2 ani de blogging + Giveaway

In urma cu doi ani am patruns in aceasta lume frumoasa si fascinanta a bloggingului de beauty. Ma bucur nespus de mult deoarece astfel am intalnit oameni minunati cu care imi face o reala placere sa vorbesc de fiecare data si pe care ii pot numi acum, fara doar si poate, prieteni.

Vreau sa va multmesc in primul rand voua celor care cititi ce scriu eu aici si ma bucur foarte tare atunci cand imi impartasiti si voi parerile voastre. Cateodata sunt chiar si o sursa de inspiratie pentru mine.🙂

Si nu puteam sa las sa treaca aceasta zi fara sa va pregatesc o surpriza, multumindu-va din suflet pentru toate cuvintele si pentru faptul ca sunteti alaturi de mine chiar si virtual.

Cadoul meu pentru voi este un premiu format dintr-o paleta Estée Lauder in editie limitata. Paleta este foarte finuta, are o carcasa aurie, oglinda in interior si contine cinci rujuri, cinci farduri si doua pensule. Sper sa va placa!

Estée Lauder Giveaway

Pentru a o putea castiga trebuie sa indepliniti cateva reguli simple:

1. Sa dati like paginii mele de facebook.

2. Sa dati share acestui concurs pe facebook sau sa postati despre el pe blogul vostru, daca aveti.

3. Sa imi scrieti la comentarii numele cu care ati dat like si linkul unde ati dat share sau ati postat despre acest concurs.

+ Pentru o sansa in plus sa imi dati follow pe instagram.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri imi puteti scrie si va voi raspunde cu drag. V-as ruga sa fiti foarte atente si sa indepliniti toate cerintele.

Concursul va incepe de acum 6 decembrie si va dura pana pe 24 decembrie. Cred ca va fi un cadou dragut de Craciun pentru una dintre voi.

Am si o rugaminte: in cazul in care va inscrieti va rog sa verificati si daca ati castigat.

Multa bafta!

Sper ca ati fost cuminti si a venit Mos Nicolae cu bunatati la voi.🙂

Va pup si va mai astept!

93 thoughts on “2 ani de blogging + Giveaway”

  1. La multi ani si la cat mai multe postari la fel de bune, asa cum ne-ai obisnuit! La mine a venit Mosul cu cadoul de la Physiogel, de azi intra in teste🙂

  2. Eu nu ma inscriu, vreau doar sa-ti urez cat mai multi ani de darlyst😀 Siiiii ma bucur ca te-am cunoscut, in sfarsit! Poate data viitoare stam mai mult, chiar la o cafea! Te pup, draga mea!

Leave a Reply

