Winter Skin Hero – Clarins HydraQuench Cream-Mask

Clarins

Daca intampinati probleme de genul: ten cenusiu, uscat, iritat sau deshidratat si nu stiti ce sa mai faceti eu va recomand cu drag sa incercati masca de fata Clarins HydraQuench Cream-Mask.

Eu am cumparat-o in vara la reducere din Sephora si am pus-o la pastrat pana acum doua luni cand mi-am amintit sau mai bine zis am simtit ca am nevoie de ea. Venise iarna si frigul iar pielea mea incepuse sa se usuce mai puternic decat in mod normal din cauza temperaturilor scazute, a vantului, a aerului cald de masina etc. si imi trebuia un produs care sa imi ofere o hidratare pe masura.

-Clarins Mask

Iar dupa saptamani intregi in care am tot folosit-o, pot spune ca HydraQuench Cream-Mask de la Clarins mi-a imbunatatit intr-un mod cat mai placut aspectul pielii. De ce spun placut? In primul rand datorita mirosului floral, foarte atragator si in al doilea rand datorita texturii cremoase ce o face sa fie usor de aplicat si ii confera pielii prospetime si confort.

Eu o intind cu degetele pe fata si pe gat, o tin cam 20 de minute si o indepartez cu o discheta umezita cu solutia micelara Bioderma, dupa care imi clatesc tenul cu apa. Nu-mi irita deloc pielea (pe ambalaj scrie sa fie lasata sa actioneze cam 5-10 minute, dar eu o tin mai mult) si in functie de necesitate poate fi aplicata intr-un strat mai gros sau intr-un strat mai subtire. Mi se pare si economica – pentru a acoperi intreaga fata nu este nevoie decat de o cantitate mica, cam doua trei picaturi. Din pacate tubul este mat si nu pot sa vad cam cat din ea am consumat. Ba da, am vazut la lumina de la bec, cam pana unde se termina semicercul de sub Clarins Paris.

Clarins Paris

Avand o consistenta bogata (foarte asemanatoare cu cea a mastii NO7 Heavenly Hydration Moisture Mask, in caz ca ati incercat-o) nu se usuca in contact cu pielea fiind placuta la atingere. Si cel mai important lucru si faptul pentru care am ales sa ii fac un review este ca hidrateaza extraordinar de bine, pielea fetei devenind imediat catifelata si supla.

Ma rugase o prietena zilele trecute sa ii recomand ceva pentru ca are tenul extrem de uscat, face chiar mici si neplacute cojite si nici un fond de ten nu i se mai aseaza cum trebuie. I-am dat masca aceasta sa o incerce si dupa doua utilizari e super fericita. Si eu sunt si mai incantata ca i-am putut fi de ajutor.

Masca este valabila 18 luni, are o cantitate de 75 de ml, iar pretul ei se invarte in jurul sumei de 100 de lei. Eu am luat-o la oferta in vara si am platit doar jumatate din pretul normal pe ea. Nu stiu daca o veti gasi si la reducerile de acum, dar daca da, incercati-o!

Clarins HydraQuench Cream-Mask

Clarins Masque

Clarins Ingredients

Ce masti de fata hidratante folositi si va plac?

Va pup si va mai astept!

9 thoughts on “Winter Skin Hero – Clarins HydraQuench Cream-Mask”

  1. Nu am folosit niciodată masti din comet,prefer sa le prepar casa,insa la cat de frumos ai descris pe aceasta as fi tentata sa caut mostre pt a o incerca.

  2. Mereu am problema uscarii excesive(pe anumite portiuni) a tenului,in special iarna.Suna tare bine descrierea facuta de tine,daca o sa gasesc produsul sub forma de mostra sau mini-size cu siguranta l-as inceca sa vad daca imi prieste.:)

  3. Eu nu am avut niciodata tenul uscat, nici chiar iarna, dar stiu cui sa ii recomand masca asta, am si eu o prietena care incepe sa se planga de piele uscata de cum scad temperaturile.

Leave a Reply

