Best Makeup Products of 2013!

La Multi Ani si bine v-am regasit in 2014!

Am ramas datoare cu articolul despre preferatele anului trecut si pana voi reveni la programul normal de bloggarit am zis sa nu mai pierd timpul (nu de alta, dar mi-e ca voi uita de tot) asa ca am pregatit repede pozele cu favoritele iar acum vi le voi prezenta si voua pe scurt.

Le voi imparti in doua si voi incepe cu produsele de makeup urmand ca maine sa va arat si produsele preferate pentru ingrijire.

Cel mai bun primer de fata: Ilamasqua Satin Primer

Ilamasqua Satin Primer

Cel mai bun fon de ten: Illamasqua Skin BaseChanel Vitalumiere Aqua (cele doua fonduri de ten combinate imi fac un ten perfect, ca de revista)

Illamasqua Skin Base+Chanel Vitalumiere Aqua

Cel mai bun anticearcanMaybelline Fit Me

Maybelline

Cel mai bun corectorLaura Mercier Secret Camouflage review aici

Laura-Mercier-Secret-Camouflage in SC-3

Cel mai bun blushNARS Deep Throat review aici

NARS Deep Throat Blush

Cel mai bun bronzer: Illamasqua Disobey Blush

Illamasqua Disobey

Cel mai bun iluminatorM.A.C Cream Colour Base – Shell review aici

M.A.C Cream Colour Base Shell

Cel mai bun primer de ochiNARS Smudge Proof Eyeshadow Base

NARS Smudge Proof Eyeshadow Base

Cele mai bune farduri de pleoape: cele din paletele Naked 2 si Naked Basics

Naked 2 Naked Basics

Cel mai bun produs pentru conturarea sprancenelorBrow Wiz de la Anastasia Beverly Hills si se apropie vertiginos Nars Brow Perfector in nuanta Caucase

Brow Wiz

Nars Brow Perfector

Cel mai bun rujIllamasqua Corrupt review aici

Illamasqua

si M.A.C Girl About Town review aici

MAC Girl About Town Lipstick

Cel mai bun creion de buze: M.A.C Embrace Me

MAC Embrace Me Lip Pencil

Cea mai buna oja: Essie Fiji review aici

Essie Fiji Nail Polish

Mi-a fost foarte greu sa aleg doar un singur produs preferat din fiecare categorie, dar pana la urma am reusit. Pentru decizia finala am pus in balanta rezistenta produselor si cat de des le-am utilizat in anul ce tocmai s-a terminat. La rujuri am facut o mica exceptie si am ales doua pentru ca nu m-am putut opri doar la unul singur. Pe ambele le iubesc la fel de mult.🙂

Maine sper sa va arat si produsele preferate de ingrijire si gata cu anul 2013.

Sunt curioasa, voi ce produs de make-up ati iubit mai mult si mai mult anul trecut?

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “Best Makeup Products of 2013!”

Leave a Reply

