Drugstore Makeup

Daca imi urmariti blogul de ceva timp ati observat probabil ca folosesc produse de machiaj atat high-end cat si mass market sau drugstore, cum li se mai spune. Inclin un pic balanta catre brandurile selective, dar nu de putine ori am descoperit farduri, rimeluri, rujuri ieftine si foarte bune.

Astazi de dimineata am hotarat sa imi realizez machiajul doar cu produse drugstore. Acestea sunt disponibile si in magazinele de la noi, cu exceptia unuia dintre ele si astfel mi-a venit ideea sa va scriu cateva cuvinte despre fiecare in parte si despre felul in care s-au comportat pe tenul meu pe parcursul intregii zile.

Drugstore

Incep cu produsul care din pacate nu se gaseste la noi, dar pe care eu il iubesc: Maybelline Fit Me Concealer. Este unul dintre anticearcanele mele preferate si candideaza la eficienta cu altele mult mai scumpe decat el. Cu o textura cremoasa, lejera acesta ilumineaza intr-un mod placut privirea, ascunde natural cearcanele, acopera imperfectiunile tenului, ridurile fine si liniile de expresie fara sa incarce tenul.

Vine ambalat intr-un tubulet asemanator cu cel al glossurilor de buze si se aplica usor cu pensulita-buretel din dotare. Eu pun trei patru picaturi pe zona din jurul ochilor si apoi intind si tapotez sacadat asa, cu degetelul inelar pana cand produsul intra frumos in piele.

Mascara Mega Plush de la Maybelline este primul rimel Maybelline la care chiar nu am ce sa ii reprosez. Alungeste si curbeaza foarte frumos genele, nu le incarca, nu le incurca si nici nu le lipeste. M-am inteles bine cu el chiar de la prima aplicare si este rimelul pe care il folosesc cel mai des pentru machiajul de zi cu zi. Secretul lui sta in formula exclusiva pe baza de gel-spuma si in periuta supradimensionata, foarte moale, Flexor Brush, care distribuie produsul impecabil da la radacina si pana la varfuri.

Are si un ambalaj tare dragut, vesel si colorat ca pentru fetite.🙂

Fondul de ten Max Factor Whipped Crème Foundation caruia i-am facut review aici. Imi place foarte mult textura sa si ma incanta cat de bine arata tenul meu chiar si dupa ore bune de purtare. Il folosesc in continuare la fel de des si va recomand sa il incercati si voi, daca nu ati facut-o deja. Scriam in review ca nuanta pe care o am, 65 Rose Beige, mi se pare un pic cam inchisa si cam rosiatica pentru tenul meu de acum, dar am gasit rezolvare pentru mica problema. Combin fondul de ten cu o baza de machiaj alba de la Illamasqua iar rezultatul este foarte misto.

Creion pentru conturul ochilor Golden Rose numarul 336 pe care l-am luat de pe cosmania.ro. Are o nuanta tare placuta, un gri inchis, intens ce complimenteaza foarte bine ochii verzi sau gri. Nu are o textura cremoasa, dar se intinde lejer pe linia genelor inferioare, asa cum imi place mie sa il aplic. Dupa ce trasez cu el o linie subtire si armonioasa sau o linie punctata dintre exterior spre interior revin cu o pensula creion curata pentru a difuza intreg conturul creat. Creionul nu se strange inestetic sub ochi si rezista, ba chiar as putea spune ca arata la fel de bine si seara si dimineata.

Fardul crema On and on Bronze de la Maybelline este cel pe care il folosesc mereu atunci cand am la dispozitie doar cinci minute pentru machiaj. Are o nuanta tare frumoasa, o textura fina ca de matase si este printre cele mai bune farduri de tip crema pe care eu le-am incercat.

Am mai avut in trecut doua farduri Maybelline Eye Studio Color Tattoo, dar On and on Bronze este de departe cel mai bun din punct de vedere calitativ.

Silky Touch Compact Powder de la Golden Rose. Nu folosesc in general pudre, iarna in mod special imi place efectul acela de ten glowy si nu mat. Dar cum la un moment dat nasul meu incepe sa fie mult prea glowy si lucios este necesar sa aplic din cand in cand cate un strat de pudra. Aceasta pe care o folosesc in prezent de la Golden Rose este ok, matifiaza in jur de doua ore, dar cel mai mult imi place la ea ca nu imi incarca inutil tenul, este foarte light si atunci poate fi aplicata cat de des am nevoie.

Cutiuta este cam fragila, din plastic asa, de stau mereu cu frica sa n-o sparg.🙂 Bine, pentru 11 lei cat costa produsul nu ma asteptam la vreun ambalaj fancy.

Blush-ul Maybelline Affinitone nuanta 62-Rosewood pe care l-am primit la o revista, dar nu mai tin minte la care. Il am de ceva timp dar nu l-am folosit foarte des deoarece ii lipseste culoarea. Trebuie sa insist ca sa se vada ceva in obraji asa ca vi-l recomand daca sunteti la inceput de drum in arta machiajului si nu stiti prea bine cum trebuie aplicat blush-ul. Chiar daca gresiti nu se vede. :))

Si pentru buze am ales rujul Gleam Rouge Liquid Lipstick de la Farmasi. Nu ii gasesc pe ambalaj numarul sau numele nuantei; daca aveti si voi rujurile acestea spuneti-mi pe unde sa caut. Am o mica banuiala ca ar fi numarul 16, dar nu sunt convinsa.

Nu cred ca v-am mai vorbit despre el pana acum, dar il folosesc de ceva vreme. Are un miros tare dragut, dulce vanilat asa si o textura de ruj gloss. Se intinde foarte usor si frumos, nu lasa urme inestetice pe buze si le ofera o finisare lucioasa si glam. Nuanta de rosu-rozuliu intens va fi foarte potrivita in perioada Sarbatorilor mai ales ca rujul si rezista bine cateva ore. Pare lipicios in primele minute de la aplicare, dar senzatia aceasta dispare in timp.

Nu imi place in schimb la el tubuletul. Se simte si pare foarte ieftin, chiar si la doar 14 lei arata cam prea ieftin. In rest nu am ce sa ii reprosez.

I-am facut o poza pe buzele mele la vreo doua trei ore de purtare. Se vedea inca foarte bine.

Farmasi Gleam Rouge Liquid Lipstick

Si cam acestea sunt produsele cu care mi-am realizat eu machiajul astazi. Sunt curioasa voi ce produse de make-up ieftine si bune folositi?

Va pup si va mai astept!

V-ati inscris la concursul Physiogel? Daca sunteti bloggerite si ati scris articolul despre hidratarea tenului va rog sa imi lasati la comentarii linkul articolului ca sa il pot citi.

20 thoughts on “Drugstore Makeup”

  1. Nu-mi vin alte produse în cap în afară de glimmerstick-urile de la Avon, împreună cu rujurile lor. Sunt rezistente, am comandat recent și sunt foarte încântată de ele. Ah, mai sunt și fardurile de la GR, pe care le folosesc în continuare cu plăcere🙂

  2. Eu nu ma inteleg cu rimelul. Mereu ma trezesc ca mi se transfera pe pleoape😦
    In schimb asa tare vreau sa incerc fondul de ten😀 Sper sa-l castig eu :)))

    1. 😦 Eu il am din America si s-ar putea sa difere un pic formula celui de la noi deoarece am mai auzit cateva persoane ca se plang de problema aceasta. La mine nu se transfera deloc.
      Te pup!

  3. Chiar nu ma asteptam sa fie bune de ceva rujurile lichide de la Farmasi, am testat unul la un targ si mi s-a parut atat de lipicios, abia am dezlipit buretelul de pe mana (exagerez putin, dar ma gandeam ca daca-l dau pe buze raman cu gura inchisa). Pe buzele tale arata super bine!
    Dintre produsele ieftine, mai mult sau mai putin, eu sunt tare incantata de rujurile si fardurile-crema Maybelline (si rimelurile mi-au placut in trecut), de cateva chestii ELF, Max Factor, Revlon. As spune ca brandul favorit e Maybelline.
    Te pup!

    1. Drept sa iti spun, nici eu!🙂 Dar chiar nu este asa lipicios pe buze, dupa ce te obisnuiesti cu el nici nu prea il mai simti.
      Nu sunt fana rimelurilor Maaybelline, dar Mega Plush chiar imi place. La mine cred ca Revlon este brandul favorit.
      Te pup si eu!

  4. sper, sper, sa ma inscriu la concursul pentru bloggerite, inca de cateva zile imi propun asta, dar… uf!

    Te astept si eu la mine pe blog, am de dat un gloss L`oreal Glam Shine. Suna interesant?

    te pup si o seara faina!

  5. Toata lumea lauda rujurile farmasi, pe toate, nu doar pe acesta, trebuie sa le incerc si eu🙂
    Cat despre produsele de machiaj drugstore, ai putea lansa un tag🙂. Eu as alege asa: fdt almay clear complexion, pudra maybeline dream matte, corector maybeline superstay 24h (e anticearcan dar eu nu folosesc, plus ca are acoperire prea mare, dar pe post de corector pe cosuri sau pete merge perfect), blush nyx, bronzer elf studio, fard de pleoape sleek, dermatograf rimmel scandal eyes, mascara maybeline (colossal, mega plush, rocket, toate imi plac), ruj maybeline color sensational – cam asta ar fi, observ ca am ales o multime de produse maybeline🙂. Oricum, mai sunt multe alte cosmetice drugstore ieftine si bune.

Leave a Reply

