Hidrateaza-ti corect pielea! Concurs Physiogel.

Buna fetelor!

Stiu ca sunteti nerabdatoare sa aflati care sunt castigatoarele celor trei seturi de produse Physiogel asa ca nu va mai tin in suspans:

Bloggerite: Diana cu acest articol. 

Cititoare: Lorena Pintilie si Maria.

Dragelor, astept sa imi trimiteti datele voastre pe adresa de email.

Va multumesc frumos tuturor celor care v-ati inscris si sa stiti ca am citit cu mare drag toate sfaturile voastre.

O saptamana superba sa aveti!

Dragelor, v-am intrebat zilele trecute pe facebook daca v-ar placea sa incercati si voi produsele Physiogel iar o parte dintre voi v-ati aratat interesate asa ca am zis sa va fac o surpriza. Astazi revin cu un concurs pentru voi la care daca va inscrieti puteti castiga cele doua produse pe care eu vi le-am prezentat aici.

Concurs Physiogel

Fiecare participanta trebuie sa indeplineasca cateva reguli si cerinte:

– sa scrie un scurt comentariu la aceasta postare in care sa-si spuna parerea despre hidratarea corecta a tenului

– voi alege doua castigatoare, premiile constand in cate un set format dintr-un gel de curatare si o crema Physiogel

– de asemenea, mi-as dori ca cele doua castigatoare sa revina cu o scurta parere despre cele doua produse.

Totodata, mai exista un concurs separat, special pentru bloggerite:

– acestea trebuie sa scrie o postare in care sa vorbeasca despre hidratarea corecta a tenului (la sfarsitul articolului va scrie ca s-a inscris la concursul organizat pe blogul DarLyst)

– va fi aleasa o bloggerita castigatoare, premiul constand intr-un pachet format din gelul de curatare si crema Physiogel; cea care va castiga le va face un review celor doua produse Physiogel in cazul in care isi doreste

– de asemenea,  bloggerita castigatoare va avea posibilitatea ca la randul ei sa organizeze un concurs pentru cititoarele ei, care va avea acelasi premiu cu cel pe care ea il va primi (gel de curatare+crema Physiogel).

Foarte simplu, nu?

Cele doua concursuri se incheie pe data de 24 noiembrie.

Eu va astept cu mare drag inscrierile si abia astept sa va citesc comentariile.

Pentru mai multe sanse va puteti inscrie pe toate blogurile participante: A Beauty Tale, The BFF Blog, Macnetize si From Mona with Gloss, dar bineinteles veti putea castiga doar pe unul singur.

Va doresc mult succes!!!

Iar daca va place puteti da like si share.

Va pup si va mai astept! Duminica frumoasa!

43 thoughts on “Hidrateaza-ti corect pielea! Concurs Physiogel.”

  1. Bună Darlyst,

    Nu ştiu în ce măsură obiceiurile noastre de îngrijire a pielii și mai ales de hidratare a acesteia se încadrează în tiparul corect şi complet, însă, în ceea ce mă privește trebuie să recunosc că sunt mai mult decât interesată de acest subiect și caut să ma documentez asupra acestuia. În primul rând deoarece, hai să recunoaștem, pielea la (aproape) 30 ani nu mai are tonusul și elasticitatea de la 20 oricât de mult ne-am dori. Se știe, corpul nostru conține 70% apă, apă din care pierdem zilnic prin respirație, transpirație, urină și prin procesul de digestie. Aşa că, toată această apă pierdută trebuie înlocuită, pentru ca organismul să poată funcționa la parametri optimi.
    A acorda atenția cuvenită hidratării reprezintă o adevărată investiție, una pe termen lung materializată printr-un ten frumos şi luminos chiar şi la…50 de ani. Să-începem deci. Eu personal recomand:

    – a se consuma cât mai multe lichide în timpul unei zile; a ne începe ziua cu un 1 litru de apă, consumat înainte de a lua micul dejun; este momentul în care pielea se hidratează nemaipomenit de eficient, lucru pe care îl simţi din interior înspre exterior;
    – o alimentație bogată în fructe şi legume proaspete, sursa de apă şi de antioxidanţi,
    – consumul regulat de peşte bogat în omega 3, cu impact asupra reducerii ridurilor, şi în acizi graşi
    – cafeaua să fie consumată alături de 1-2 pahare de apă şi la modul limitat, în ideea în care este un diuretic puternic şi duce rapid la deshidratarea pielii
    – silica – nutrientul din coaja fructelor şi legumelor este extrem de benefic pentru menţinerea elasticităţii şi a hidratării pielii, deci data viitoare când ne gândim să ne curăţăm mărul ori alte legume, să ne gândim de două ori;
    – a se limita consumul făinoaselor,a alimentelor prăjite şi a dulciurilor, zahărul fiind unul dintre marii dăunători ai pielii.
    – să nu desconsiderăm din alimentaţie nici importanţa supelor şi a ciorbelor, care pe lângă faptul că revigorează fiecare celulă a corpului, contribuie şi la menţinerea unui tranzit sănătos şi a unei stări de bine.

    Trecând la partea externă, în virtutea unei îngrijiri/hidratări atente a epidermei, spun că:

    – este important să folosim un demachiant adecvat tipului nostru de piele şi să ne ocupăm corespunzător de ea atât dimineaţa, cât şi seara;
    – personal, având de a face cu un ten gras-mixt, ţin foarte mult la tonfierea pielii, aşa că nu uit niciodată să-mi aplic o loţiune tonică (atenţie! fără alcool)
    – hidratarea se face prin creme care atrag şi reţin apa existentă în epidermă şi ajută celulele să se regenereze (a ne opri asupra celor cu acid hialuronic, uree, acid lactic etc)
    – o dată sau de ori pe săptămână e indicat să mai aplicăm şi câte o mască pe bază de fructe, legume sau ou în care putem adăuga câteva picături de ulei de măsline.
    – nu trebuie să abuzăm nici de spălatul excesiv al tenului ori să folosim mai multe tipuri de cosmetice în paralel; e important să observăm căror produse pielea noastră răspunde în mod pozitiv şi să devenim fidele acestora.
    – să ne ferim pielea de factorii externi care dăunează la modul vizibil şi mai ales în timp(soarele puternic, aerul uscat, rece) şi să aplicăm, atât în sezonul cald, cât şi în cel rece, creme capabile să formeze o barieră împotriva acestor factori; personal spun un mare NU şi solarului!
    – şi dacă tot vorbim de hidratare şi de piele, să nu uităm nici de zona din jurul ochilor, una dintre primele zone afectate de trecerea anilor şi să folosim zilnic, după ritualul demachierii, o cremă contur de ochi aplicată delicat dinspre exterior în interior până ce aceasta este absorbită complet;
    – mâinile sunt cartea de vizita a oricărei persoane, aşa că este extrem de important sa avem grijă şi de pielea din această zonă şi să purtăm mereu in geantă crema de mâini ; ocazional ne putem face timp şi pentru un gomaj (cel mai simplu, zahăr cu puţin ulei de măsline va îndepărta stratul de piele moartă, lăsând pielea fină)

    În loc de concluzie… o hidratare corectă şi cât se poate de autentică înseamnă mult mai mult decât teoria “consumați minim 2 litri de lichide pe a zi!”, adevărată de altfel, şi folosirea de creme pe a căror recipient apare cuvântul HIDRATANT(Ă). După cum, la fel de adevărat este şi faptul ca hidratarea implică două direcţii: interior şi exterior (asta dacă întradevăr pretindem că luăm în serios toată această chestiune).

    Să nu uităm nici de zâmbet, cel mai de efect accesoriu, care trebuie să fie mereu la purtător, la orice vârstă şi indiferent dacă afară plouă ori e soare; cu ajutorul lui şi a celor expuse mai sus, non-exhaustiv, vom fi categoric cele mai frumoase femei!

    Deci, nu uitaţi să vă hidrataţi, fetelor!

    Am scris un adevărat roman, sper să nu te fi plictisit, dar am vrut să cuprind cât mai multe.
    Cu drag,
    Camelia

    Share: https://www.facebook.com/rcameliab/posts/10201870936788088
    FB: Camelia Covaci

  2. Hidratarea reprezinta pentru mine pasul cel mai important in rutina zilnica si in acelasi timp lucrul care imi da cele mai multe batai de cap in gasirea unui echilibru. Am tenul mixt, foarte gras in zona t si uscat pe pometi, asa ca folosesc doua creme: una hidratant-matifianta in zona t si una mai hidratanta pe pometi.

  3. Buna!
    Cititoare:tenul are nevoie de hidratare in orice sezon, poate iarna chiar are nevoie de mai multa, intotdeauna trebuie folosit un gel de curatare, tenul are nevoie de crema asa ca dupa fiecare spalare este indicat sa folosim o crema hidratanta si nutritiva, de multe ori eu simt ca ma “strange ” pielea si cel putin o data pe saptamana o masca de fata trebuie folosita, dar sa nu uitam si de demachiere, intotdeauna inainte de culcare si oricat de tarziu ar fi tenul trebuie sa fie curat.Bineinteles si alimentatia are un rol esential in ingrijirea pielii, cu cat mancam mai sanatos cu atat mai mult vom avea si un ten mai curat si luminos:)

  4. Buna! In opinia mea, o hidratare corecta a tenului presupune atat hidratarea corpului prin consumul corespunzator de apa precum si hidratarea tenului prin aplicarea unui tratament de ingrijire care ar trebui sa presupuna urmatoarele etape: exfolierea tenului de 2-3 ori pe saptamana folosind fie produse din comert fie retete de exfoliere “homemade”. Pe langa acestea, in fiecare dimineata si seara trebuie sa ne curatam tenul folosind un demachiant cat mai natural, procedeu ce trebuie urmat de fiecare data de aplicarea unei creme hidratante, adaptate atat tipului de ten cat si conditiilor meteo (o crema fotoprotectoare, cu factor ridicat de protectie solara pentru sezonul de vara si cu factor mai scazut pentru restul anului). Pe langa acestea, este indicata folosirea saptamanala a unei masti revigorante si hranitoare, iar varianta cea mai la indemana ar fi prepararea in casa a unei astfel de masti din produse precum: miere, lapte, ulei de masline, zeama de lamaie si chiar din tomate, pentru persoanele care au tenul gras.

  5. Consider ca pentru a realiza o hidratare corecta a tenului nu trebuie sa ne ingrijim de ten doar la exterior folosind diverse creme care promit ca vor face minuni. O hidratare corecta consta in a avea un stil de viata echilibrat, a manca sanatos ,multe fructe si legume crude, a bea 2 litri de apa pe zi si daca putem sa facem si putina miscare ar fi perfect. Abia acum pot spune ca se trece la hidratarea exterioara a tenului prin curatarea tenului cu ajutorul gelului de curatare (aplicat zilnic), a mastilor de fata (Eu le prefer pe cele homemade.Am mai multa incredere in ceea ce fac cu mana mea decat ceea ce cumpar din comert si au valabiltate cativa ani.Cu siguranta nu ar rezista atat daca ar fi realizate doar din ingrediente naturale) si a cremelor hidratante de noapte si de zi in functie de tipul tenului nostru. De ceva timp folosesc , de 2 ori pe saptamana , un scrub pentru fata.
    FB RADU ADINA
    SHARE https://www.facebook.com/radu.adina.3/posts/546027072141363

  6. Pentru mine personal, o hidratare corecta este esentiala pentru pastrarea tineretii tenului, iar pe langa 2 L de apa zilnic, sport si alimentatie cat mai sanatoasa, incerc sa-i ofer pielii produse care sa ajute la pastrarea si fortificarea barierei sale naturale.
    Hidratarea este un factor primordial pentru mine, intrucat am tenul uscat si sensibil, iar vremea de afara este destul de neprietenoasa, cauzandu-mi adesea disconfort, asa ca fac tot ce pot pentru a preveni deshidratarea.

  7. Hidratarea tenului previne, intarzie si combate semnele de imbatranire ale pielii. Senzatia de piele care „tine” apare ca urmare a disparitiei sau scaderii filmului lipidic de suprafata si deshidratarii stratului cornos. Eu aplic intotdeauna o crema hidratanta, care se absoarbe usor, bogata in substante nutritive, care catifeleaza pielea si creeaza o bariera impotriva deshidratarii. Si incerc sa beau macar 1,5 l de apa zilnic si sa consum cat mai multe fructe si mai putine grasimi, iar acest lucru se observa.

  8. Hidratarea este cheia mentinerii tineretii tenului. O hidratare corecta trebuie facuta neaparat in functie de tipul de ten, pentru ca pielea sa beneficieze de toti compusii special creati pentru problemele cu care se confrunta. Eu am tenul mixt, asa ca intotdeauna caut sa folosesc produse care sa contina vitamina A, aloe vera, ulei de jojoba si acid hialuronic.

  9. Hidratarea tenului consta in a consuma constant apa,si folosirea cremelor puternic hidratante,iar saptamanal aplicarea unei masti hidratante.

  10. In opinia mea, daca ne dorim un ten corect hidratat, trebuie in primul rand sa-l cunoastem foarte bine, si sa il ingrijim in consecinta. Eu am tenul gras, asa ca il curat cu un demachiant urmat de un produs solubil in apa (pt. ca nu suport senzatia de demachiant pe fata), dupa care il hidratez cu o crema hidratanta potrivita tipului meu de ten iar in timpul zilei il protejez cu o crema cu spf. De asemenea, am grija sa am o alimentatie cat mai sanatoasa, cu cat mai putine alimente procesate, cu multe fructe si legume de sezon, si nu uit sa beau cat mai multe lichide (nu imi prea place apa asa ca o inlocuiesc cu ceai).

  11. O hidratare corecta consta in a ne cunoaste tenul si nevoile lui.In funtie de tipul de ten pe care il avem si anume uscat,mixt,gras sau normal ne putem alege gama potrivita de ingrijire a tenului.Cu o curatare corecta si folosirea produselor potrivite cu siguranta vom avea parte de un ten curat,hidratat si cel mai important,sanatos

  12. hidratarea corecta a tenului pentru mine reprezinta o crema buna , cu ingrediente benefice pielii, aplicata intotdeauna dupa o curatare a tenului –

  13. Din punctul meu de vedere o hidratare corecta si completa trebuie realizata atat la exterior cat si la interior. Hidratarea din interior se face prin consumul de lichide, apa sau sucuri naturale, dar eu prefer mai mult apa, cat si printr-o alimentatie sanatoasa si bogata in vitamine si minerale. La exterior ne putem ajuta tenul prin utilizarea unei creme hidratante

  14. Hidratare inseamna ingrijirea corecta a tenului cu produse speciale tipului de ten.Curatarea , demachierea si hidtratarea tenului fac parte din ritualul zilnic si efectele se vad, tenul arata frumos, stralucitor si plin de sanatate. Alimentatia , consumul de lichide si orele de somn sunt si ele incluse in aceasta etapa .

  15. Hidratarea corectă își are origini începând de la consumul regulat de apă, până la ritualul de îngrijire a pielii cu cele mai bune produse. Indiferent de anotimp sau ten, hidratarea este obligatorie. Am descoperit si eu lucrul asta, dupa ceva ani de lupta strasica cu o forma usoara de acnee, dupa ce am urmat un tratament care imi exfolia pielea strasnic. Fara o curatare pertinenta, crema hidratanta, apa termala, si atentie la creme cu FPS, nu reuseam sa scap asa usor.

  16. Hidratarea pleaca din interior. Un organism de care am avut grija, va fi un organism fericit. In copilarie nu consumam deloc lichide, deloc supe/ciorbe sau fructe/legume si nici ca aveam probleme cu acest stil de viata. Cu trecerea anilor insa, parca am tot resimtit rezultatele acestui tip de ;tratament’ datorita caruia am cam stricat prietenia cu corpul meu. De ceva vreme insa tot incerc sa-l impac si sa compesez aplicandu-i tot ceea ce stiu ca ii face bine si il hidrateaza, pentru ca pana la urma cine o sa sufere daca nu eu, daca il mai chinui ca si pana acum??;)

  17. Dupa parerea mea vantul, schimbarile bruste de temperatura, frigul excesiv, expunerea la soare fara crema cu SPF, alcoolul, tutunul, greselile din alimentatie si unele produse cosmetice sunt responsabile de deshidratrea pielii.Eu una sufar de aceasta problema in anotimpul rece, iar urmarile imi dau de furca: o piele sensibila, mancarimi, zone cu roseata si chiar cojirea pielii pe unele suprafete.Incerc sa folosesc mereu produse de calitate, creme si masti, care stiu ca mi se potrivesc si imi asigura nivelul optim de hidratare, insa inainte de acest pas nu uit de curatare, tonifiere, uneori exfoliere si abia apoi aplic produsele hidratante.Ce astept de la aceste produse? : o piele frumoasa, catifelata, moale si fara riduri.Uneori folosesc masti preparate de mine cu miere, ou, lapte, fructe, ceai verde, iar cremele prefer sa contina acid hialuronic, acid lactic, glicerina, lanolina si uleiuri minerale. Un rol important apartine celor 2 l de lichide, care nu trebuie sa lipseasca din rutina noastra de frumusete.Respectand cateva reguli, folosind produse cat mai bune, ma pot bucura de o piele hidratata, care pentru mine este foarte importanta si de aceea aleg produse de calitate, chiar daca sunt mai scumpe.

  18. In principiu, hidratarea si nu numai, incepe din interior, pe baza a ceea ce mancam si bem [legume, fructe, fara grasimi, fara prajeli, etc, 2 litri de apa – cel putin]. Cam de 1-2 ori pe an trebuie facuta o detoxifiere a organismului. Si apoi vine vorba despre rutina noastra zilnica: curatare, tonifiere si HIDRATARE, cu produse specifice fiecarui tip de ten, atat dimineata cat si seara. Odihna sau privarea de somn sunt alti 2 factori importanti pt hidratarea pielii sau deshidratarea acesteia. Este de evitat fumatul si alcoolul pe cat de mult posibil. Iar in orice sezon este recomandat sa folosim o crema cu protectie solara. In final sa nu uitam de exfoliere si de masti.

  19. Hidratarea vine atat din interior, cat si din exterior. Hidratarea din interior se reflecta asupa tenului, deci eu beau cel putin 2 litri de lichide pe zi, mananc fructe si legume zilnic. Pnetru tenul meu folosesc produse adecvate tenului normal: il curat cu un toner, apoi o crema hidratanta si cu cu protectie solara si apoi un bb cream. Sper sa imi pastrez tineretea tenului cat mai mult timp.:)
    Multumesc,

  20. Hidratarea tenului este la fel de importanta ca si hidratarea organismului. Personal, avand tenul gras si predispus la acnee, am grija sa-l curat si sa-l hidratez corespunzator, mai ales in cazurile in care trebuie sa folosesc diverse geluri anti-acnee, care usuca f mult pielea. De obicei folosesc toner, dar dupa gel, am nevoie si de o crema hidratanta. Mi-ar placea sa castig produsele Physiogel si sa le fac un review aici pe blog.

  21. in primul rand trebuie sa ne cunoastem tipul de ten,e musai sa folosim crema hidratanta chiar daca tenul este gras,eu folosesc creme hidratante cu factor de protectie

  22. Am primit cu entuziasm concursul lansat. Eu am o piele uscata asa ca tb sa acord o mare atentie hidratarii tenului. Este adevarat ca brandul nu conteaza insa fiecae dintre noi tb sa acorde atentie in primul rand ingredientelor si efectelor ce le pot avea asupra pielii/tenului. O hidratare in profunzime presupune mai intai o curatare a tenului, indepartarea petelor,punctelor negre. La mine hidratare presupune si folosirea unor uleiuri ale caror proprietati sunt cunoscute in intreaga lume. Intrigata de premiul acordat am cautat in spatiul virtual mai multe informatii despre aceste produse. Abia astept sa le incerc si sa va prezint un reviewcomplet/detaliat .

  23. Din punctul meu de vedere o hidratare corecta si completa trebuie realizata atat la exterior cat si la interior. Hidratarea din interior se face prin consumul de lichide, apa sau sucuri naturale, dar eu prefer mai mult apa, cat si printr-o alimentatie sanatoasa si bogata in vitamine si minerale. La exterior ne putem ajuta tenul prin utilizarea unei creme hidratante, cu SPF aleasa corect pentru tipul de ten. Pentru o hidratarea mult mai buna eu mai aplez saptamanal si la cate o masca.

  24. O hidratare corecta trebuie facuta neaparat in functie de tipul de ten, pentru ca pielea sa beneficieze de toti compusii special creati pentru problemele cu care se confrunta.
    Eu am tenul gras si stiu din proprie experienta ca atunci cand pielea este deshidratata, glandele sebacee produc mai mult sebum pentru a impiedica pierderea suplimentara de apa,
    Pentru hidratare aleg un produs fara ulei sau pe care sa scrie “noncomedogenic”. Cosmeticele fara ulei nu lasa o senzaţie grasa la atingere, iar cele “noncomedogenice” te feresc de blocarea porilor si reduc incidenta acneei.
    Am folosit crema Physiogel la recomandarea medicului meu dermatolog…tenul meu era foarte “afectat” de tratamentele dermatologice, iar crema m-a ajuta foarte mult….o recomand cu incredere. Sunt curioasa sa incerc si gelul…Multumesc mult pt aceasta oportunitate!!

  25. buna
    in primul rand multumim pentru concurs;
    hidratarea corecta a tenului pentru mine reprezinta o crema buna , cu ingrediente benefice pielii, aplicata intotdeauna dupa o curatare a tenului – prefer un gel cat mai bland, pe care sa-l clatesc apoi;
    – crema aplicata dimineata ofera tenului prospetime si il pregateste pentru machiaj, iar seara il hidrateaza si regenereaza

  26. Hidratarea e un pas foarte important in ingrijirea de zi cu zi. Dupa ce imi curat tenul, aplic mereu o crema hidratanta, atat seara cat si dimineata. In plus, seara aplic si un ulei hidratant la ochi, pe frunte, gat si pe liniile fine din jurul buzelor. Crema de corp hidratanta incerc sa o aplic la fiecare doua zile. O cititoare fidela.

  27. Buna!
    multumesc pentru concurs!
    Hidratarea este in general, esentiala pentru viata si pentru buna functionare a tuturor organelor si sistemelor. Tenul nu face exceptie, trebuie hidratat cu atentie, si pe langa lichidele pe care am grija sa le consum pe parcursul unei zile, folosesc in fiecare dimineata o crema hidratanta, aplicata pe ten si pe decolteu. E si mai bine ca produsul sa aiba si factor de protectie, +50 vara, +20, 30 in restul anului, pentru ca am tenul sensibil.

  28. Hidratarea reprezinta al doilea pas important in procesul de ingrijire a tenului nostru, dupa curatarea , iar efectele acestui proces se reflecta in frumusetea radianta pe care noi o afisam zilnic.In primul rand trebuie sa stim faptul ca pielea noastra reprezinta reflectia sanatatii organismului nostru. Drept urmare, hidratarea pielii se va realiza prin dieta zilnica adoptata.Consumand multa apa si mancand salate crude zilnic.

  29. Pentru ca un produs sa hidrateze cu adevarat pielea din punctul meu de vedere el trebuie sa contina anti-iritanti, antioxidanţi , ingrediente de tip skin-identical(cum ar fi Ingredientele cu protecție UV) si ingrediente de tip cell-communicating (cele care ajuta celule pielii sa se dezvolte normal). Nu trebuie sa clasificam niciun brand in functie de denumirea lui, ci in fuctie de ingredientele pe care le continate. Din ce am vazut in pozele postate de tine in articolul precedent cu review la aceste produse, sunt bine formulate si mi-as dori sa le incerc. Voi reveni si cu o parere cu siguranta dupa ce le voi incerca.

    Pupici

Leave a Reply

