December Beauty Favourites

Pana va voi arata care au fost preferatele anului 2013 in materie de beauty va prezint pe scurt favoritele lunii decembrie. Am descoperit recent cateva produse care mi-au intrecut asteptarile si chiar daca nu le voi adauga la preferatele anului am vrut sa va fac cunostinta cat mai repede cu ele, mai ales ca luna aceasta le-am folosit la putere maxima.

December Beauty Favorites

La Roche Posay Hydreane Legere este una dintre cele mai bune creme de fata pe care eu le-am incercat si tin sa ii multumesc lui Jules deoarece am castigat-o la un concurs organizat de ea pe blog.

Revlon Wild Watermelon Colorburst Lip Butter este cel mai purtat ruj al lunii decembrie. Imi place tare mult, este hidratant, se aplica usor, rezista binisor, iar culoarea si luciul sau m-au fermecat rapid.

Creionul de sprancene Nars Brow Perfector in nuanta Caucase a devenit fara indoiala unul dintre produsele mele preferate pentru conturarea sprancenelor.

Collection Lasting Perfection Concealer care m-a convins sa il adaug in lista de preferate prin rezistenta sa.

laduree

Ca produse non-beauty am redescoperit aroma si gustul celebrelor macorons Ladurée. Preferatele mele sunt cele cu fructe de padure, coacaze negre si lemn dulce.

Ladurée

Produse Laduree

In cazul in care nu stiti, s-a deschis si in Bucuresti patiseria Ladurée (pe Calea Dorobantilor nr. 126-130) asa ca daca doriti sa le incercati, acum aveti de unde sa le cumparati. Eu am adaugat in lista de dorinte si caramelul cu unt sarat Ladureé. Sunt tare curioasa cum este.

Si cam atat pe anul 2013. Voi ce produse ati descoperit sau redescoperit in luna decembrie?

Va pup si va mai astept cu drag si in 2014!

17 thoughts on “December Beauty Favourites”

  1. La Multi Ani! An Nou Fericit! Superbe pozele de la Laduree. Si eu ador macarons. Sunt incantata de faptul ca anul care tocmai a trecut, colaborarea dintre Laduree si Sephora a dat nastere la o colectie superba de produse pentru machiaj. Cine adora produsele de beauty si macarons, ei uite ca apar minuni.🙂

  2. Sa le folosesti cu placere!
    Apropo de chestiunea cu: ce e bun pt mine nu e bun pt ceilalti… sora mea a facut o alergie urata de la crema LRP desi nu era prima oara cand o folosea… cred ca au schimbat formula.
    Sa ne citim cu bine in noul an!

  3. Cu ce e mai bun creionul de la NARS decat altele mai ieftine sa zicem? Eu aveam unul care imi placea la nebunie de la Avon care nu se mai face si nu ii gasesc niciun inlocuitor. La mine culoarea e problema ca in rest nu vad mare diferenta intre ele.

    1. Silvia, eu vad diferente: la cel de la Nars imi place mai mult textura, este mai usor de manevrat, culoarea este mult mai naturala si rezista foarte bine. El si cu Brow Wiz-ul de la Anastasia sunt preferatele mele.
      Un creion mai ieftin pentru sprancene si care am inteles ca este bun, dar nu l-am incercat, ar fi cel de la Rimmel.

  4. Superb rujul. M-ai facut curioasa si cu concealer-ul. Abia astept favoritele anului, la tine numai produse tentante am vazut de fiecare data🙂

Leave a Reply

