Golden Rose Rich Color #50

Golden Rose Rich Color numarul 50 este oja ce o am pe unghiile mele in aceasta saptamana. In ultima perioada am tot purtat nuante inchise: albastru, visiniu, burgundy si daca tot mi s-a facut dor de primvara, de data aceasta am ales o oja portocaliu-corai care sa ma mai inveseleasca. Si am facut o alegere buna deoarece sunt tare multumita de ea si de felul in care s-a comportat pe parcursul celor cinci zile de purtare.

Am aplicat-o fara probleme destul de repejor; pentru a deveni perfect opaca au fost necesare doua straturi sau chiar trei si s-a uscat intr-un timp relativ scurt. Doar o singura unghie am stricat-o un pic noaptea in somn, am obiceiul sa imi fac unghiile inainte de a ma pune in pat🙂 dar s-a rezolvat usor dimineata cu un strat de topcoat pe deasupra.

Pe celelalte unghii nu am aplicat topcoat (foarte rar aplic) si ce ma incanta la ea cel mai tare este luciul. Este foarte lucioasa si se vede tare frumos si de la apropiere, dar si de la departare. In functie de lumina isi modifica usor si culoarea; cateodata pare portocalie, cateodata corai. Cand o privesc imi imaginez o guma cu gust de piersici. Dar ar fi avut si miros era perfecta.🙂

Si acum sa v-o arat si voua:

Golden Rose Rich Color Nail Polish

Golden Rose 50

Golden Rose 50 Nails

Golden Rose Rich Color

Cum vi se pare?

Daca va place o puteti comanda tot de pe site-ul cosmania.ro la pretul de 6.75 lei.

Va pup si va mai astept!

23 thoughts on “Golden Rose Rich Color #50”

Leave a Reply

