Aesop Parsley Seed Cleansing Masque

Aesop Parsley Seed Masque

Aveam pozele cu aceasta masca in draft de vreo doua luni. Am tot vrut sa scriu despre ea, dar nu gaseam niciodata momentul oportun.

Deoarece au mai ramas doar cateva zile pana la Craciun, iar eu am inceput sa pun in practica programul de frumusete pentru Sarbatori (bine, niciodata nu ma abat de la el dar acum se realizeaza in pas alergator) si cum masca Parsley Seed Cleansing Masque de la AESOP este preferata mea nu pot sa nu va spun macar acum cateva cuvinte despre ea. Poate aveti nevoie de un “tratament” de ultim moment.

Pentru mine mastile de fata nu sunt un moft. Sunt necesare daca imi doresc sa am o piele fina, stralucitoare si luminoasa. Le aplic de cel putin o data pe saptmana, de fiecare data pe fata curata, pentru a-mi ajuta tenul sa-si recapete sanatatea, sa devina mai tonic si mai frumos.

Cu Aesop Parsley Seed Cleansing Masque a fost dragoste de la prima aplicare. Am stat ceva pe ganduri pana sa mi-o cumpar deoarece pretul ei este cam mare (185 lei in parfumeria Madison), dar acum nu regret nici macar o secunda. Si cand mi se va termina clar o voi recumpara. Pe tenul meu face minuni! Mai ales atunci cand il simt obosit, uscat, agresat, lipsit de viata.

Este o masca de fata pe baza de argila cu efect antioxidant, antistres si-mi ajuta pielea sa-si recastige vitalitatea si luminozitatea. Ca ingrediente principale voi aminti semintele de patrunjel, de unde si numele ei (Parsley Seed) si semintele de maces (rosehip seed) ce au un rol important de vitaminizare si de stimulare a pielii. O aplic foarte usor cu degetele, la inceput are consistenta unei paste subtirele de culoarea pielii, iar in momentul in care se usuca se albeste si se intareste, dupa cum observati in poza de mai jos.

Aesop Masque

Parsley Seed Cleansing Masque are un miros foarte placut, usor, iar dimineata este chiar o placere sa ma dau cu ea pe fata si cateodata pe gat. O las cam 15 minute sa actioneze, pana cand pielea incepe usurel sa stranga si apoi o clatesc cu apa calduta. Dupa aceste doar 15 minute, nu stiu cum sa va explic, dar tenul meu este wow! Prima data cand am folosit-o si m-am uitat in oglinda, dupa ce am clatit-o, nu-mi venea sa cred. Pielea fetei parea mai relaxata, mai fina, mai usoara, mai radioasa si mai stralucitoare. Nu doar din vorbe, efectele erau chiar vizibile. Parca ar fi atins cu bagheta ei magica fiecare porisor al fetei mele. Si va spun sincer ca nu ma incant eu asa chiar la orice produse, oricat de scumpe ar fi ele.

Dar si mai mult imi place la ea faptul ca imi usuca foarte repede cosurile. Daca de exemplu mi-a aparut unul raslet peste noapte si dimineata vreau sa scap de el, aplic repede masca, astept cele 10-15 minute, o clatesc, continui cu rutina de ingrijire, cu rutina de makeup si pana diseara nici nu mai stiu pe unde a fost nesuferitul. Asa ajutor zic si eu!🙂

Cel mai des ma dau cu ea insa in weekend-uri sau vinerea atunci cand am mai mult timp la dispozitie dimineata. Dupa ce o indepartez, (apropo de asta: se curata la fel de usor cum se si aplica) mai las vreo cinci minute tenul sa respire si apoi aplic o crema sau un serum. Chiar daca nu este uscat la suprafata, il simt ca are nevoie de o doza de hidratare.

Eu o vad o masca potrivita tutuor tipurilor de ten, chiar si celor uscate sau deshidratate. Calmeaza intr-un mod placut roseata fetei si nu am observat sa mi-o irite in vreun fel. Dar dupa cum bine stiti toti suntem diferiti.

Legat de ambalaj acum pot sa spun ca imi place. La inceput il asociam cu un produs de farmacie, dar acum mi se pare chiar misto, mai ales ca pot sa scot foarte usor produsul dinăuntru. Cantitatea de 60 de ml este ok pentru o utlizare normala a ei.

Voi ati incercat-o? Daca nu, ce masti de fata folositi si care este preferata voastra?

Va pup si va mai astept!

17 thoughts on “Aesop Parsley Seed Cleansing Masque”

  1. Nu am folosit aceasta masca … e prima oara cand aud de ea…
    Intr-adevar, as zice ca pretul e putin mare, insa daca e atat de buna, merita.
    Eu folosesc masti apivita sau avon… si de cele mai multe ori imi fac diferite masti in casa….
    Toate cele bune pentru finalul de an🙂

  2. Preferata mea e masca hidratanta cu capsuni si frisca de la Montagne Jeunesse.Masti cu argila folosesc doar in zona T,pentru restul tenului a nevoie de altceva.🙂

  3. Nu am folosit-o insa cuvintele scrise de tine seamana cu descrierea pe care eu i-as face-o mastii cu argila de la Aslavital.
    Si sunt de acord cu tine ca mastile nu sunt un moft ci o necesitate!

  4. Nu am folosit-o si e prima oara cand aud de ea dar suna interesant si imi place efectul pe care il are asupra cosurilor😀 eu am masti pentru tenul gras🙂

Leave a Reply

