

  4. Eu foloses tus doar seara. Pentru machiajul de zi si e prefer sa folosesc doar fardul. Insa am clar nevoie de o pensula buna.🙂

  5. Si eu folosesam aceasta tehnica mai demult. Bine ca mi-ai amintit de ea, astazi o sa ma machiez asemanator. ;))
    Trebuie sa ti-o spun, nu ma pot abtine: ai niste sprancene geniale! Wow! Wow!❤
    Pupici

  6. Lisa era! Mie mi-a placut mult tutorialul acela, desi mi-au cam iesit ochii de invidie deoarece folosea o paleta frumoasa foc, cu movuri, parca Chanel. Desi n-am probleme cu tusul, am incercat si varianta asta care este mult mai soft si mai naturala. PS: Ai niste ochi superbi. Te pup!

  7. Nici eu nu mai folosesc tuș acum, dar am făcut doar o pauză, pentru că n-am șanse când sunt mereu pe fugă. :))
    Acum folosesc doar creioane (negru sau colorat, în funcție de dispoziție). Creioanele gel de la SuperShock și creioanele waterproof Pastel mi se par cele mai bune (din ce am încercat.. destul de multe) pentru pleoapa superioară și sunt și foarte rezistente. Iar cel negru gel seamănă destul de mult cu un tuș, ca intensitate.
    Cu fard n-am încercat, dar o să încerc, să văd ce iese.😀 Mulțumim de pont! :*

    beauty-corner-for-women.blogspot.ro

  8. Hmmm..esti modesta.Nu stiu ce rimel ai folosit,dar genele tale arata chiar foarte bine.
    Sa vezi la mine dezastru atunci cand aplic eyeliner-ul.Rar imi iese ceva purtabil.:D De obicei folosesc un creion dermatograf pentru ca mi-e mai usor sa corectez micile imperfectiuni.Dupa care aplic tus cu mare atentie,il folosesc pe cel sub forma de gel de la Essence si se usuca imediat.Apoi.sansele sa mai pot sterge ceva sunt minime.😀

    1. Multumesc frumos Oana! Rimelul este de la Golden Rose.🙂
      Mie cateodata imi iesea perfect, dar de cele mai multe ori era chinuiala mare. :))
      Mai bine e cu fard!🙂

  9. folosesc si creion[ nu numai negru], si fard[imi place mult cel din noua paleta mufe-mat negru] si eye-liner gel, si eyeliner gen carioca. in functie de dispozitie.pupp.ai ochi frumosi!

  10. Ce frumos ti-a iesit! Imi place mult🙂 Si rimelul arata chiar bine. Eu nu am mai folosit niciodata fardul de pleoape pe post de eyeliner. De obicei folosesc eyeliner gel sau creion. Dimineata cand nu am prea mult timp la dispozitie folosesc mai des creionul (mi se pare si mai potrivit la un machiaj usor de zi pentru ca nu este la fel de intensa culoarea ca la gel)

  11. Ce sprancene frumoase ai, te invidiez❤
    Ti-a iesit foarte frumos linia, eu am renunta de mult la tus pentru ca nu am timp si imi e si lene, asa ca ma rezum doar la rimel :))

    1. Multumesc frumos, Criss! Tin foarte mult la felul in care iti arata sprancenele.🙂
      Si eu renuntasem o perioada, ma machiam doar cu farduri, dar acum am inceput sa folosesc asa fardul negru.
      Pup!

Leave a Reply

