Catrice C01 Dirty Liana

Verde si rosu imi place sa port pe unghii in perioada Sarbatorilor. Daca pe rosul perfect inca il mai caut, cea mai frumoasa nuanta de verde si preferata mea de asemenea am descoperit-o la oja Catrice C01 Dirty Liana. Pur si simplu imi ador unghiile atunci cand ma uit la ele! Si nu numai eu, manichiura mea a atras foarte multe priviri saptamana aceasta.🙂

Catrice Cosmetics

Dirty Liana este prima oja pe care am incercat-o de la Catrice si am ramas placut impresionata. Se aplica foarte bine si usor, devine perfect opaca in doua straturi si are un luciu delicat si natural. Nuanta este superba, “linistita” si mi se pare ca imi pune mainile frumos in evidenta. Ca si rezistenta sunt cat de cat multumita, a rezistat ok patru zile fara topcoat, dar apoi a inceput sa se cam ia la colturi. Bine, nici nu mi-am menajat manichiura deloc.

Acum am aplicat-o peste un lac de baza, dar stiu ca o mai testasem in trecut direct pe una dintre unghii si nu mi-a patat-o deloc. In general ojele in nuante de verde, verde inchis cam au tendinata sa pateze unghiile sau cuticulele, dar cu Dirty Liana nu am intampinat aceasta problema.

Catrice C01 Dirty Liana

Catrice Dirty Liana

Voua cum vi se pare? Din pacate produsele Catrice nu sunt disponibile si la noi, dar daca aveti ocazia va recomand sa incercati ojele. Sunt ieftine si unele dintre ele sunt chiar foarte bune.

Eu va astept recomandarile voastre pentru o oja rosie si frumoasa!🙂 M-am uitat prin colectia mea si nu ma atrage nimic.😦

Si nu uitati sa va inscrieti la concurs.

Va pup si va mai astept!

25 thoughts on “Catrice C01 Dirty Liana”

  1. Foarte frumoasă nuanța asta. Și e tare că nu pătează. Eu când curăț ojă verde arăt de parcă m-am târâit prin iarbă prea mult🙂 Cât despre roșu, am unul singur, de la Rimme- Rapid Ruby, doar că dă spre vișiniu puțin, nu e un roșu clasic. Însă arată bine🙂

  2. Nici la noi nu sunt produse Catrice, iar cand am fost in concediu in Spania am dat buzna in essence, desi gaissem si stand Catrice. Eu prefer un glitter rosu, dar am si o oja rosie foarte faina de la Wet n’Wild.

  3. E frumoasa culoarea aceasta.Am o singura oja Catrice,si se comporta la fel ca toate ojele pe unghiile mele,dupa o zi incepe sa “dispara” intr-un fel sau altul..

  4. Arata execelent nuanta pe care ne-ai prezentat-o astazi.
    Eu mai am in colectie doar un singur rosu de la Oriflame – More by Demi care-mi place la nebunie.
    Pupici

  5. Eu am 2, un rosu si un taupe, sunt intra-adevar de foarte buna calitate. Si daca tot ai intrebat de rosu, a mea e Marylin&Me, am purtat-o chiar saptamana trecuta, un rosu cu sclipici foarte potrivit pentru Craciun🙂. Sau un rosu-crema foarte intens e femme fatale de la essence, alegerea mea cand nu vreau sclipici.

Leave a Reply

