Reducerile de iarna in magazinele Sephora

Am luat o pauza in ultima saptamana de la blog, de la facebook, de la instagram, de la tot ce inseamna lumea asta online si m-am axat mai mult pe lumea reala, cum imi place mie sa ii spun. Nu neg ca am mai intrat din cand in cand sa vad ce se mai intampla, ce mailuri am mai primit, cine ce a mai postat, dar mult mai rar si parca a fost mai bine. Chiar mi-am propus ca de la anul sa reduc exponential timpul pe care il petrec in fata calculatorului, sper sa si reusesc.🙂

Sephora

Astazi insa vreau sa va vorbesc despre o alta placere de-a mea si cu siguranta si a voastra, daca imi cititi blogul, si anume shoppingul. Daca nu v-ati plictisit de umblat prin magazine sau daca v-au mai ramas bani in portofel si mai aveti de cumparat cadouri va anunt ca in Sephora s-a dat startul reducerilor de iarna. Eu m-am mirat un pic deoarece stiam ca in mod normal la inceputul lui ianuarie incep reducerile. Se pare ca sezonul acesta s-au grabit un pic. Trecand peste asta, ofertele mi s-au parut foarte tentante si atragatoare, cel putin in Sephora din Baneasa unde am fost eu, si daca nu mai aveti nimic de cumparat va recomand sa evitati pe cat posibil magazinele. Eu nu am putut sa rezist tentatiei asa ca va arat si voua cu ce am venit acasa.🙂

Sephora-Sales

Cea mai interesanta mi s-a parut promotia la blush-urile Benefit care erau reduse de la 148 lei la 85.5 lei. In oferta intra Dandelion, Bella Bamba si inca unul, dar imi scapa numele lui.😦. Am o mica banuiala ca ar fi Coralista, dar era asa de aglomerat in magazin de nu am mai avut rabdare sa ma uit. Eu mi-am luat Dandelion, mi-l doream de ceva timp, dar mereu mi s-au parut cam scumpe blush-urile Benefit la pretul normal. Nici la 85 de lei nu sunt foarte ieftine dar per ansamblu oferta mi se pare bunicica.

Am facut si o poza cu o mica parte dintre produsele la promotie, poate va intereseaza ceva.

SS

Benefit The POREfessional varianta de 44 ml era redus de la 283 lei la 145.5 lei.

Tot de la Benefit am mai vazut reduceri si la paletele de farduri de ochi dar eu am retinut doar pretul kitul Peek-a-bright Eyes care parca era in jur de 80 de lei.

Eu mi-am mai luat si un creion alb jumbo liner 12HR Sephora pe care vreau sa il folosesc in coltul intern al ochilor. Acesta era redus de la 49 de lei la 12.5 lei. Mai aveau diferite nuante: de auriu, argintiu, albastru, bleu, etc..

Am mai vazut reduceri la foarte multe produse Too Faced, Make Up Forever dar la cat de aglomerat era nu am mai avut rabdare sa ma uit si nici nu mai retin nimic.

Voi ati profitat de reducerile din Sephora? Daca da, ce v-ati cumparat?

Pe final vreau sa anunt si castigatoarea paletei Estée Lauder. Aceasta este Camy Gaby. Felicitari draga mea, sper sa te bucuri de ea! Astept sa imi trimiti datele tale pe adresa mea de email.

Va multumesc tuturor ca v-ati inscris si inca o data vreau sa va multumesc pentru gandurile frumoase pe care mi le-ati scris.

Si daca nu ne mai auzim va urez un An Nou Fericit!

Va pup si va mai astept!

15 thoughts on “Reducerile de iarna in magazinele Sephora”

  1. Perioada cu reducerile mi se pare cea mai frumoasa din an, pacat ca nu am un Sephora prin preajma dar gasesc eu alte magazine unde sa imi golesc cardul :)) sa le folosesti cu placere🙂

  2. Am fost si eu azi dar parca trecusera turcii pe la standul de reduceri din Sephora Afi si nu am fost prea impresionata, hai poate Too Faced Chocolate Soleil imi facea cu ochiul,🙂 Ba nu, mint, si ojele Sally Hansen😀

    1. Sephora din Afi nu imi place deloc, niciodata nu gasesc mai nimic.🙂
      Da, de oje am uitat. S in Baneasa aveau reduceri si la seturile Ciate si la ojele OPI si la Sally Hansen, dar nu mai imi cumpar oje ca am destule. :))

Leave a Reply

